Ostetaan Terri Telamaasturi

Metsuri

Moi


Onko kellään tiedossa Terri Telamaasturia siis myynnissä, huonompi kuntoinenkin kelpaa, olis nääs tarvetta.

73

56215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mpt

      minulla olisi terrejä laita sähköpostiosoite tänne niin lähetän tietoja

      • sami

        Missä hintaluokassa tuollaiset Territ liikkuvat ja miltä vuodelta ne ovat?


      • pake
        sami kirjoitti:

        Missä hintaluokassa tuollaiset Territ liikkuvat ja miltä vuodelta ne ovat?

        Täällä olisi rakenteilla terrin tekniikkaan perustuva pienkuormaaja....!
        Tuota siinä ollutta rotaxin pensakonetta en laita siihen vaan daihatsun 3-sylinterisen pikkudieselin.....!

        Itse asiassa kaipaisin kuvaa tuon aidon terrin variaattorilaatikon yläpuolisista vivustoista siinä mielessä että osaisin rakentaa ne uudelleen...!

        Itse en ole koskaan nähnyt koko terri-telamaasturia *livenä*..!


      • mpt
        sami kirjoitti:

        Missä hintaluokassa tuollaiset Territ liikkuvat ja miltä vuodelta ne ovat?

        Territ ovat hintaluokaltaan mallista ja kunnosta riippuen 2000e-20000e, mutta hyvä kuntoisia harrastus koneita saa 6000 eurolla.Terrejä on valmistettu 1000,1020 80 luvulla. 2000,2020 ja 2040 on valmistettu 90 luvulla. Lisäksi on vielä
        uudempia Terri ADT.


      • holstein

        Hei!
        Katsoin että joku olisi Terrejä ja ehkä halua myydä!
        jos joku vielä on voit lähetä viesti mulle!!
        Kiitos!!
        [email protected]


      • pikkumetsä
        mpt kirjoitti:

        Territ ovat hintaluokaltaan mallista ja kunnosta riippuen 2000e-20000e, mutta hyvä kuntoisia harrastus koneita saa 6000 eurolla.Terrejä on valmistettu 1000,1020 80 luvulla. 2000,2020 ja 2040 on valmistettu 90 luvulla. Lisäksi on vielä
        uudempia Terri ADT.

        Jos keenellä on Terri myynnissä niin voisimpa olla ostaja - pikkusen tarvetta on mutta ei miljoonakoneelle. Kertokaapa ihmeessä !!!!!!!


      • tikpe
        pake kirjoitti:

        Täällä olisi rakenteilla terrin tekniikkaan perustuva pienkuormaaja....!
        Tuota siinä ollutta rotaxin pensakonetta en laita siihen vaan daihatsun 3-sylinterisen pikkudieselin.....!

        Itse asiassa kaipaisin kuvaa tuon aidon terrin variaattorilaatikon yläpuolisista vivustoista siinä mielessä että osaisin rakentaa ne uudelleen...!

        Itse en ole koskaan nähnyt koko terri-telamaasturia *livenä*..!

        Meillä on tuollainen terri jonka voimanlähteenä on daihatsun 3 pyttyinen ahtamaton diesel. Voimaa siinä piisaa kunhan vain voimansiirto kestäisi. Variaattoreiden hihnat on vaihdettu lujempiin mutta kuluma on todella joutuisaa. "Vetoketju" on muutaman kerran halvaannuttanut toisen telan. Vetokyky tuolla daihatsun koneella varustettuna on huomattavasti parantunut verranttuna aiempaan bensa koneeseen.
        Terri on kertakaikkiaan hyvä rakentelukohde harrastus mielessä joten lämmöllä suosittelen dieselöintä ja muutakin kehitystä siihen. :)


      • tikva
        pake kirjoitti:

        Täällä olisi rakenteilla terrin tekniikkaan perustuva pienkuormaaja....!
        Tuota siinä ollutta rotaxin pensakonetta en laita siihen vaan daihatsun 3-sylinterisen pikkudieselin.....!

        Itse asiassa kaipaisin kuvaa tuon aidon terrin variaattorilaatikon yläpuolisista vivustoista siinä mielessä että osaisin rakentaa ne uudelleen...!

        Itse en ole koskaan nähnyt koko terri-telamaasturia *livenä*..!

        Terrin vaihteiston yläpuolellahan on kaksi vipua, oikean puoleinen on vaihteille (kaksi eteen ja pakki) ja vasen vinssin käyttövipu. Minulla on Terrin käyttö- ja huoltokirja, voisin tietty kuvatakin sen laatikon jos oletat siitä olevan apua.
        Itese olen tekemässä puutavara kuormainta Terrin kärriin/rekeen, Kemijärvellä on myynnissä alkuperäinen kuormain ko. vehkeeseen. Turvaohjaamon lämmityksellä olen jo tehnyt tikpen kertoman dieselöinnin yhteydessä, on sillä mukava ajella tuulessa ja tuiskussa...rakenteluintoa!!!


      • pake
        tikva kirjoitti:

        Terrin vaihteiston yläpuolellahan on kaksi vipua, oikean puoleinen on vaihteille (kaksi eteen ja pakki) ja vasen vinssin käyttövipu. Minulla on Terrin käyttö- ja huoltokirja, voisin tietty kuvatakin sen laatikon jos oletat siitä olevan apua.
        Itese olen tekemässä puutavara kuormainta Terrin kärriin/rekeen, Kemijärvellä on myynnissä alkuperäinen kuormain ko. vehkeeseen. Turvaohjaamon lämmityksellä olen jo tehnyt tikpen kertoman dieselöinnin yhteydessä, on sillä mukava ajella tuulessa ja tuiskussa...rakenteluintoa!!!

        Voisitko ajatella että ottaisit allekirjoittaneeseen yhteyttä alla olevaan osoitteeseen....!

        Rakentelen nimittäin parasta aikaa terrin tekniikkaan perustuvaa pientä kuormaajaa tuosta aiemmin mainitusta daihatsun pikkudieselistä...!

        Kaipaisin todella kuvaa tuosta alkuperäisestä rakenteesta tuon voimansiirron osalta...luomisen työ olisi silloin kai vähän helpompaa kun ei oma pää rasitu niin kovin...! :-))

        Tässä osoite...!

        [email protected]

        -Kiitokset ennakkoon...!


      • uusi terrin omistaja
        tikpe kirjoitti:

        Meillä on tuollainen terri jonka voimanlähteenä on daihatsun 3 pyttyinen ahtamaton diesel. Voimaa siinä piisaa kunhan vain voimansiirto kestäisi. Variaattoreiden hihnat on vaihdettu lujempiin mutta kuluma on todella joutuisaa. "Vetoketju" on muutaman kerran halvaannuttanut toisen telan. Vetokyky tuolla daihatsun koneella varustettuna on huomattavasti parantunut verranttuna aiempaan bensa koneeseen.
        Terri on kertakaikkiaan hyvä rakentelukohde harrastus mielessä joten lämmöllä suosittelen dieselöintä ja muutakin kehitystä siihen. :)

        Moi
        Ostin tossa juuri terrin, tai terri projektin.
        Siinä on 3 pyttynen 2 tahti kone ( mikähän lie
        ei ole mitään tyyppi merkkiä ) Mut tarkoitus olis
        kuitenkin laitta siihen esim. daihatsun 3-sylinterisen pikkudieselin tai vastaavan.
        oisko kellään tietoa missä niitä löytys, niin
        ja tietysti halvalla...


      • tikva
        uusi terrin omistaja kirjoitti:

        Moi
        Ostin tossa juuri terrin, tai terri projektin.
        Siinä on 3 pyttynen 2 tahti kone ( mikähän lie
        ei ole mitään tyyppi merkkiä ) Mut tarkoitus olis
        kuitenkin laitta siihen esim. daihatsun 3-sylinterisen pikkudieselin tai vastaavan.
        oisko kellään tietoa missä niitä löytys, niin
        ja tietysti halvalla...

        Ovat olleet suosittuja viimeaikoina, kun ovat pieniä kooltaan ja ruualtaan, ja verraten sitkeä vetoisia (kolme pyttyisen etuja, samoin kuusipyttyinen kone sitkeä ja tasinen luonnostaan) autohajoittamot ympäri maata, jotkut on tuonu niitä Japanista, kantsii kysellä. Kupotalla on myös kolme pyttyinen diesel mylly, niitä on varmaankin konekorjaamoilla/purkaamoilla Laita reilustu mitoitettu jäähdytys syyläri tai mieluummin kaksi siihen Terriisi, ajoviima nimittäin ei jäähdytä ja tulee lämmin!!!


      • telamaasturi
        tikva kirjoitti:

        Terrin vaihteiston yläpuolellahan on kaksi vipua, oikean puoleinen on vaihteille (kaksi eteen ja pakki) ja vasen vinssin käyttövipu. Minulla on Terrin käyttö- ja huoltokirja, voisin tietty kuvatakin sen laatikon jos oletat siitä olevan apua.
        Itese olen tekemässä puutavara kuormainta Terrin kärriin/rekeen, Kemijärvellä on myynnissä alkuperäinen kuormain ko. vehkeeseen. Turvaohjaamon lämmityksellä olen jo tehnyt tikpen kertoman dieselöinnin yhteydessä, on sillä mukava ajella tuulessa ja tuiskussa...rakenteluintoa!!!

        Moi

        Ostin terrin 30:sen joka on aivan palasina, eli
        olisin kans kiinnostunnut tuosta kuvasta,
        sekä kuva telastosta jos jostakin löytyisi
        mistähän löytyisi Terrin käyttö ja
        huoltokirjan.

        [email protected]


      • 565-69

        Terri 1000:een olen tekemässä uusia vetorattaita valkoisesta nailonista. En vaan tiedä kestääkö ko aine, kun alkuperäiset ovat pehmeämpää seosta. Onko kellään tietoa asiasta?


      • mpt
        565-69 kirjoitti:

        Terri 1000:een olen tekemässä uusia vetorattaita valkoisesta nailonista. En vaan tiedä kestääkö ko aine, kun alkuperäiset ovat pehmeämpää seosta. Onko kellään tietoa asiasta?

        Ei ne valkoisesta muovista tehdyt Terrin vetorattaat oikein tahdo kestää varsinkaan hiekkamailla,kangasmetsissä kestää paremmin.


      • 1020d
        pikkumetsä kirjoitti:

        Jos keenellä on Terri myynnissä niin voisimpa olla ostaja - pikkusen tarvetta on mutta ei miljoonakoneelle. Kertokaapa ihmeessä !!!!!!!

        omistan terri 1020d vm.85. ostettu 1999 keski-suomesta.ajettu omista metsistä kuitua rankaa, talvella latuja muksuille. kunto ikäisekseen erittäin hyvä ja huollettu säännöllisesti.mukana kuormaaja farmi ja hytti/katos, kärry ilman vetoa.


      • jpe
        1020d kirjoitti:

        omistan terri 1020d vm.85. ostettu 1999 keski-suomesta.ajettu omista metsistä kuitua rankaa, talvella latuja muksuille. kunto ikäisekseen erittäin hyvä ja huollettu säännöllisesti.mukana kuormaaja farmi ja hytti/katos, kärry ilman vetoa.

        Olisi kiinostusta tuosta Terristä, laitaisitko
        puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteen niin voisin ottaa yhteyttä.


      • joonan
        jpe kirjoitti:

        Olisi kiinostusta tuosta Terristä, laitaisitko
        puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteen niin voisin ottaa yhteyttä.

        terri 1020 D myytävänä. yhteystiedot:0405103539
        [email protected]


      • iluas

        Toivotaan hinta ja varaosatietoa Terreistä


      • tela_
        tikva kirjoitti:

        Terrin vaihteiston yläpuolellahan on kaksi vipua, oikean puoleinen on vaihteille (kaksi eteen ja pakki) ja vasen vinssin käyttövipu. Minulla on Terrin käyttö- ja huoltokirja, voisin tietty kuvatakin sen laatikon jos oletat siitä olevan apua.
        Itese olen tekemässä puutavara kuormainta Terrin kärriin/rekeen, Kemijärvellä on myynnissä alkuperäinen kuormain ko. vehkeeseen. Turvaohjaamon lämmityksellä olen jo tehnyt tikpen kertoman dieselöinnin yhteydessä, on sillä mukava ajella tuulessa ja tuiskussa...rakenteluintoa!!!

        Moi

        Oisko noita kuvia vielä saatavilla


      • RHu

        Haluaisin tietää mistä löytyy vielä telamaasturi Terri 1000 Dieselin osia,
        lähinnä variaattoreihin.


      • hitachi
        mpt kirjoitti:

        Territ ovat hintaluokaltaan mallista ja kunnosta riippuen 2000e-20000e, mutta hyvä kuntoisia harrastus koneita saa 6000 eurolla.Terrejä on valmistettu 1000,1020 80 luvulla. 2000,2020 ja 2040 on valmistettu 90 luvulla. Lisäksi on vielä
        uudempia Terri ADT.

        onko kellään myynnissä toimivaa terriä 1000-2500 eurolla. Minkälaisella periaattella pumppu otetaan nosturille; suoraan moottorista ulosotto?


      • hitachi
        1020d kirjoitti:

        omistan terri 1020d vm.85. ostettu 1999 keski-suomesta.ajettu omista metsistä kuitua rankaa, talvella latuja muksuille. kunto ikäisekseen erittäin hyvä ja huollettu säännöllisesti.mukana kuormaaja farmi ja hytti/katos, kärry ilman vetoa.

        paljonko hinta sillä sun terrillä?


      • 565-69
        RHu kirjoitti:

        Haluaisin tietää mistä löytyy vielä telamaasturi Terri 1000 Dieselin osia,
        lähinnä variaattoreihin.

        Minun Terristä on poistettu ohjausvariaattorit ja laitettu kiinteä ketjuvälitys tilalle. Ohjaus on häntäohjauksena. Korjasin ensiövariaattorin laittamalla uudet liukupalat ja korjasin vaihdelaatikkoakselin sovituksen sekä välyksen itse kiertyvässä osassa. Sorvailemista oli jonkin verran, mutta kyllä kannatti. Väljästä variaattorista nähtävästi aiheutui joissakin tilanteissa sellainen resonanssi, että syöttöpumpun keskipakosäädin sekosi ja moottori alkoi käydä huonosti savuttaen. Nyt moottori käy kuin uusi. En tiedä, oliko alkuperäinen sovite, mutta lautasen alumiininavan ja akselin välillä oli valettu lasikuitulaakeri. Nyt siinä on alumiinipronssista tehty holkki.
        Tämän moottorin ja vaihdelaatikon välinen hihna on kestänyt minulla oikein hyvin. Kai ne puheet variaattorihihnojen huonosta kestosta koskee pääasiassa ohjausvariaattoreita, joita minulla ei ole.


      • av-ph
        565-69 kirjoitti:

        Minun Terristä on poistettu ohjausvariaattorit ja laitettu kiinteä ketjuvälitys tilalle. Ohjaus on häntäohjauksena. Korjasin ensiövariaattorin laittamalla uudet liukupalat ja korjasin vaihdelaatikkoakselin sovituksen sekä välyksen itse kiertyvässä osassa. Sorvailemista oli jonkin verran, mutta kyllä kannatti. Väljästä variaattorista nähtävästi aiheutui joissakin tilanteissa sellainen resonanssi, että syöttöpumpun keskipakosäädin sekosi ja moottori alkoi käydä huonosti savuttaen. Nyt moottori käy kuin uusi. En tiedä, oliko alkuperäinen sovite, mutta lautasen alumiininavan ja akselin välillä oli valettu lasikuitulaakeri. Nyt siinä on alumiinipronssista tehty holkki.
        Tämän moottorin ja vaihdelaatikon välinen hihna on kestänyt minulla oikein hyvin. Kai ne puheet variaattorihihnojen huonosta kestosta koskee pääasiassa ohjausvariaattoreita, joita minulla ei ole.

        Ajokissani TERRI 1020 on vielä ajovariaattori peltilautasin. Nyt olisi tarve liukunastoista.(varaosanumero .703831 Liukunasta 3 kpl) Mistähän sellaiset saisi hankituksi. Kävisikö jonkun moottorikelkan variaattorin liukunastat vaikka vähän muotoillen?


