7 laudaatturin ylioppilas aikoo lukea lääkäriksi. Hänen mielestään työ on vastuullista, ja saa auttaa ihmistä. Korvatunturilla on joulupukki.... Pojalla on vielä nuoruuden, ja lapsuuden luuloja, ja harhoja. Lääkäreiden vastuu on lähinnä suojata toista lääkäriä hoitovirheen sattuessa.
Nuori Mynämäneläinen
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tuo paikkakunta Mikkelissä?
- Anonyymi
Juvalla! 7laudaaturin yo tuli juvan kansalaisopistosta. Menee kesätöihin pärnäsen korjaamolle ja molle.
- Anonyymi
Kyllä on taas niin kateelisia savolaisia (Mikkeliläisiä) paskajalkoja.Heillä itsellä kun ei aikonaan henkinen pääoma riittänyt edes apukoulun päästötodistukseen niin itkeä tillitetään sitten täällä.Pitäisitte tälläiset kirjoitukset vain itsenne tiedossa.
- Anonyymi
Ei savossa suoritettua koulutusta voi verratta muualla suomessa suoritettuun. Niillä on jokin helpotettu ja sovellettu koulutusohjelma.
- Anonyymi
" Melko kiihottavaa. Puna- Petellä seisoo. "
sannoo sepeteus - Anonyymi
Vaikka ei itse päättänyt pyrkiä lääkäriksi, se ei tarkoita että heitä ei saisi kritisoida. Valitettavan totta tuo avausviesti on ainakin Mikkelissä, taso on aivan käsittämättömän paska. Se on paradoksi, jos menee avoimin ja luottavaisin mielin lääkärin vastaanotolle (se on muuten kohteliaisuus) ja lopputuloksena on se että siitä seuraa itselle vaan lisää terveysongelmia/ ongelmien pahenemista. Ja selityksenä näillä ammattilaisilla usein on jotain tyyliin "voi voi, maailma on kova paikka". Psyko- ja sosiopaatit hakeutuu yllättävän usein hoitoalalle.
- Anonyymi
Lääkärin ammattia ei arvosta enää kukaan. Jos antibiootin saisi abteekista suoraan ilman resepti, niin lääkäriä ei tarvitsisi monet meistä juuri ollenkaan, ja rahaa säästyisi.
- Anonyymi
Ei lääkäriin kannata mennä ellei itse tiedä mikä on vaivan nimi ja siihen lääkitys. Tällä hetkellä oma diagnosointi tarkkuuteni on kerta toisensa jälkeen ollut parempi kuin lääkäreiden, että on hieman huolestuttavaa mitä siellä lääkiksessä oikein tehdään kun tavallinen duunarikin selviytyy suuremmalla tarkkuudella ja tehokkuudella heidän työstään. Käytöksen puolesta voin sanoa samaa että monella on selkeästi hyvin narsistinen persoona ja osa jopa nauttii kärsimyksen pitkittämisestä ja tuottamisesta sekä pelkästä vallankäytöstä. Antibiootteja olen ihan uusinut kannan kautta jos on ollut joku vanha resepti ja lähinnä hoidan nykyään itseäni googlen/googlen kuvahaun ja käypähoitosuosituksen ohjeilla. On mennyt vuosia kun lääkärit on hoitaneet väärin niin olen todennut että on parempi että minä hoidan itseni kun toisin kuin lääkäri olen jopa kiinnostunut hoitamaan itseni terveeksi ja teen tulosta, lääkäreiden pillin mukaan kuin menee niin ei kerry kuin vääriä lääkityksiä ja lisää terveysongelmia.
- Anonyymi
Se on just näin. Voisin muuten lyödä vetoa että mikkelissä työskentelee useampikin lääkäri "ostetuilla" papereilla. "Pieniä" jännitteitä nää pellet luo tällä puoskaroinnillaan. En ihmettelis yhtään jos yks tai kaks näistä kusiaisista löytyy ruumispussista, tässä.... joskus...,
- Anonyymi
Pärnäsen molle ja molle.....😊😊😊 sano ååke gulliala
en öle röpötti....ehe ehe- Anonyymi
"Hehe"
- Anonyymi
Se on vähän sama kun olisi rehellinen, ja mikkeliläinen ja porvari samassa persoonassa. Satu olento.
- Anonyymi
Sudenkorento?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827