Millä perustein luulet

Anonyymi

että kaivattusi ihastunut myös sinuun? Oletko ylipäätään hyvä tekeen sanatonta tulkintaa muista?

8

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En pysty perustelemaan millään tavoin sillä mitään ihastukseen viittaavaa en hänestä ole tulkinnut...Joitain henkilöitä kyllä pystyy jollain tavoin helpommin tulkitsemaan puheistaan.

• Anonyymi

Hän harvoin edes puhuu minulle joten tulkinta entistäkin vaikeampaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän harvoin edes puhuu minulle joten tulkinta entistäkin vaikeampaa...

Oletko mies ja naisesta kommentoit?

• Anonyymi

Olen mies, joten ei. En todellakaan pysty tulkitsemaan. 😂

• Anonyymi

Olipa kerran ihastus.. oikeesti seuraava kysymys ;)

• Anonyymi

Nokian kaupungista tässä yleinen näkemys aiheesta: sanaton tulkinta...

Ihmiset on erilaisia. On sellaisia jotka ei osaa tulkita muita sitten ollenkaan, mutta luulevat että osaavat. Sitten on ihmisiä jotka osaavat mutta eivät usko osaavansa ja epäröivät tulkintojaan. On myös niitä jotka osaavat ja luottavat osaamiseensa asiassa. Itse kuulun keskimmäiseen ryhmään ja tässä esimerkki asiasta menneen 7 päivän ajalta.

Olen jokainen aamupäivä lähtenyt seitsemän viimeisen päivän aikana lenkille noin suunnilleen samaan aikaan. Viime viikolla kävelin ensin pihoillani roskiksille heittään roskat ja turhat mainospostit roskapönttöihin ja keräyspönttöihin, kun kohtasin roskiksille suuntaavan vanhemman naisen. Hän ei näyttänyt tutulta näyltä taloyhtiömme pihoilla mutta tervehdin samoin kuin kaikkia jotka pihoilla kulkee.

Nainen vaikutti kehonkieleltään jotenkin kuin häpeilisi ja peittelisi jotain.. Minulle tuli outo fiilis että kyseinen nainen on jollain luvattomalla asialla pihoillamme, mutta se että tunnen jotain aavistusta ei välttämättä tarkoita että asia olisi niin joten työnsin tunteeni sivuun ja unohdin. Lähdin pihoiltani lenkille.

Muutama päivä myöhemmin olin samoin tekemässä lähtöä lenkille samaan aikaan ja kävelin pihoillamme, kun sama nainen jälleen tuli vastaan suunnilleen samoilla kohdilla piha-aluetta.

Huomasin heti että naisen elekieli taas ihan kuin "luimistelisi" kuin häpeisi jotain, mutta välittämättä huomiostani jälleen tervehdin häntä ja jatkoin matkaani kohti kävelyteitä. Käännyin kuitenkin kävelytiellä vielä katsomaan mihin nainen suuntaa. Taas meidän roskiksille...

Tänään kun tein lähtöä, nainen oli jo edempänä pihoillamme ja seurasin kävellessäni kävelyteille hänen puuhiaan ja vakuutuin viimein tulkinnoistani. Hän oli ulkopuolinen dyykkari ja koki olevansa luvattomalla asialla kun tonki taloyhtiömme roskapönttöjä löytöjä tehdäkseen.

Hassua kuinka monta kertaa minun piti nähdä sama elekieli ennen kuin aloin luottamaan omaan tulkintaani. Epäilin pitkään että tulkitsen naisen eleitä väärin.

Dyykkaamisessa ei minusta ole mitään pahaa. Muista asukkaista näillä pihoilla en tiedä mitä ajattelevat asioista mutta minusta se mikä roskiin on heitetty on hylätty pois joten kuka sit nyt tarvii niin siittä vaan. Ottakoon.

• Anonyymi

Sanoi suoraan. Ei jäänyt tulkinnan varaa.

• Anonyymi

Siis rukkasetko antoi sulle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      114
      7293
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      48
      1290
    Aihe