      • 565-69
        av-ph kirjoitti:

        Ajokissani TERRI 1020 on vielä ajovariaattori peltilautasin. Nyt olisi tarve liukunastoista.(varaosanumero .703831 Liukunasta 3 kpl) Mistähän sellaiset saisi hankituksi. Kävisikö jonkun moottorikelkan variaattorin liukunastat vaikka vähän muotoillen?

        Kerran olen ostanut moottorikelkankin liukunastat ja muotoillut suurinpiirtein. Olen myös tehnyt muovitangosta sorvaamalla pyöteän tappiosan ja rautasahalla ja puukolla sovituksen. Onnistui kummallakin kertaa. Jarruttavalla puolella on erilaisella kulmalla vinous.


      • mikko.matias
        RHu kirjoitti:

        Haluaisin tietää mistä löytyy vielä telamaasturi Terri 1000 Dieselin osia,
        lähinnä variaattoreihin.

        Minulta löytyisi kaikenlaista Terri-kamaa, variaattoreitakin kokonaisena ja osina (mm.uusia jousia). Lähes kaikkiin malleihin löytyy myöskin käyttöohje-, huolto/korjaus- ja varaosakirjat. Myös yksi vähän ajettu 1020 D kapalletavarakärryllä vois olla joutilas. Itse olisin kiinnostunut ostamaan vähän tuoreemman mallin. Sähköpostiosoitteeni on [email protected]


      • JAP

        Vieläkö sulla on niitä terrejä myytävä.Laita kuvia ja hintoja tulemaan.
        [email protected]


      • samppa
        JAP kirjoitti:

        Vieläkö sulla on niitä terrejä myytävä.Laita kuvia ja hintoja tulemaan.
        [email protected]

        Meillä ois Terri adt myynnissä. Se on muistaakseni vm.1997. On hyvä kuntonen ja hyvä peli. On ajettu omasta metsästä rankaa ja muuta puutavaraa. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.


      • eap
        samppa kirjoitti:

        Meillä ois Terri adt myynnissä. Se on muistaakseni vm.1997. On hyvä kuntonen ja hyvä peli. On ajettu omasta metsästä rankaa ja muuta puutavaraa. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.

        Oisko mahdollista saada tietoja / kuvia ko. terristä. Saattaisin olla kiinnostunut. [email protected]


      • eap
        1020d kirjoitti:

        omistan terri 1020d vm.85. ostettu 1999 keski-suomesta.ajettu omista metsistä kuitua rankaa, talvella latuja muksuille. kunto ikäisekseen erittäin hyvä ja huollettu säännöllisesti.mukana kuormaaja farmi ja hytti/katos, kärry ilman vetoa.

        Lueskelin näitä vanhoja keskusteluja ja aattelin josko olis terri vielä myymättä. [email protected]


      • joonan
        eap kirjoitti:

        Lueskelin näitä vanhoja keskusteluja ja aattelin josko olis terri vielä myymättä. [email protected]

        Terri on vielä myymättä, rankasavotta on kesken.


      • metsäterri
        1020d kirjoitti:

        omistan terri 1020d vm.85. ostettu 1999 keski-suomesta.ajettu omista metsistä kuitua rankaa, talvella latuja muksuille. kunto ikäisekseen erittäin hyvä ja huollettu säännöllisesti.mukana kuormaaja farmi ja hytti/katos, kärry ilman vetoa.

        olisin kiinnostunut tereistä. Onko sellaisia vielä myynnissä? Paljonko semmoinen painaa? Nosturi saisi olla. Kuinka leveitä ne yleensä on?
        hinta saisi olla sopiva. mielummin jostain länsi-suomesta. sopivasti ajettu ei loppuun.
        vastaisitko: [email protected]


      • mikko.matias
        samppa kirjoitti:

        Meillä ois Terri adt myynnissä. Se on muistaakseni vm.1997. On hyvä kuntonen ja hyvä peli. On ajettu omasta metsästä rankaa ja muuta puutavaraa. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.

        Moi. Vieläkö Terrinne on myynnissä tai tiedätkö kuumaa vihjettä, mistä kannattaisi kysellä?
        tv MK. ps. sähköpostini [email protected]


      • kone ja mies
        samppa kirjoitti:

        Meillä ois Terri adt myynnissä. Se on muistaakseni vm.1997. On hyvä kuntonen ja hyvä peli. On ajettu omasta metsästä rankaa ja muuta puutavaraa. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.

        Moi Samppa! Onko missä kunnossa ja mitä maksaa ?


      • hirvha
        tikpe kirjoitti:

        Meillä on tuollainen terri jonka voimanlähteenä on daihatsun 3 pyttyinen ahtamaton diesel. Voimaa siinä piisaa kunhan vain voimansiirto kestäisi. Variaattoreiden hihnat on vaihdettu lujempiin mutta kuluma on todella joutuisaa. "Vetoketju" on muutaman kerran halvaannuttanut toisen telan. Vetokyky tuolla daihatsun koneella varustettuna on huomattavasti parantunut verranttuna aiempaan bensa koneeseen.
        Terri on kertakaikkiaan hyvä rakentelukohde harrastus mielessä joten lämmöllä suosittelen dieselöintä ja muutakin kehitystä siihen. :)

        Mahtaisko kellään olla tiedossa terriä tai vastaavaa joka olisi myynnissä


      • jarkko
        hirvha kirjoitti:

        Mahtaisko kellään olla tiedossa terriä tai vastaavaa joka olisi myynnissä

        myynnissä terri 1000 metsäkuormaaja/vaunuyhdistelmällä.harraste käytössä ollut.siisti ja hyvä kuntoinen.tiedustelut p.0400-366609


      • mutta
        jarkko kirjoitti:

        myynnissä terri 1000 metsäkuormaaja/vaunuyhdistelmällä.harraste käytössä ollut.siisti ja hyvä kuntoinen.tiedustelut p.0400-366609

        Missähän päin terri olene?


      • jan
        telamaasturi kirjoitti:

        Moi

        Ostin terrin 30:sen joka on aivan palasina, eli
        olisin kans kiinnostunnut tuosta kuvasta,
        sekä kuva telastosta jos jostakin löytyisi
        mistähän löytyisi Terrin käyttö ja
        huoltokirjan.

        [email protected]

        multalöytyy ko paperit ja koko rakkine ,on espoossa jos kiinostaa tulla kattomaan .


      • jan

        minulla on alkamassa terri 30 vm 74 kunnostus.
        olisin kiinostunut kaikista varaosista ko.koneeseen- ja infosta mistä voisi osia tiedustella. yhteyttä voi ottaa [email protected]
        kiitos etukäteen


      • Nimetön
        mikko.matias kirjoitti:

        Minulta löytyisi kaikenlaista Terri-kamaa, variaattoreitakin kokonaisena ja osina (mm.uusia jousia). Lähes kaikkiin malleihin löytyy myöskin käyttöohje-, huolto/korjaus- ja varaosakirjat. Myös yksi vähän ajettu 1020 D kapalletavarakärryllä vois olla joutilas. Itse olisin kiinnostunut ostamaan vähän tuoreemman mallin. Sähköpostiosoitteeni on [email protected]

        onko sinulla terri1000 vaihteiston hammasrataita


      • PKP
        kone ja mies kirjoitti:

        Moi Samppa! Onko missä kunnossa ja mitä maksaa ?

        Kuormaajalla ja vetävällä perävaunulla.
        Lämmin ohjaamo
        Hyväkuntoinen peli
        Hinta 15500e
        040-8290494


      • niemeska
        tikpe kirjoitti:

        Meillä on tuollainen terri jonka voimanlähteenä on daihatsun 3 pyttyinen ahtamaton diesel. Voimaa siinä piisaa kunhan vain voimansiirto kestäisi. Variaattoreiden hihnat on vaihdettu lujempiin mutta kuluma on todella joutuisaa. "Vetoketju" on muutaman kerran halvaannuttanut toisen telan. Vetokyky tuolla daihatsun koneella varustettuna on huomattavasti parantunut verranttuna aiempaan bensa koneeseen.
        Terri on kertakaikkiaan hyvä rakentelukohde harrastus mielessä joten lämmöllä suosittelen dieselöintä ja muutakin kehitystä siihen. :)

        Terve!Onko minkälainen homma vaihtaa daihatsun diesel moottori terriin?Itellä on 30 terri ja olis tarkoitus vaihtaa diesel moottori.


      • tikpe
        niemeska kirjoitti:

        Terve!Onko minkälainen homma vaihtaa daihatsun diesel moottori terriin?Itellä on 30 terri ja olis tarkoitus vaihtaa diesel moottori.

        Variaattorin sovittaminen daihatsun vauhtipyötään ja massan lisäys keskipakokytkimessä oli vaikeinta. Öljypohjaa on madallettava paremman painopisteen takia sekä ohjaus vipuja taivuteltava ja vahviteltava.
        Tuossa muutamia kuvia:
        http://koti.mbnet.fi/tikpe/terri/index.html
        Sisäpuolelta moottorin suojakoppaa piti myös laajentaa koska kone tuotiin mahdollisimman taakse.

        Jos sorvi käytettävissä niin joku 3 päivää siinä vierähtää. Meidän tapauksessä lisääntynyt voima toi isommat kuormat (luonnollisesti) joten terrin runkoputki (1,5mm pellistä pokattu) antautui.. eli se kannattaa samalla vahvistaa kun purkaa tekniikkaa pois.


      • make
        pikkumetsä kirjoitti:

        Jos keenellä on Terri myynnissä niin voisimpa olla ostaja - pikkusen tarvetta on mutta ei miljoonakoneelle. Kertokaapa ihmeessä !!!!!!!

        olis terri 30 myytävänä jos kiinnostaa kunto on kohtuullinen


      • ttttttttttttttttttttttttttt...
        make kirjoitti:

        olis terri 30 myytävänä jos kiinnostaa kunto on kohtuullinen

        0400-887274 ulvila


      • Terri 1020

        Vaihelaatikon hammaspyöriä saa AHMO TUOTTEELTA Iisalmesta. Tekivät jonku sarjan kun oli itselläkin tarvista.


      • Jakke177
        tikva kirjoitti:

        Terrin vaihteiston yläpuolellahan on kaksi vipua, oikean puoleinen on vaihteille (kaksi eteen ja pakki) ja vasen vinssin käyttövipu. Minulla on Terrin käyttö- ja huoltokirja, voisin tietty kuvatakin sen laatikon jos oletat siitä olevan apua.
        Itese olen tekemässä puutavara kuormainta Terrin kärriin/rekeen, Kemijärvellä on myynnissä alkuperäinen kuormain ko. vehkeeseen. Turvaohjaamon lämmityksellä olen jo tehnyt tikpen kertoman dieselöinnin yhteydessä, on sillä mukava ajella tuulessa ja tuiskussa...rakenteluintoa!!!

        Hei, olisiko mahdollista saada kopiota Terrin ohjekirjasta?
        Terv. Jarmo Annala s-posti [email protected]


      • Marti494
        hitachi kirjoitti:

        onko kellään myynnissä toimivaa terriä 1000-2500 eurolla. Minkälaisella periaattella pumppu otetaan nosturille; suoraan moottorista ulosotto?

        Would anyone please suggest what size and marking variator belts are used on Terri 30, both driving and turning variators.

        any hints are appreciated to e-mail: [email protected]

        Many thanks,

        M


      • pensapihi
        hitachi kirjoitti:

        onko kellään myynnissä toimivaa terriä 1000-2500 eurolla. Minkälaisella periaattella pumppu otetaan nosturille; suoraan moottorista ulosotto?

        Voisin myydä Terri 30 suzuki Alton 3syl.bensakone.Pieni kulutus.Mukaan tukeva tukkireki.Kohtuuhinta


      • terri4

      • telakone

        Olis Terri 1020 Kubotan dieselillä ja Ferrari nosturilla jos tarvetta niin soita 040 5055740 kuljetuskin mahdollinen


    • arianttila

      Moi
      mulle on tulossa terri telakone vm-89
      mitä sais maksaa
      ari anttila 0500-532305
      www.autoanttila.fi

      • Anonyymi

        Olisi hankinnassa kunnossa oleva Terri. Onko kellään tietoa liekö sellaista jossain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hankinnassa kunnossa oleva Terri. Onko kellään tietoa liekö sellaista jossain?

