Vaimo jäi kiinni

Anonyymi

Olen 60 vuotias mies.minulla on 49 vuotias vaimo Meri. Tämä ei ole niinkään seksinovelli vaan kerron mitä tapahtui biime torstaina. Naapurissamme asuu Salli hän on 50vuotias. Meristä ja hänedtä on tullut hyvät kaverit vuosien varrella. Sallilla on noin kolmelymppinen poika Toni. Menin kotiin siinä 13.00 aikoihin. normaalisti torstaisin olen 12-14 hoitamassa vanhan äitini asioita.
Ulko-ovelle jo kuulin ähkintää ja sanat "vittu , voi vittu...nyt vittu" Laitoin hiljaa oven kiinni ja jäin makuu huoneen ovelle joka oli kiinni. Ääni päässä huusi että tempaisevovi auki ja karjaise et mitä helvettiä?! Avasin oven niin hiljaa kun pystyin ja sängyllä makasi mies ilman paitaa farkut auki runkaten munaansa. Vaimoni istui täysin alastomana miehen pään päällä. ei niin että vähän kieli kutittelis klitorista vaan että koko pää oli vaimoni pillussa. Meri nytkytti ihan hulluna itseään ja välillä poika yritti ottaa happea. Ja Meri sanoi silmät ummessa että "pidä se pää paikallas vittu ja kieli ulkona." Sitten taas alkoi valittaa et voi vittu et tekee hyvää. Varmaan oli saamassa.. Sit hän avas silmät ja näki minut oven raossa. Järkytys oli molemmin puolinen. itse vain seisois ja mietin mitä teen. poika jatkoi nuolemista kun ei tajunnut mitä tapahtui. Ja minä lähdin ovet paukkuen. kun tulin illalla kotiin oli sauna lämmitetty ja ruoka valmis. eipä olla paljon puhuttu.

4

6020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerron nyt lisää. Meri meni eilen lääkäriin, sillä on tulehdus alapäässä. Perjantaina, tuon onnettoman torstain jälkeen päätin kostaa Merille tekosensa. Menin siis perjantaina kertomaan Sallille, miten meillä oli tapahtunut. Salli tunsi kohtaani sympatiaa ja antoi minun naida häntä paljaalla peräaukkoonsa. Mitäs siinä, hyvää teki ja laskin spermat pyllyyn. Vetäessäni kullini pois Sallin takapuolesta, huomasin siinä runsaasti kakkajäämiä. Pyysin Sallilta minigrip pussin ja vedin sen kaluni päälle.
      Mennessäni kotiin Meri oli jo nukkumassa. Asettauduin hänen selkänsä taakse ja aloitin varovasti hiplaamaan hänen pilluaan. Meri ynähteli ja havahtui siihen mitä olin tekemässä. Pimpero oli mukavasti kostunut, joten käänsin hieman kylkeäni saadakseni pussin pois kullini päältä. Käännyin takaisin Meriin päin ja painoin kullini hänen pilluunsa. Parhaita naintejani ajattelin vedellessäni paskaisella kullilla Merin pilluun.
      Aktin jälkeen menin pesemään vehkeeni kunnolla. Meri oli jo nukahtamaisillaan ja sanoi peseytyvänsä vasta aamulla. Tyynyliinanpäälisen oli sentään pistänyt takapuolensa alle, ettei lakanat kovin sotkeutuisi.
      Ja nyt yllätys, yllätys. Tulehtunut pimpero, ettei vaan Sallin pojalla ollut hammasmätää? Mistä se muutenkaan olisi tullut. Tunsin mielihyvää tekosestani. Nyt lähden Sallia katsomaan, meille muodostui mukava panosuhde, tosin puhtailla vehkeillä. Hoidelkoon Meri sisäistä kutinaansa, minä poika panen naapurin Sallia.

      • Anonyymi

        Kylläpä oli kaunis ja opettavainen tarina. Ulosteen siirtäminen vaimosi värkkiin molosi toimiessa agenttina kertoo hyvästä huumorintajusta kuin myös tietynlaisesta ehdottomuudesta. Kostajan kakkainen kalu ei vapise, ei totisesti, saatana. Edesmennyt Huuhaa-setäkin varmasti virnistää haudastaan käsin. Ei muuta kuin hyvää jatkoa, jos ei oma riitä. Kerro toki lisää uroteoistasi!


      • Erittäin vastenmielinen kertomus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä oli kaunis ja opettavainen tarina. Ulosteen siirtäminen vaimosi värkkiin molosi toimiessa agenttina kertoo hyvästä huumorintajusta kuin myös tietynlaisesta ehdottomuudesta. Kostajan kakkainen kalu ei vapise, ei totisesti, saatana. Edesmennyt Huuhaa-setäkin varmasti virnistää haudastaan käsin. Ei muuta kuin hyvää jatkoa, jos ei oma riitä. Kerro toki lisää uroteoistasi!

        Ja paskan vitut jonkun skitsofreenikon päiväkirjasta ote


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      389
      3952
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      219
      1956
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1460
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1320
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      981
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      950
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      118
      903
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe