Sosialismi syöksyy Suomeen

Anonyymi

Tuleva ? sosialistihallitus vie kansan jälleen menneeseen hyvään aikaan! Vetelykset saavat jäädä makoilemaan, työttömyys nousee, yrityksiltä kiskotaan eurot joutilaiden elättämiseen ja vienti laskee kuin lehmän häntä. Sosialistinen kateus nostaa perintöveroja ja kuntien veronmaksajat laitetaan kustantamaan ylimääräisiä vuosia kouluissa ruokailevien oppimateriaalit.
Mutta ay-liikkeen verovapauteen ei kosketa, se on varma!

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aahh.. Ihanaa minä se vaan käännän kylkeä kun työläiset painelee naama nutturalla töihin

• Anonyymi

Vasemmiston edustajat ovat niitä joiden elintaso / palkkapussi täyttyy yhteiskunnan avulla . Mitään tuottavaa toimintaahan he eivät harrasta tiedä MÄ .

• Anonyymi

Tietysti tiedät sossu pummi

• Anonyymi

Sosialismissahan kaikki jotka eivät osanneet mitään lakaisivat katuja ja saivat leivän jonottamalla ainoan vapaapäivänsä. Tuon osan sosialismista minäkin äärioikeistolaisena hyväksyisin Suomeen.
      Muuten olisin tähtäimen tukin puolella.

• Anonyymi

Jouten oloa voita mikään ja kun vielä vaatehuoneessa kasvaa vihreää kultaa niin oijoi

• Anonyymi

Päätin äänestää eurovaaleissa tällä kertaa Väyrysen sijasta kaunista naista. Nämä paikalliset putosivat heti joten katsoin eilen illalla maikkarin hiekkalaatikkoleikin asiaan liittyen.
      Siinä oli kyllä kokeneita naisia, (yksi rattijuoppokin), mutta osa putosi heti kisasta. Vaikka minäkin olen äärioikeistolainen kokoomuslainen, niin Pietikäinen putosi heti etovan ulkomuotonsa vuoksi. Toinen oli se lähetyssaarnaajaksi tuunattu persu, Ruohonen-Lerner. Nampulakutri vielä menee ulkoisesti mutta kun se saa suunsa auki niin se pilaa jutuillaan koko olemuksensa. Pakostakin kauneimmaksi jäi Laura Huhtasaari ja häntä minä aionkin äänestää.

• Anonyymi

Minun vaatehuoneessa kastuu pikku taimenet ja sitten kasvaa vihreää kultaa ja rahan tuloa ei voi estää.

• Anonyymi

Ne ...keleen vasurit aikoinaan junaili jutut niin että te pummit voitte makailla valtion siivellä kohdusta hautaan. IsoPahaMoka.

• Anonyymi

Ja sama saa jatkoa seuraavat neljä vuotta. Onneksi sentään vain neljä. Tosin merisairaan näköinen Rinne mitä luultavimmin saa surmansa ennen sitä.

• Anonyymi

Mitä vingut kansa on puhunut ja pulinat pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vingut kansa on puhunut ja pulinat pois

Kansa ei ole mitään puhunut. Laulanut kyllä jo 40 vuotta.

• Anonyymi

Kyllä huomaa kun kukkahattu vetää kilarit

• Anonyymi

Tässä alkaisi olla sisällissodan paikka taas. Me valkoiset joudumme jälleen näyttämään kaapin paikan punikeille kuten sata vuotta sitten. Rinne on vääjäämättä viemässä onnettoman joukkonsa tuhoon, mutta itsepähän vastaa teoistaan. Onneksi me saamme Nato- joukot tekemään likaisemman työn puolestamme, hoitelemme sitten penkalla loput.

• Anonyymi

Vihervasurithan sitä Natoa ja EU.ta kannattaa eikä mitkään isänmaalliset persut.
        Totta ne isänmaalliset täällä on paremminki Putlerin käsikassaroita nykyäään.

• Anonyymi

Demarit vasemmistotakiaisineen saavat työpaikat vähenemään jo ennen kuin edes hallitus on kasassa. Yrityksissä valmistaudutaan jo yt-neuvotteluihin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe