Olen 60 vuotias mies.minulla on 49 vuotias vaimo Meri. Tämä ei ole niinkään seksinovelli vaan kerron mitä tapahtui biime torstaina. Naapurissamme asuu Salli hän on 50vuotias. Meristä ja hänedtä on tullut hyvät kaverit vuosien varrella. Sallilla on noin kolmelymppinen poika Toni. Menin kotiin siinä 13.00 aikoihin. normaalisti torstaisin olen 12-14 hoitamassa vanhan äitini asioita.
Ulko-ovelle jo kuulin ähkintää ja sanat "vittu , voi vittu...nyt vittu" Laitoin hiljaa oven kiinni ja jäin makuu huoneen ovelle joka oli kiinni. Ääni päässä huusi että tempaisevovi auki ja karjaise et mitä helvettiä?! Avasin oven niin hiljaa kun pystyin ja sängyllä makasi mies ilman paitaa farkut auki runkaten munaansa. Vaimoni istui täysin alastomana miehen pään päällä. ei niin että vähän kieli kutittelis klitorista vaan että koko pää oli vaimoni pillussa. Meri nytkytti ihan hulluna itseään ja välillä poika yritti ottaa happea. Ja Meri sanoi silmät ummessa että "pidä se pää paikallas vittu ja kieli ulkona." Sitten taas alkoi valittaa et voi vittu et tekee hyvää. Varmaan oli saamassa.. Sit hän avas silmät ja näki minut oven raossa. Järkytys oli molemmin puolinen. itse vain seisois ja mietin mitä teen. poika jatkoi nuolemista kun ei tajunnut mitä tapahtui. Ja minä lähdin ovet paukkuen. kun tulin illalla kotiin oli sauna lämmitetty ja ruoka valmis. eipä olla paljon puhuttu.
Vaimo jäi kiinni
4
6704
Vastaukset
- Anonyymi
Kerron nyt lisää. Meri meni eilen lääkäriin, sillä on tulehdus alapäässä. Perjantaina, tuon onnettoman torstain jälkeen päätin kostaa Merille tekosensa. Menin siis perjantaina kertomaan Sallille, miten meillä oli tapahtunut. Salli tunsi kohtaani sympatiaa ja antoi minun naida häntä paljaalla peräaukkoonsa. Mitäs siinä, hyvää teki ja laskin spermat pyllyyn. Vetäessäni kullini pois Sallin takapuolesta, huomasin siinä runsaasti kakkajäämiä. Pyysin Sallilta minigrip pussin ja vedin sen kaluni päälle.
Mennessäni kotiin Meri oli jo nukkumassa. Asettauduin hänen selkänsä taakse ja aloitin varovasti hiplaamaan hänen pilluaan. Meri ynähteli ja havahtui siihen mitä olin tekemässä. Pimpero oli mukavasti kostunut, joten käänsin hieman kylkeäni saadakseni pussin pois kullini päältä. Käännyin takaisin Meriin päin ja painoin kullini hänen pilluunsa. Parhaita naintejani ajattelin vedellessäni paskaisella kullilla Merin pilluun.
Aktin jälkeen menin pesemään vehkeeni kunnolla. Meri oli jo nukahtamaisillaan ja sanoi peseytyvänsä vasta aamulla. Tyynyliinanpäälisen oli sentään pistänyt takapuolensa alle, ettei lakanat kovin sotkeutuisi.
Ja nyt yllätys, yllätys. Tulehtunut pimpero, ettei vaan Sallin pojalla ollut hammasmätää? Mistä se muutenkaan olisi tullut. Tunsin mielihyvää tekosestani. Nyt lähden Sallia katsomaan, meille muodostui mukava panosuhde, tosin puhtailla vehkeillä. Hoidelkoon Meri sisäistä kutinaansa, minä poika panen naapurin Sallia.- Anonyymi
Kylläpä oli kaunis ja opettavainen tarina. Ulosteen siirtäminen vaimosi värkkiin molosi toimiessa agenttina kertoo hyvästä huumorintajusta kuin myös tietynlaisesta ehdottomuudesta. Kostajan kakkainen kalu ei vapise, ei totisesti, saatana. Edesmennyt Huuhaa-setäkin varmasti virnistää haudastaan käsin. Ei muuta kuin hyvää jatkoa, jos ei oma riitä. Kerro toki lisää uroteoistasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä oli kaunis ja opettavainen tarina. Ulosteen siirtäminen vaimosi värkkiin molosi toimiessa agenttina kertoo hyvästä huumorintajusta kuin myös tietynlaisesta ehdottomuudesta. Kostajan kakkainen kalu ei vapise, ei totisesti, saatana. Edesmennyt Huuhaa-setäkin varmasti virnistää haudastaan käsin. Ei muuta kuin hyvää jatkoa, jos ei oma riitä. Kerro toki lisää uroteoistasi!
Ja paskan vitut jonkun skitsofreenikon päiväkirjasta ote
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057