Onko isälläni hauskaa täällä kotona olla ollut?

Anonyymi

Band kriminellt det är vegen sparris.
Vilken troligt livet.
Band är olika än spiken.
Vilken att sättar måste inte fötter.
Jå sådant hemplats.

Jag såg någon artikkelen magazinerna, men med min pappa läste jag dom inte med. Oli monia syitä
minkä takia hän ei halua olla ollut läsnä elämässäni. Användas min hela livet bara till pappa. Det beror att jag inte tänkar han från många sakorna, varför kan han inte vara med mig i livet, som vi levar med.
Till exempletviss oss. Min livet var inte så absolutiska lätta. Nej alltid hela tiden men många sakor
var mycket drömdade inte alla. Men någonstans när kan minska. Människorna utanför mig är inte
så lätt. Någonstans när sparris viljas träffa han människan utanför mig, han var förre mig lite gamlare.
Hos oss sparris kommer.

Min mamma: Me mennään heti vankilaan.
Jag viljat inte min mamma i fangelsen. Han viljat om hon, derassjälva också med, men min pappa
han var olika. Mental hälsan union nej. Violentiska bara vissat var tänkte så om religion det möjligheten var omöjliga när kriminellan också.
-Ingen vetat, eller hur inget ta parti.
Mamma kommer med, frågas jag många gånger över tio år tidigare sedan. Nej tycker jag är så
inte. Mental hälsan union var märkte, bara två eller tre. Mamma vilja Rescue-teaming dort med
mig näår jag bor ensamhet utan hemma, hus som att bor, hos oss. Det mannen, var inte min mamman.
Tjugo år sedan.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna äiti takaisin.
      Ge min mamma tillbaka.
      Det vilja jag säga till vege-union till mentalet illa katastrofen till annan kvinnorna också hos
      kvinnorhus.
      Man: Jå så det början hela tiden.

      Jag kan inte fick tillbaka det där tiden, också vidare som jag har inte haft varit med min pappan biologin.
      Ge en liten tid, till min minne.
      Från mig åt till min pappa hos.
      Som med har jag inte als, varit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3440
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2790
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2594
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1962
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      154
      1596
    Aihe