sanokaahan asiantuntijat mistä lähtee suzuki sx etupäästä narina kun ajaa töyssyyn ja auto nyökkää?(saa esittää viisauksia yksinäiset peräkammarin pojakin jos ei ole omaa elämää ja muuta tekemistä)
sx etupään narinat
8
169
Vastaukset
- Anonyymi
Narina ja kitinä johtuu kuskista kun suzuki nyökkää ja kuskin kädet alkaa vispaa että pysyy auto kaistalla. Tähän vaivaan ei auta muu kuin auton vaihto!
- Anonyymi
Onko muija tai anoppi matkassa mukana kun ääni kuuluu?
- Anonyymi
mulla 600tkm ajettu mazda 626 ja takapää narisee, vissiin kierrejouset narisee kuivuuttaa, vesisateella ajaessa se narina loppuu.
- Anonyymi
Kallistuksen vaimentimen kumipuslat heikkolaatuisia kaikissa kinkki kaluissa!
- Anonyymi
Mulla oli vm. -90 323 josta katkesi joka nurkasta kallistuksenvakaajan päätytangot vuoronperään jo alle 300 tuhatta ajettuna. Jämät narisi sitten poikittaistukivarteen metalli metallia vasten. Etupäästä kun katkesi niin irrallinen pää otti vetoakseliin kiinni joustoliikkeessä.
- Anonyymi
Kartturin paikalla istuva narisee kun huomaa että suzukia on vaikea ohjastaa. Kääk. Vaihda auto vokkeloon niin loppuu ainainen kitinä ja valitus.
- Anonyymi
vai että vaihtasin volkkariin ja joutuisin ajamaan öljynkatkussa saisin pelätä että jakopää laukeaa
- Anonyymi
Häh. Muijaltaslaukee jakopää ennemin kuin vokkelosta. Häh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61977- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102842Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25728Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684