sanokaahan asiantuntijat mistä lähtee suzuki sx etupäästä narina kun ajaa töyssyyn ja auto nyökkää?(saa esittää viisauksia yksinäiset peräkammarin pojakin jos ei ole omaa elämää ja muuta tekemistä)
sx etupään narinat
8
153
Vastaukset
- Anonyymi
Narina ja kitinä johtuu kuskista kun suzuki nyökkää ja kuskin kädet alkaa vispaa että pysyy auto kaistalla. Tähän vaivaan ei auta muu kuin auton vaihto!
- Anonyymi
Onko muija tai anoppi matkassa mukana kun ääni kuuluu?
- Anonyymi
mulla 600tkm ajettu mazda 626 ja takapää narisee, vissiin kierrejouset narisee kuivuuttaa, vesisateella ajaessa se narina loppuu.
- Anonyymi
Kallistuksen vaimentimen kumipuslat heikkolaatuisia kaikissa kinkki kaluissa!
- Anonyymi
Mulla oli vm. -90 323 josta katkesi joka nurkasta kallistuksenvakaajan päätytangot vuoronperään jo alle 300 tuhatta ajettuna. Jämät narisi sitten poikittaistukivarteen metalli metallia vasten. Etupäästä kun katkesi niin irrallinen pää otti vetoakseliin kiinni joustoliikkeessä.
- Anonyymi
Kartturin paikalla istuva narisee kun huomaa että suzukia on vaikea ohjastaa. Kääk. Vaihda auto vokkeloon niin loppuu ainainen kitinä ja valitus.
- Anonyymi
vai että vaihtasin volkkariin ja joutuisin ajamaan öljynkatkussa saisin pelätä että jakopää laukeaa
- Anonyymi
Häh. Muijaltaslaukee jakopää ennemin kuin vokkelosta. Häh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774