Paljonko teillä menee suunnilleen rahaa bensaan €/kk? Mikä mopo tai kevari on suurin bensan syöjä ja millä sitä kuluu vähiten?
Mopo vie rahat!!
4
58
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vielä se, että onko rieju ja drac ohan hyviä mopoja? Niistä kuulee vähän vaihtelevasti, mutta semmonen ois suunnitelmissa, ja kyllä tiedän, että drac on sama mopo riejun kanssa, vähän vaan eri näkönen. Mutta niin? Mankia tai pv:tä yms. en aijo ostaa, mutta muita mopoja saa ehotella toki. Ja oon tosiaan 165cm tyttö että sen mukaan ehdottaka oikeen kokosta haha.
T: aloittaja - Anonyymi
Mulla on sähkömopo ja ajaminen on halpaa. Ei tarvitse huoltaa. Toisena kulkuneuvona sähköpotkulauta mikä on myös jees kun voi ajaa pyörätiellä ja on äänetön.
- Anonyymi
Mopon voi korvata sähkö fillarilla joka ehkä kulkee kovempaakin?
- Anonyymi
Oikeasti kovaa kulkevat sähköfillarit on jumalattoman kalliita eikä edes yhtään laillisempia kuin esim viritetty mopo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760