        Territ ei kyllä kunnossa ole hetkeäkään, joten ei varmasti löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Territ ei kyllä kunnossa ole hetkeäkään, joten ei varmasti löydy.

        Mikä siinä niin huonoa on vai ihan kaikki


    • telamaasturi

      Onko tarjolla telamaasturia esim. Terri tai muu vastaava. Diesel koneella ja kuormaajalla. Hinta max. 10000e.

      • PKP

        Eli Myydään Terri 1000D metsäperävaunulla jossa kuormain H.8600e 040-8290494


      • hjanne2
        PKP kirjoitti:

        Eli Myydään Terri 1000D metsäperävaunulla jossa kuormain H.8600e 040-8290494

        saisko kuvia tosta terristä olisin kiinnostunut.voit lähetttää kuvia tähän osoitteeseen [email protected]


      • Nimetön
        PKP kirjoitti:

        Eli Myydään Terri 1000D metsäperävaunulla jossa kuormain H.8600e 040-8290494

        7500e jos joku tarvii 040-8290494


      • PKP

        pelkkä nuppi 4800e 040-8290494


    • Terrin omistaja

      Terri 1000/1020 osille oisi tarvista? Laittakaa suoraan vastaukset sähköpostiin. [email protected]

      • rikki on

        Terri 1020 vaihelaatikko oisi ostossa, jos jollain oisi kaupan. Hammaspyörätkin kelpaisi. Vastauksia sähköpostiin. [email protected]


      • rikki on
        rikki on kirjoitti:

        Terri 1020 vaihelaatikko oisi ostossa, jos jollain oisi kaupan. Hammaspyörätkin kelpaisi. Vastauksia sähköpostiin. [email protected]

        Terrin vaihelaatikko vieläkin rikki. Onko kellään vaihelaatikkoa myynnissä tai hammaspyöriä?
        Vastaukset sähköpostiin [email protected]


      • rikki on
        rikki on kirjoitti:

        Terrin vaihelaatikko vieläkin rikki. Onko kellään vaihelaatikkoa myynnissä tai hammaspyöriä?
        Vastaukset sähköpostiin [email protected]

        Vaihelaatikon hammaspyöriä saa AHMO TUOTTEELTA Iisalmesta. Tekivät jonku sarjan kun oli itselläkin tarvista.


    • jope47

      Hei.
      Olisiko jollain myynnissä terri telamaasturia? Jos sattuisi olemaan metsäkuormaajalla, niin aina parempi. Mutta kaikki territ kiinnostaa.

      • kulvero

        ois yksi kappale ja voisin myydä metsävarusteineen, hyvässä kunnossa. puh: 0400/845116


      • Marti
        kulvero kirjoitti:

        ois yksi kappale ja voisin myydä metsävarusteineen, hyvässä kunnossa. puh: 0400/845116

        Would appreciate any hints about Terri 30 for sale, any technical condition, should not be "alive", hope at least for tracks, powertrain, frame and steering all together, engine condtion does not bother.

        If any such available please contact 3725044814, [email protected]


      • rikki on
        Marti kirjoitti:

        Would appreciate any hints about Terri 30 for sale, any technical condition, should not be "alive", hope at least for tracks, powertrain, frame and steering all together, engine condtion does not bother.

        If any such available please contact 3725044814, [email protected]

        Vaihelaatikon hammaspyöriä saa AHMO TUOTTEELTA Iisalmesta. Tekivät jonku sarjan kun oli itselläkin tarvista.


    • Terri 30+

      onko vielä terrejä myynnissä. Terri 30 kiinnostaisi.
      o4oo836345(ät)netti.fi

    • Joutilas

      Terri 1000 myynnissä. Tukeva kärry ja nosturi . Hintaan 4550 e

      • Kysyjä

        Olisiko koneesta muita tietoja ja kuvia?


      • Petr

        Onko jollain terriä nyt myynnissä? Jos on niin voi laittaa viesti 040-7420987


      • Terrimokki
        Petr kirjoitti:

        Onko jollain terriä nyt myynnissä? Jos on niin voi laittaa viesti 040-7420987

        Sen verran monesti on Terrin kanssa tapeltu että ei voi kuin ihmetellä että miksi joku semmoisen haluaisi harmikseen ostaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe