Ei enää nähdä, ellei vahingossa jossain.n>m
Oliko tää nyt sitten tässä?
43
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro nyt jotain muutakin, niin vastaan.
- Anonyymi
Kaikki loppuu aikanaan, eikä kesä helpota yhtään tilannetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kesä vaikeuttaa tilannetta? Miksi et voi puhua hänelle tai ottaa muuten yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kesä vaikeuttaa tilannetta? Miksi et voi puhua hänelle tai ottaa muuten yhteyttä?
Kesään en kommentoi mitään, jääköön arvoitukseksi. Puhua en voi kun en näe. Jos näkisin ei ongelmaa olisi. Yhteyttä en voi ottaa useastakaan syystä. Tää on näitä elämän ylläreitä, joita en ikinä olisi uskonut käyvän itselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei minulle koska en ole kesällä enää täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesään en kommentoi mitään, jääköön arvoitukseksi. Puhua en voi kun en näe. Jos näkisin ei ongelmaa olisi. Yhteyttä en voi ottaa useastakaan syystä. Tää on näitä elämän ylläreitä, joita en ikinä olisi uskonut käyvän itselle.
Milloin näit viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin näit viimeksi?
Miksi kysyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysyt?
Koska olen Riki Sorsan veli. Unohda...
- Anonyymi
Siltä näyttää. Kun yhteyttä sinuun en saa.
- Anonyymi
Soita.
- Anonyymi
Saisi minuun yhteyden helposti. Toisin päin vaan ei oikein toimi.
- Anonyymi
Ei kai sillä merkitystä ole saako vieraaseen ihmiseen yhteyden, kai se yhteys pitäisi pitää siihen tuntemaansa ihmiseen.
- Anonyymi
Sulle.
Kaiken tän ajan sulla oli kyllä yhteys muhun,
se vaan ei kiinnostanut sua yhtään.
Enemmän kiinnosti nettileikki ja ilkeily.
Jospa joskus oppisit pysyyn totuudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle.
Kaiken tän ajan sulla oli kyllä yhteys muhun,
se vaan ei kiinnostanut sua yhtään.
Enemmän kiinnosti nettileikki ja ilkeily.
Jospa joskus oppisit pysyyn totuudessa.Taidat olla eksynyt väärän keskusteluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sillä merkitystä ole saako vieraaseen ihmiseen yhteyden, kai se yhteys pitäisi pitää siihen tuntemaansa ihmiseen.
Ei kai kukaan nyt vieraaseen halua yhteyttä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan nyt vieraaseen halua yhteyttä...
jaa ei vai, tossahan juuri tämä vastaaja " siltä näyttää. kun yhteyuttä SINUUN en saa. onko luetun ymmärrys jo kesäteloilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla eksynyt väärän keskusteluun
Tai sitten ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa ei vai, tossahan juuri tämä vastaaja " siltä näyttää. kun yhteyuttä SINUUN en saa. onko luetun ymmärrys jo kesäteloilla.
Tuleeko mieleen että siihen voi olla muukin syy kuinn yhteystietojen puuttuminen. Taidatte elää yksinkertaisessa maailmassa?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko mieleen että siihen voi olla muukin syy kuinn yhteystietojen puuttuminen. Taidatte elää yksinkertaisessa maailmassa?!
Täällä tähän ei ole mittän muuta syytä kuin halu pelleillä tai ääretön tyhmyys.
- Anonyymi
Kyllä, esimerkiksi vähemmän tyhmä näkee tämänkin ketjun "riitelyn" läpi ja havaitsee sen yksinpuheluksi/trollaamiseksi. Vähemmän tyhmä ihminen lukee rivien välistä huutavan asian ja ennenkaikkea vähemmän tyhmä ihminen päästää joku nätti päivä irti ja lakkaa metsästämästä vako märkänä tai mutteri tönössä sellaista mitä ei ole ollut olemassakaan.
- Anonyymi
Taas jotkut näemmä yrittää, anonyymeinä, tunnisteitta selvitellä suhteita nettipalstalla. Naurettavaa!
- Anonyymi
Säkö tiedät viestin merkityksen. Kuka täällä mitään selittää? Sinä ilmeisesti?
- Anonyymi
En oo tähänkään asti nähnyt. Ei kovin suurta tuskaa tuota.
- Anonyymi
Ootko se hiippari?
- Anonyymi
Tais pistää verhot kiinni, ei voi ennää kiikaroida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais pistää verhot kiinni, ei voi ennää kiikaroida.
Käy koputtamassa niin keitän kahvit...
- Anonyymi
Olen soittanu ja lähettänyt viestiä. Jos et halua vastata niin älä vastaa, en jaksa enää odotella et vastaako neiti viestiini vai ei.
- Anonyymi
Yes ap, tota kanattaakin selvitellä nettipalstalla kaikkien uppo - outojen tyyppien kanssa.
Niin se homma etenee :))- Anonyymi
En selvittele mitään. Haluan vain heittää kaipuuni bittiavaruuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärä vastaus, sinähän kysyit kysymyksen etkä heitellyt mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heheee, taitaa jotkut selvitellä asioitaan enemmän "bittiavaruuden kanssa, kuin niiden oikeiden ihmisten kanssa, joiden kanssa pitäisi. Omituisia tyyppejä.
- Anonyymi
Radiossa on pääministerin kyselytunti.
Nettipalstalla on tumppujen kyselytunti.
Tumppu kysyy ja vielä tumpummat vastaa. - Anonyymi
Valehtelisin jos väittäisin ettei ollut.
Tosiasiat puhukoon puolestaan. Kuuluvasti. - Anonyymi
Mulla ei ole koskaan ollut numeroa tai henkilötietoja enkä niitä mistään saa. Jos sulla itselläsi ne tähän henkilöön ovat niin mä en ole sitä koskaan tiennyt.
- Anonyymi
Toivottavasti ei. Jos se on tarkoitettua, niin varmasti nähdään. Muuten järjestetään se.
- Anonyymi
Niin sitä voi täällä bittiavaruudessa toivoa että hän eksyisi tielleni joku päivä. En oikein jaksa uskoa enkä odottaa.🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä voi täällä bittiavaruudessa toivoa että hän eksyisi tielleni joku päivä. En oikein jaksa uskoa enkä odottaa.🙄
Ei se niin mene. Ite pitää vaikuttaa asioiden järjestymiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se niin mene. Ite pitää vaikuttaa asioiden järjestymiseen.
Tässä tilanteessa aika vaikeaa. Toinen varattu ja toinen on .....enpä kerro mikä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tilanteessa aika vaikeaa. Toinen varattu ja toinen on .....enpä kerro mikä.
Minun tilanteessani minä olen sinkku ja toinen kertoi olevansa varattu.
- Anonyymi
Olemme varmaan törmänneet täällä ennenkin. Minä en ole hän, koska en ole kertonut olevani varattu😀 se että olen varattu on minun "'hänelle" yleinen tieto.
- Anonyymi
Oletko k vai t? Kaksi on lähettänyt viestiä. Toisen tunnen?
- Anonyymi
Tarkoittaako pienellä kirjainten kirjoitus salaviestiä eli halveksuntaa?
Haluatko kertoa että tämä on Jyväskylän trolli katrille ja tarjalle hiiroisiin? Viesti on että halveksit koska et edes pidä isojen kirjainten arvoisina heitä?
- Anonyymi
Koneesta tulee mitä tulee. Kaikki ei ole arvostelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3225616- 745129
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484196- 523871
- 433534
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1223229Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923095- 432229
- 492158
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272118