Jospa tänään?

Anonyymi

Tulisimme toisiamme vastaan? Vapautuneesti ja ilman pelkoa. Meillä ei ole muuta menetettävää kuin kasvomme.

33

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Töissäkö me nähdään?

      • Anonyymi

        Ei mutta kohtaa sinä hänet töissä näin.


    • Anonyymi

      Sopii minulle. Eikä niitä kasvojakaan siinä loppujen lopuksi menetä. Asennekysymys.

      • Anonyymi

        Niinpä .


    • Anonyymi

      Toivottavasti hän ei odota. Oma fyysinen tila ei ihan paras. 1/2v - 1v menee.

      • Anonyymi

        Menee mihin? Se vuosi siis?


    • Anonyymi

      Menettää kasvot? En kyllä ymmärrä tuollaista ajatusmaailmaa.

      • Anonyymi

        Joillakin on pelissä paljon, toisilla vähemmän. Aina ei asiat ole helppoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin on pelissä paljon, toisilla vähemmän. Aina ei asiat ole helppoja.

        se on vaikeaa kun ei osaa suhteeseen mennä oikean kanssa vaan vollaa suhteessa yhyyyyyy huluun toisen, en tätä minkä valitsin.


    • Anonyymi

      jospa lopettaisit jo

      • Anonyymi

        Juurikin näin! Tyhmyydellä ei vain näytä olevan rajaa!


    • Anonyymi

      No jos teillä tähän asti kaikki on mennyt päinvastoin niin miten se nyt sitten yhtäkkiä päälaelleen kaikki kääntyisi.

    • Anonyymi

      Mitäs siinä muuta kuin alat näyttämään mallia ja teet kuten tossa sanoit vai oliko pelkkää huuhaata.

    • Anonyymi

      Jep, asennetta pitää löytyä, ettei narahda kenenkään puolesta. Olisihan melko turhaa elää niin.

    • Anonyymi

      Tuo kävisi minulle.

    • Anonyymi

      Sano aika ja paikka
      S

      • Anonyymi

        Ei ole kumpikaan osapuoli S


      • Anonyymi

        Kuka S kyselee?
        Mies vai nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka S kyselee?
        Mies vai nainen?

        Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen

        KukaS nainen ja mistä?


    • Anonyymi

      Tänään ?
      Tänäänkin.
      Oli vastassa samanlaisia viestejä kuin ennenkin.
      Pelkkää mielipahaa.

    • Anonyymi

      Miksi kyselet joutavia, miksi et mene ja ole ystävällinen ja kiva etc, etc. Vapautuneesti ja hymyillen.
      Ihmettelin hieman tätä mainintaa vapautuneisuudesta ja pelosta, mitä tekemistä niillä on asiassa ja etenkin tuolla kasvojen menettämisellä.?

      • Anonyymi

        Sitä voit miettiä. Elämäsi ilmeisesti helppo palapeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä voit miettiä. Elämäsi ilmeisesti helppo palapeli.

        Osa ihmisistä osaa ja uskaltaa elää täysillä pelkäämättä , turha siitä kenellekään on alkaa vittuilemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä voit miettiä. Elämäsi ilmeisesti helppo palapeli.

        Mahtanee olla aniharvan ihmisen elämä helppo palapeli, aika lapsellinen mitätöinti asialliselle kommentille.


    • Anonyymi

      Kummallista kiukuttelua aloittajalta ketjussa, ei oikein osu yksiin aloituksen ajatusten kanssa.

      • Anonyymi

        Olisit vissiiin toivonut että se letukka ässä olisi viestiä saanut?

        Perus horo se Satulisi on joten ammu pari laukausta ränniin ja potki eukko huumepiireihin jatkamaan narkkausta. 9 kuukauden päästä siemen on rännissä muhinut ja sieltä tulee suoraan huumevieroitukseen pentu rääkymään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit vissiiin toivonut että se letukka ässä olisi viestiä saanut?

        Perus horo se Satulisi on joten ammu pari laukausta ränniin ja potki eukko huumepiireihin jatkamaan narkkausta. 9 kuukauden päästä siemen on rännissä muhinut ja sieltä tulee suoraan huumevieroitukseen pentu rääkymään

        Sivusta huomautan. Ihminen menee siihen suuntaan missä sen on hyvä olla, ei siihen missä on huono!


    • Anonyymi

      Omaan kokemukseen nojaten sanoisin, erittäin epätodennäköistä. Ei mahdotonta kuitenkaan.

      • Anonyymi

        Oletko poliitikko, vastauksesta päättelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko poliitikko, vastauksesta päättelin.

        Kylmä realisti.


    • Anonyymi

      Juu sopii mulle. Käykö vaik kaupassa?

    • Anonyymi

      Niin mielelläni ottaisin tällaisia viestejä vastaan häneltä. Voikun tietäisin, olenko hänen mielessään/ ajatuksissaan? Tykkään lauseestasi "vapautuneesti ja ilman pelkoa". Näin minä haluaisin hänet kohdata. En haluaisi luoda hänelle turhia paineita ja stressiä vaan enemmänkin helpottaa hänen oloa.
      Ehkä ollaan vielä joskus valmiita kohtaamaan toisemme, haaveissaniko vain?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe