Miten suostutella iskä mopoon?

Eli siis miten suostutella? Hänellä itselläänkin on prätkä ja sillä välillä ajellaan, mutta kun omaa mopoa kysyin nyt kun ikää on tarpeeksi niin oli jyrkkä ei. Syynä oli se että asumme Helsingissä ja se on liian vaarallista suurliikenteessä sekä julkinenliikennekin niin hyvää ettei mopolle ole tarvetta...
Itse olisin ollut valmis maksamaan vähintään osan kuluista ja oon katsonut valmiiksikin vaihtoehtoja paljon + tarvittavan tiedon hankkinut. Sitten hän vaan sanoa töksäytti, että ei todellakaan. Miten saan suostuteltua hänet???
Ilmoita

Isäs on oikeassa, mutta ole sinä fiksumpi.
Tee motoristi-isäs kanssa sopimus, että hän opettaa sinutkin yhtä hyväksi motoristiksi ensi kesänä kevarilla sinun aloittaen ja hän maksaa korttis ja prätkän.
Ilmoita
Viisas isä. Minulle aikoinaan isä sanoi ei ja aloin moporälläyksen sijaan urheilla Suomen huipulla pyöräilijänä.
Ilmoita
Juotat jurriin ja vedät lättyyn pari kertaa niin tokenee siittä!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miten suostutella iskä mopoon?

Eli siis miten suostutella? Hänellä itselläänkin on prätkä ja sillä välillä ajellaan, mutta kun omaa mopoa kysyin nyt kun ikää on tarpeeksi niin oli jyrkkä ei. Syynä oli se että asumme Helsingissä ja se on liian vaarallista suurliikenteessä sekä julkinenliikennekin niin hyvää ettei mopolle ole tarvetta...
Itse olisin ollut valmis maksamaan vähintään osan kuluista ja oon katsonut valmiiksikin vaihtoehtoja paljon + tarvittavan tiedon hankkinut. Sitten hän vaan sanoa töksäytti, että ei todellakaan. Miten saan suostuteltua hänet???

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta