Kiitos siitä sulle :)
Sun näkeminen saa aina hyvän olon aikaan
67
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin hänen ajattelevan minusta noin ajattelisin hänestä samoin, jos vain näkisin häntä.
- Anonyymi
Niin hänenkin, tänään en nähnyt?
- Anonyymi
Minä näin tänään miehen jonka näkemisestä tulee aina hyvä olo. Vähän sen jälkeen kurja olo, kun ei näe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä näin tänään miehen jonka näkemisestä tulee aina hyvä olo. Vähän sen jälkeen kurja olo, kun ei näe.
Monelta näit tämän miehen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelta näit tämän miehen?
15.40
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15.40
Olitko maisemissa?
- Anonyymi
Tänään en nähnyt ihanaa miestä mutta ehkä huomenna toivottavasti.
- Anonyymi
Oletko L? Etsitkö P:tä?
- Anonyymi
Sama tunne tulee hänen näkemisestä, kenet eilen tapasin <3
- Anonyymi
Minä myös olen kiitollinen & onnellinen juuri samasta syystä tänään.
- Anonyymi
Meneekö tämä nyt naiselle vai miehelle? Näitkö hänet tänään?
- Anonyymi
Naiselle jonka näin tänään n. Klo 15.30.
- Anonyymi
Millaisessa ympäristössä näit naisen?
- Anonyymi
Minkä näköinen ihminen saa hyvän olon aikaan? Teen tutkimusta ja tarvitsen tietoja mahdollisimman pian, että voin käydä peilin edessä suorittamassa tämän tutkimukseni.
Kiitos vastauksesta etukäteen ❤️- Anonyymi
Blondi, siniset housut ja musta paita. En ole ao, mut anyways.
- Anonyymi
Hän on sellainen tummahiuksinen nainen. Tunnemme jo pidemmältä ajalta. Enempää en paljasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Blondi, siniset housut ja musta paita. En ole ao, mut anyways.
Itse olen mies, niin en tarvitse tähän naisten tuntomerkkejä(blondi sanaan jäin jumittamaan)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on sellainen tummahiuksinen nainen. Tunnemme jo pidemmältä ajalta. Enempää en paljasta.
Tutkimus pistetty odottelemaan parempia aikoja.
T: Mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkimus pistetty odottelemaan parempia aikoja.
T: MiesMikä tutkimus? Gynekologinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tutkimus? Gynekologinen?
Eipäs mennä asioiden edelle. Vittupääksi voi joku kutsua, mutta vielä en sitä ole peilistä nähnyt.
- Anonyymi
Taidettiin kyllä nähdä maanantaina.
- Anonyymi
Vilaukselta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilaukselta?
Vilaukselta kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilaukselta kyllä.
Oli aika sattuma, vilaus kesti vain sekunnin, jos sitäkään? Olisin voinut katsoa toiseenkin suuntaan ja olis vilaus jäänyt näkemättä, ku singahdit ovesta ulos. Eli olin onnekas.
- Anonyymi
Torstaina tummahiuksinen mies 💓
- Anonyymi
Sekä myös perjantaina vaaleahiuksinen kaunotar. 🥰 Tällä viikolla ei olla nähty sitten kertaakaan.
- Anonyymi
Ethän enää edes katso mua!
- Anonyymi
.. sellasta se on, ku mieli tekis kuitenkin
- Anonyymi
Nyt on jotkut omineet mun kirjoittaman alotuksen :)
- Anonyymi
Oletko nyt siis mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nyt siis mies vai nainen?
Nainen oon ja aloitus meni myös naiselle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin siis näitte? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella nimesi ja hänen nimesi alkaa ?
- Anonyymi
Hänen nimensä siis 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä oot ihana :)
- Anonyymi
Niin sääkin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö nyt mitään paljasta tästä ihanasta naisesta :)
- Anonyymi
Oletteko samassa työpaikassa? Oletteko samaikäisiä? Oletteko työpari?
- Anonyymi
En tiedä kenelle tämä on, mutta siitä on kauan kun olen ketään nähnyt ulkona liikkuessani.
- Anonyymi
Meitä onkin monta samassa junassa toivoen oikeaa pysäkkiä kohdalle. Ei mitä tahansa, vaan se tietty ja juuri oikea😊
Hänkin sai minut onnelliseksi tänään. 🥰Pitkästä aikaa pidempi keskustelu ja ilman vieruskavereita. Kroppa oikein hyrisi oksitosiinia ja hellyyttä. Olis mieli tehnyt ihan viattomasti vaan halata. t. SeJoku - Anonyymi
Eilen..aika sopisi. Uskaltaako edes herätellä pieniä toiveita että minulle olisi. Menen kyllä ihan sekaisin susta. <3 En osaa selittää sua, mutta jotenkin tunne että tämä on edes vähän molemminpuolista.
- Anonyymi
"A bird in the hand is worth two in the bush"
- Anonyymi
Hän nainen aivan liian harvoin näkösällä...
- Anonyymi
Kaipaako tässä nyt nainen naista vai mies naista?
- Anonyymi
Saman voisin sanoa myös eräälle naiselle...
n->n - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
n->nMinä kaipaan tummaa miestä joka aivan liian harvoin nähtävillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
n->nTänne niitä vihjeitä senkin lesbot.
- Anonyymi
Samaa mieltä alkukirjaimet kehiin!
- Anonyymi
Eikö kukaan enää pidä miehistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kukaan enää pidä miehistä
Nyyhkyti nyyhkyti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
n->nT naiselle tämä
- Anonyymi
Mikäs sun kirjain on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs sun kirjain on?
Kerro sä kuka sulla on mielessä, kirjain? :)
- Anonyymi
A on täällä mielessä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A on täällä mielessä..
Kas, sehän osui... :)
Milloin näitte viimeksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas, sehän osui... :)
Milloin näitte viimeksi?Kerro, oi kerro :)
- Anonyymi
Kaipailiko siis A nainen myös T naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipailiko siis A nainen myös T naista?
Kyllä, A nainen kaipaa T naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A on täällä mielessä..
Kenellä oli A nainen mielessä, ei ilmeisesti kuitenkaan T naisella
- Anonyymi
Täälläki sama tilanne naisella, joka on ihastunu naiseen. Ongelmana se, että kun itsestäni näkee 100km päähän, että olen kiinnostunut naisista mutta kyseisestä ei voi sanoa onko vai ei, niin en millään uskalla tehdä mitään aloitetta. Täähän voi olla täysin oman pääni kuvitelmaa, että olisi molemmin puolista tunnetta. Ja sit nolottais. Muutenki meen aina ihan lukkoo ku ois mahdollisuus avata suu ja vaikka jutella jotain. Ärsyttävää ku ei vaa saa kiskottuu sellasta rohkeutta et kysyis vaikka suoraa lähtiskö tää nainen joskus vaikka kahville. Toivottavasti toinen rohkenee tähän jos tunnetta löytyy.
- Anonyymi
Näettekö normaalisti missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näettekö normaalisti missä?
Tavallaa ollaa samassa työpaikassa. Mut kuitenkii ihan eri töissä. Mut välillä siellä nähdää ohi mennen.
- Anonyymi
Ei sitä hänen suuntautumista kannata liikaa miettiä ja arpoa. Vaikka hän olisi elänyt tähän asti elämäänsä 100% heterona niin ei ole ollenkaan poissuljettua, etteikö hän voisi ihastua samaan sukupuoleen.
Kuitenkin oleellisinta on teidän keskinäinen kemia ja pitääkö hän sinusta. - Anonyymi
Nii se on totta kyllä. Epävarmuus siitä että onko kiinnostunut vai ei on oikeestaa se kynnyskysymys, vaikka vahva tunne on että on. No Ehkä ne sanat vaa joskus tulee suusta ku siihen tilaisuus tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaa ollaa samassa työpaikassa. Mut kuitenkii ihan eri töissä. Mut välillä siellä nähdää ohi mennen.
Paikkakunta?
- Anonyymi
Nää tilanteet on kyl aika harvassa ku vois ees kysyä, koska oon aina töissä kun nähdää ja sillon jos tää nainen käy siinä se on tavallaa mun asiakas ja myös työkaveri nii ei siin nyt voi kysyä. Tänää ois ollu melkee mahdollisuus mutta mitä teen meen lukkoo enkä tajuu ees kunnolla moikata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikkakunta?
Kymenlaaksossa, pieni kaupunki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse93772SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2063682Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1303382Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713362Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222237Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341555
- 321481
- 921423
- 151343