Paikallis lehdessä oli txt taksikuskista,( joka ei auttannut avannut ovee).sairaalan edessä. En ole moneen vuoteen nähnyt, että kuski nousisi kesken vuoron kuskin paikalta
pirssillä kyytiä
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kait niillä on nyt niin leveät tulot, että ei kannata persettään nostaa ja asiakasta arvostaa. Kunhan nappaa rahat pois, se siitä. Itsehän ne vissiin nykyisin saa ajon hinnankin mielivaltaisesti määrätä, ellei asiakas itse huomaa hintaa kysyä ennen autoon nousemista. Ja miettikää, kuka, esim. vanhus ymmärtää hinnan kysyä.
- Anonyymi
Millon niillä nahkatakki ukoilla olis käytöstapoja ollu.
- Anonyymi
Ainoot jotka avaa oven on kaappi-taksit siksi kun toimii napista painaen.
Muuten ei perse nouse penkistä. - Anonyymi
Istu takapenkillä kunnes ovi aukeaa. Sillä sitä palvelua saa. Sitten maksa kyyti ja odota auton vieressä että laukku tullaan antamaan takaboksista. Palvelua saa jos sitä osaa odottaa. Laukku aina takakonttiin, se on turvallisuusasia.
- Anonyymi
eihän taksilla aja kun sairaat ja juopuneet.. Kelataksit on erikseen, jos saa kyydin..
- Anonyymi
Hallissa kohteliaat ja avuliaat taksikuskit
- Anonyymi
Riippuu kyllä hyvin paljon kuka sielä ratin takana on. Minä ainakin olen aina saanut hyvää palvelua 👍
- Anonyymi
Minä.ainakin..minä. minä ja minä...ainakin...minä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750