Miksi ajaa Suzukilla?

Anonyymi

Häh. Miksi ajaa Suzukilla kun kaupasta saa uusia vokkeloita. Niissä on ohjaus kunnossa ja laatu hyvä. En ymmärrä.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hanki elämä

      • Anonyymi

        Häh. Mitä elämää se on jos kärvistelee suzukin ratissa. Kädet puutuu vispaamisesta ja pahimmassa tapauksessa kramppaavat. Häh. Ostaa vokkelon niin niin kaikki hyvin. Jokapäivä.


    • Anonyymi

      kuka ostaa vokkelon josta moottori ja vaihteisto vaihdetaan 30tkm välein ja muutenkin viettää korjaamoilla aikaa suurimmaksi osaksi. ruostuvatkin kuin jotkin skodat.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vitaran neliveto on todella hyvä, sen olen itse kokenut kolmen vuoden aikana kaikissa maastoissa ja keleissä. Yllättävimmät paikat ovat olleet vetiset jäätyneet ylämäet. Kävellen ei pystyssä tahdo pysyä eikä ylämäkeen pääse kun jalat lipsuvat. Vitaralla Snow Lock ja menoksi tasaisella vauhdilla ja kitkarenkailla ylämäkeen. Meno on niin uskomatonta että vieläkin voin tuntea ne ihmetyksen hetket. Vastaavaa mutaisella tiellä jossa ei enää jalan mielellään kulje, vedon lukitus päälle pahimmissa paikoissa mutta aina ei tarvitse sitäkään.

        Vokkelilelut saavat jäädä kauppaan minun puolestani. Vitara on kunnolla tehty auto.


    • Anonyymi

      Häh. Miksi ajaa vokkeloilla, kun kaupasta saa uusia huippulaadukkaita Suzukeja. Niissä on kaikki kunnossa, ne kestää, ei jatkuvaa korjaamolla ramppaamista vaan pelkät perushuollot määrävälein - ja takuukin on 50% pidempi.

      • Anonyymi

        Häh. Siksi ajaa volkkarilla joka päivä koska vokkelossa on ohjaus kunnossa. Volsulla on hyvä ajaa. Siksi joka päivä volsulla.


      • Anonyymi

        just niin. vokkelo. joka päivä. on hyvä ohjattavuus ja legedaarinen vokkelon kestävyys samassa paketissa.


    • Anonyymi

      Googleta: "Audi Q2 Quattro vs Suzuki Vitara All Grip Select - 4x4 test on rollers"

      Vitara vs. Quattro.... jokainen voi itse arvioida kummalle hopeatila jaettiin ristiriipuntatestissä.

      Jälleen loistava osoitus Suzukin osaamisesta!

    • Anonyymi

      Ostaisin Vitaran heti jos
      1. jousitus olisi mukavampi suomen teille
      2. ohjaus olisi kunnossa.
      3. melutaso olisi alkaisempi.
      4. osaava huolto löytyisi läheltä.

      Itse auton hinta Ja varustelutaso on kunnossa, laatukin varmaan ok. Pienellä pilattu.

      • Anonyymi

        Ostaisin Vitaran heti jos
        1. jousitus olisi mukavampi suomen teille ==> jousitus on mielestäni erinomainen.

        2. ohjaus olisi kunnossa. ==> samoin ohjauksessa ei ole mielestäni mitään moitittavaa, se on suorastaan miellyttävä.

        3. melutaso olisi alkaisempi. ==> melutaso on miinuksena kieltämättä moottoriteillä, joita onneksi tulee hyvin harvoin käytettyä.

        4. osaava huolto löytyisi läheltä.==> Vitara on niin perustekniikkaa kuin olla ja osaa, ja sen pystyy paja kuin paja huoltamaan ja korjaamaan.

        Näillä näkymin Vitara on myös seuraava autoni.


      • Anonyymi

        Minä vaihdoin juuri noista syistä vokkeloon. Kohta saapuu pamplonan tehtaalta tuliterä t-cross!


      • Anonyymi

        Seat Ibiza ja Volkswagen Polo ovat aiemmin olleet jo hämmästyttävän samanlainen sisaruspari jopa VW-ryhmän valtaisassa mallistomatriisissa. Sittemmin Ibizasta esiteltiin myös pikkuruiseksi katumaasturiksi korotettu Seat Arona. Nyt samaa reseptiä on käytetty Polon kohdalla ja lopputuloksena on Aronan kanssa lähes identtisen kokoinen Volkswagen T-Cross.


      • Anonyymi

        Juu tämä tiedetään. T-crossissa on ajettavuus kunnossa ja hyvä laatu. Vaihdan suzukileiristä pois kun merkkihuoltoa ei ole enää kaupungissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu tämä tiedetään. T-crossissa on ajettavuus kunnossa ja hyvä laatu. Vaihdan suzukileiristä pois kun merkkihuoltoa ei ole enää kaupungissa.

        Mulle vaan ei riitä pelkkä ajettavuus. Pitää olla luotettavuuttakin.
        Ja sitähän ei VW konserni tarjoa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostaisin Vitaran heti jos
        1. jousitus olisi mukavampi suomen teille ==> jousitus on mielestäni erinomainen.

        2. ohjaus olisi kunnossa. ==> samoin ohjauksessa ei ole mielestäni mitään moitittavaa, se on suorastaan miellyttävä.

        3. melutaso olisi alkaisempi. ==> melutaso on miinuksena kieltämättä moottoriteillä, joita onneksi tulee hyvin harvoin käytettyä.

        4. osaava huolto löytyisi läheltä.==> Vitara on niin perustekniikkaa kuin olla ja osaa, ja sen pystyy paja kuin paja huoltamaan ja korjaamaan.

        Näillä näkymin Vitara on myös seuraava autoni.

        Komppaan tätä kirjoittajaa täysin.

        Jousituksessa ei ole mitään mitä haluaisin korjata koska jos se olisi kovempi niin meno olisi jo aika epämiellyttävää kuten aika monessa maasturissa tänä päivänä onkin. Jos se olisi pehmeämpi, ei maastoon olisi asiaa. Sellaiset lellujousiset autot sopivat hyvin bulevardeille mutta Vitara ei ole sellainen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe