Olen siis uskovainen, mutta homoseksuaali. Vaimoni nykyään tietää tämän tilanteen mutta en itsekään osannut vielä 10 vuotta sitten olla rehellinen itselleni - puhumattakaan että olisin ollut sitä vaimolleni, kun menimme naimisiin.
Meillä on tällä hetkellä kolme ihanaa lasta. Elämä on ulkoisesti mallillaan mutta itse kamppailen suuntautumiseni kanssa päivittäin. On mielestäni epäreilua, että olen saanu tällaisen taakan kannettavakseni. Tiesin jo ennen rippikoululeiriä, että olen homoseksuaali.
Kielsin itseni monta vuotta. Kielsin tunteeni ja salasin ne myös vaimoltani. Nykyään voin olla oma itseni, mutta ei se asia tietenkään helppo ole nytkään vielä: vaimoni ei enää halua minua, ja minä haluan toteuttaa omaa suuntautumistani. En vain pysty siihen, koska haluan olla uskomassa. Onko minulla kohtalotovereita? Onko muita homoseksuaaleja, jotka ovat "joutuneet"naimisiin mutta eivät ole onnellisia siinä suhteessaan?
Uskovainen homoseksuaali, isänä olemisen vaikeus
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suviseuroissa kuullaan useita esirukouspyyntöjä, joissa kamppaillaan poikkeuksellisen seksuaalisen suuntautumisen kanssa. .Jokaisella on oma ristinsä kannettavana
- Anonyymi
Just tälläisiä tarkoituksia varten SRK myy siveyslukkoja.
Löytyy lukko suuhun, peppuun ja siittimeen. Loppuu homostelu.
Kaupan päälle saat kaikki tehdyt synnit anteeksi.- Anonyymi
Siittimenpoistoleikkaus antaa pysyvän avun. On toki tyyris vaihtoehto.
- Anonyymi
Ei varmasti helppo tilanne, mutta oliko shokki vaimollesi vielä suurempi, hänellehän se tuli ymmärtääkseni yllätyksenä? Lopettiko hän sinun haluamisensa heti tiedon saatuaan? Halusitko itse koskaan häntä, vai oliko tuleva vaimosi ikään kuin tosi hyvä kaveri ja sopiva "vaimon rooliin", vai miten ylipäätään päädyit naimisiin naisen kanssa?
- Anonyymi
Voin auttaa vaimoasi....
- Anonyymi
Kannattaa erota jo rehellisyyden vuoksi. Löydöt varmasti vielä hellän ja rakastavan miehen rinnallesi! Tsemppiä!
voi perkele
- Anonyymi
Myös homoseksuaali on Jumalan kuva. Kukapa tietäisi Jumalan tarkoitukset.
Kukaan ei edes väitä että opetuslapset olivat edes hetero-oletettuja. Vahvat merkit viittaavat myös Paven suuntautumisen. - Anonyymi
no mistä tämmönen tulee? miksi mennä naimisiin ja tuhota toisen elämä. ympäristöhän teidät kasvattaaa.
- Anonyymi
Enoni on myös homoseksuaali. Ei kylläkään minkäänlaisessa parisuhteessa. Olen kuitenkin nähnyt läheltä miten rankka kyseinen tilanne voi olla. Koeta kuitenkin kilvoitella ja pysyä uskomassa. Voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa543438Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202292Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1341937Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus131448Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631187- 551082
Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501042- 59863
- 73804
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33803