Loimaan taksikuskit

Anonyymi

Mikä taksipalvelu loimaalla on paras. Onks mitään kokemuksia

10

791

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän Loimaan taksit ovat hyviä, jos vain saa tilattua. Pari päivää sitten sain vasta viidenneltä taksifirmalta taksin.

• Anonyymi

Kouluajojen ja kelakyytien takia voi joskus olla noin. Kyllä mä ainakin oon saanut ne harvahkot kerrat ihan hyvi (vakitaksi) parin vuoden ajan, kun ottaa siinä puolipäivän molemmin puolin. Jos on aika varattuna johkiin , kannattaa kyyti tilata etukäteen viimeistään edellisenä päivänä.

lajijasuris

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos te sanotte että Loimaan taksit ovat hyviä,jos olet yrittänyt tilata taksin 40 kertaa ja kerran on tullut taksilla, onko tässä että taksit jos ollaan paikkakuntalaisia,mun mielestä on loimaan taksi rasisteja muita paikkakuntalaisia vastaan

• Anonyymi

Täh? Saisko saman ihan vaikka virallisella kielellä?

• Anonyymi

Idiootteja kaikki taksi kuskit Loimaalla, toivottavasti kierrätte kaikki

• Anonyymi

No ei ne kaikki. Entäs tää Launonen mun mielestä hän on ainakin ihan fiksu . Vaikken ookkaan taksilla ajellut

• Anonyymi

Silloinhan on paras arvostella jos ei palveluja edes käytä

• Anonyymi

No mut tunnen hänet tosi hyvin ja ystäväni ajaa vallan hänen taksillaan.

• Anonyymi

Oon mä joutunut Huhtalan kelataksia käyttään ja se oli ainakin tosi mukava kuski. Ei ollut raimo, eikä tämä Hannes mut joku huhtaloista kuitenkin. Vei mut osastolle minne piti ja haki pois ja sitten oltiin kahvilla. Kiva kuski ja fiksu. Näitä muita huhtaloita en tunne enkä sitä merisaarta.
      Kelatakseja joutuu joskus käyttäjän kun pitää mennä tyksin päivystykseen ja jonnekin kuviin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5130
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      116
      1618
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1449
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1349
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1173
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1060
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      807
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      793
    Aihe