S kaakko ja pohjois

Jos asia ei pian ratkea voin joutua todella vaikeaan tilanteeseen ja tiedät mistä on kyse. Todellakin pyydän, että otat yhteyttä ja pian. Meillä on maalliset asiat rakkaudessa nyt voimakkaasti käsillä. Tiedät mitä pitää tehdä. Olet jo tiedottanut minua tarpeeksi asiaan liittyen, mutta lopullinen ratkaisu puuttuu.
Ilmoita

En tiedä kenelle, mutta mielestäni miehen on tehtävä aloite, muuten mitään ei tule tapahtumaan.
3 VASTAUSTA:
Sinä elät siis keskiajalla...
Anonyymi kirjoitti:
Sinä elät siis keskiajalla...
Ei ollenkaan, noin sanoo mies joka ei itse uskalla mitään ja joka tarvitsee naisen joka tekeekin jotain. voi voi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollenkaan, noin sanoo mies joka ei itse uskalla mitään ja joka tarvitsee naisen joka tekeekin jotain. voi voi.
Tiedän pariskuntia joilla menee tosi hyvin ja niissä on nainen tehnyt aloitteen. Me eletään kuitenkin jo vuotta 2019. Se on tasa-arvoa se kun kumpi tahansa voi tehdä aloitteen. Toistan siis uudelleen tuon... sinä elät keski-ajalla. Onnea vain miesten metsästykseen kuitenkin.
+Lisää kommentti
Lopeta Juha! Annetaan olla.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

S kaakko ja pohjois

Jos asia ei pian ratkea voin joutua todella vaikeaan tilanteeseen ja tiedät mistä on kyse. Todellakin pyydän, että otat yhteyttä ja pian. Meillä on maalliset asiat rakkaudessa nyt voimakkaasti käsillä. Tiedät mitä pitää tehdä. Olet jo tiedottanut minua tarpeeksi asiaan liittyen, mutta lopullinen ratkaisu puuttuu.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta