Tulisimme toisiamme vastaan? Vapautuneesti ja ilman pelkoa. Meillä ei ole muuta menetettävää kuin kasvomme.
Jospa tänään?
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Töissäkö me nähdään?
- Anonyymi
Ei mutta kohtaa sinä hänet töissä näin.
- Anonyymi
Sopii minulle. Eikä niitä kasvojakaan siinä loppujen lopuksi menetä. Asennekysymys.
- Anonyymi
Niinpä .
- Anonyymi
Toivottavasti hän ei odota. Oma fyysinen tila ei ihan paras. 1/2v - 1v menee.
- Anonyymi
Menee mihin? Se vuosi siis?
- Anonyymi
Menettää kasvot? En kyllä ymmärrä tuollaista ajatusmaailmaa.
- Anonyymi
Joillakin on pelissä paljon, toisilla vähemmän. Aina ei asiat ole helppoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin on pelissä paljon, toisilla vähemmän. Aina ei asiat ole helppoja.
se on vaikeaa kun ei osaa suhteeseen mennä oikean kanssa vaan vollaa suhteessa yhyyyyyy huluun toisen, en tätä minkä valitsin.
- Anonyymi
jospa lopettaisit jo
- Anonyymi
Juurikin näin! Tyhmyydellä ei vain näytä olevan rajaa!
- Anonyymi
No jos teillä tähän asti kaikki on mennyt päinvastoin niin miten se nyt sitten yhtäkkiä päälaelleen kaikki kääntyisi.
- Anonyymi
Mitäs siinä muuta kuin alat näyttämään mallia ja teet kuten tossa sanoit vai oliko pelkkää huuhaata.
- Anonyymi
Jep, asennetta pitää löytyä, ettei narahda kenenkään puolesta. Olisihan melko turhaa elää niin.
- Anonyymi
Tuo kävisi minulle.
- Anonyymi
Sano aika ja paikka
S- Anonyymi
Ei ole kumpikaan osapuoli S
- Anonyymi
Kuka S kyselee?
Mies vai nainen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka S kyselee?
Mies vai nainen?Nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen
KukaS nainen ja mistä?
- Anonyymi
Tänään ?
Tänäänkin.
Oli vastassa samanlaisia viestejä kuin ennenkin.
Pelkkää mielipahaa. - Anonyymi
Miksi kyselet joutavia, miksi et mene ja ole ystävällinen ja kiva etc, etc. Vapautuneesti ja hymyillen.
Ihmettelin hieman tätä mainintaa vapautuneisuudesta ja pelosta, mitä tekemistä niillä on asiassa ja etenkin tuolla kasvojen menettämisellä.?- Anonyymi
Sitä voit miettiä. Elämäsi ilmeisesti helppo palapeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä voit miettiä. Elämäsi ilmeisesti helppo palapeli.
Osa ihmisistä osaa ja uskaltaa elää täysillä pelkäämättä , turha siitä kenellekään on alkaa vittuilemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä voit miettiä. Elämäsi ilmeisesti helppo palapeli.
Mahtanee olla aniharvan ihmisen elämä helppo palapeli, aika lapsellinen mitätöinti asialliselle kommentille.
- Anonyymi
Kummallista kiukuttelua aloittajalta ketjussa, ei oikein osu yksiin aloituksen ajatusten kanssa.
- Anonyymi
Olisit vissiiin toivonut että se letukka ässä olisi viestiä saanut?
Perus horo se Satulisi on joten ammu pari laukausta ränniin ja potki eukko huumepiireihin jatkamaan narkkausta. 9 kuukauden päästä siemen on rännissä muhinut ja sieltä tulee suoraan huumevieroitukseen pentu rääkymään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit vissiiin toivonut että se letukka ässä olisi viestiä saanut?
Perus horo se Satulisi on joten ammu pari laukausta ränniin ja potki eukko huumepiireihin jatkamaan narkkausta. 9 kuukauden päästä siemen on rännissä muhinut ja sieltä tulee suoraan huumevieroitukseen pentu rääkymäänSivusta huomautan. Ihminen menee siihen suuntaan missä sen on hyvä olla, ei siihen missä on huono!
- Anonyymi
Omaan kokemukseen nojaten sanoisin, erittäin epätodennäköistä. Ei mahdotonta kuitenkaan.
- Anonyymi
Oletko poliitikko, vastauksesta päättelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko poliitikko, vastauksesta päättelin.
Kylmä realisti.
- Anonyymi
Juu sopii mulle. Käykö vaik kaupassa?
- Anonyymi
Niin mielelläni ottaisin tällaisia viestejä vastaan häneltä. Voikun tietäisin, olenko hänen mielessään/ ajatuksissaan? Tykkään lauseestasi "vapautuneesti ja ilman pelkoa". Näin minä haluaisin hänet kohdata. En haluaisi luoda hänelle turhia paineita ja stressiä vaan enemmänkin helpottaa hänen oloa.
Ehkä ollaan vielä joskus valmiita kohtaamaan toisemme, haaveissaniko vain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469