Loimaan taksikuskit

Anonyymi

Mikä taksipalvelu loimaalla on paras. Onks mitään kokemuksia

10

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän Loimaan taksit ovat hyviä, jos vain saa tilattua. Pari päivää sitten sain vasta viidenneltä taksifirmalta taksin.

      • Anonyymi

        Kouluajojen ja kelakyytien takia voi joskus olla noin. Kyllä mä ainakin oon saanut ne harvahkot kerrat ihan hyvi (vakitaksi) parin vuoden ajan, kun ottaa siinä puolipäivän molemmin puolin. Jos on aika varattuna johkiin , kannattaa kyyti tilata etukäteen viimeistään edellisenä päivänä.

        lajijasuris


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos te sanotte että Loimaan taksit ovat hyviä,jos olet yrittänyt tilata taksin 40 kertaa ja kerran on tullut taksilla, onko tässä että taksit jos ollaan paikkakuntalaisia,mun mielestä on loimaan taksi rasisteja muita paikkakuntalaisia vastaan

      • Anonyymi

        Täh? Saisko saman ihan vaikka virallisella kielellä?


    • Anonyymi

      Idiootteja kaikki taksi kuskit Loimaalla, toivottavasti kierrätte kaikki

    • Anonyymi

      No ei ne kaikki. Entäs tää Launonen mun mielestä hän on ainakin ihan fiksu . Vaikken ookkaan taksilla ajellut

      • Anonyymi

        Silloinhan on paras arvostella jos ei palveluja edes käytä


    • Anonyymi

      No mut tunnen hänet tosi hyvin ja ystäväni ajaa vallan hänen taksillaan.

    • Anonyymi

      Oon mä joutunut Huhtalan kelataksia käyttään ja se oli ainakin tosi mukava kuski. Ei ollut raimo, eikä tämä Hannes mut joku huhtaloista kuitenkin. Vei mut osastolle minne piti ja haki pois ja sitten oltiin kahvilla. Kiva kuski ja fiksu. Näitä muita huhtaloita en tunne enkä sitä merisaarta.
      Kelatakseja joutuu joskus käyttäjän kun pitää mennä tyksin päivystykseen ja jonnekin kuviin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2859
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      403
      2752
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      78
      1924
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      70
      1893
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1803
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1794
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1738
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1542
    Aihe