Mihin Venäjä pyrkii häiritsemällä eurovaaleja ?

Anonyymi

Horjuttamaan EU:ta tietysti, mutta A-studiosta saamme lisätietoa klo 21.05.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      EU:a olevien äärioikeistolaisten välityksellä Italian Salvini ja Le Penin kaltaiset Putinin rahoittamat yrittävät vaikuttaa EU:a, Suomen Persuissa on myös venäjä mielisiä.
      Le Penin moitti Tallinnassa Viron mediaa venäjä kriittisyydessä ja näytti natsi käsimerkkiä medialle.
      Suomessa olisi lopullisesti saatava kitkettyä natsimielisyys jota esiintyy Suomen sisussa johon Halla-ahokin kuuluu ja Immonen veljeilee Pohjoismaiden Vastarintaliikeen mukana.

      • Anonyymi

        Taivas varjele mitä sinulta sieltä tulee! Kiihotut näköjään vaan entisestään!


      • Anonyymi

        Eikös mitä, kaikki mitä ylempänä kirjoitin on mediassa ollut luettavissa, jos kirjoitus tuntuu pahalta on totuus karvasta sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös mitä, kaikki mitä ylempänä kirjoitin on mediassa ollut luettavissa, jos kirjoitus tuntuu pahalta on totuus karvasta sinulle.

        Olen lukenut samaa ja kaikki lukutaitoiset ovat voineet lukea.
        Aikaansa seuraaville asia ei ole uusi.


    • Anonyymi

      Voiko A-studion lyhyen "katsauksen" perusteella tulla muuhun tulokseen kuin että Putin rahoittaa EU:n ääripuolueita, jotka tekevät sabotaasia kotimaissaan ?
      Sitä voisi sanoa maanpetturuudeksi.
      Kauhistuttavasti se näyttää todelta.

      • Anonyymi

        Le Peninin rahoituksen on hän itse myöntänyt, ääripopulistit on Putinille oiva tapa päästä vaikuttamaan, kun näillä ääripopulisteilla on päätarkoitus EU:n lamaanuttaminen, Putin auttaa siinä mielellään.
        Persuilla tulee välillä kommetteja jossa tuomitaan venäjä pakotteet ja hyväksytään Krimin miehitys, kyllä Halla-aho tietää että persuissa on näin ajattelevia.


    • Anonyymi

      Putinin tarkoitushan on murentaa Eurooppaa. Ääripuolueiden avulla Putinin myyräntyö edistyy hyvin.

    • Anonyymi

      Voi olla, että joillakin EU-mailla on jonkun ajan päästä uusi naapurimaa, kun Venäjä tekee uudet "krimit" Ukrainalle ja Valko-Venäjälle.

    • Anonyymi

      En usko Venäjä on sivistys valtio tänään 2019. On maita jossa on kansoja jotka haluavat että Venäjä on heille paras ja heillä on sama kieli. On turhaa huutaa Suomessa liikaa!

      • Anonyymi

        Euroopan äärioikeistopuolueetkin ilmeisesti ajattelevat että Venäjä on Euroopalle paras,
        koska Putinin kanssa veljeilevät ja ottavat rahaa Venäjältä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3658
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      206
      1795
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1374
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      149
      1250
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      885
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      860
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      820
    Aihe