Valehtelisin, jos väittisin sun seurastas nauttivani.
Kärsiävän ilmeen vain saisin, kun kulkisit rinnallani.
Nyt uudet lempeät tuulet puhaltaa
Ja suuni hymyn kaarelle hän saa.
Olin tyhmä, kun sun tahtoosi ja oikkuihisi tsivuin,
Suruun ja pettymykseen syyttäsuotta vaivuin.
Sulle mä vilkutan hyvästiksi ja toivon,
ettemme vahingossakaan kohtaa.
Nautin uuden kumppanin hellyydestä ja kesäisestä auringosta, joka taivaalla lämpöisenä hohtaa.
Valehtelisin, jos väittäisin
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi tätä palstapellee, on se tännään niin kerkiävä, joka palstalle naputtaa sille vähä - älyiselleen niin viksuna miehenä loruja jotka on täynnään kirjoitusvirheitä.
Ja kuvittelee että uskotaan hänellä olevan uutta kumppania, kun ei ole vanhaakaan :)) - Anonyymi
Se ja sama änkyriviestis mutta koita nyt vähän saada tota oikeinkirjoituspuolta petrattua.
Sultahan menee uskottavuus että oisit fiksu mies ! - Anonyymi
Kärsiävä kärsäkö se siellä piipittää - oli niin surkeeta että pisti nauramaan, kiitos siitä.
- Anonyymi
Älä ukko valehtele, mitään uutta kumppania oo kun ei ollu vanhaakaan. Turha täällä on palstalta palstalle hyppiä vittuilemassa ja valehtelemassa, mee sinne aurinkoon vaikka akkaa ei ookkaan, vois tehä terää meinaan. Alkaa olla virheiden määrä tekstissä sitä luokkaa että kohta räiskähtää joko kone tai ukko.
- Anonyymi
Valehtelua ei voi peittää, kyllähän järjettömän ikävän tunnistaa 👍
- Anonyymi
Joskus kun on oikein ihastunut johonkin ja kirjoittaa hänelle jotakin kivaa... niin eipä niihin teksteihin menneisyyden paskoja ihmisiä mahdu eikä heidän olemassaoloaan onnellinen ihastunut edes muista, he ovat historian lehtien tomua...
Et ole ilmeisesti erityisen ihastunut, kun uuden kumppanin tärkein tehtävä on tulla pyöräytetyksi exän edessä? Tuliko exä nyt hirveen mustasukkaiseksi, hei? - Anonyymi
Kirjoitin tuon ihan hupina. Oli tekstin värkkäys moodi 😂 anteeksi, jos jonkun mielen pahoitin.
- Anonyymi
Mielipide kaakosta; kukaan koskaan ei kirjoita noin ilkeää ja tahallaan satuttavaksi tarkoitettua tekstiä hupimielessä, takana on julma ja mitätöivä tarkoitus.
Anteeksipyyntö olisi ollut merkittävämpi kun olisi ollut rehellinen eikä keksinyt paikkausvalheita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipide kaakosta; kukaan koskaan ei kirjoita noin ilkeää ja tahallaan satuttavaksi tarkoitettua tekstiä hupimielessä, takana on julma ja mitätöivä tarkoitus.
Anteeksipyyntö olisi ollut merkittävämpi kun olisi ollut rehellinen eikä keksinyt paikkausvalheita.Tuskin kenenkään olisi syytä "satuttaa" itseään tekstistä, josta ei tiedä kenelle se on, tai keneltä se on. Huom, tiedä, en nyt tarkoita luuloja. Jotkuthan luulevat, että kaikki on aina itselle, ikään kuin heille joku viitsisi aamusta iltaan ja illasta aamuun kirjoitella netin täyteen.
Mutta erikoista tuossa kyllä on, että runoa ei suoraan kirjoiteta uudelle "rakkauden" kohteelle, vaan kaikki huomio keskittyy johonkin jo "ohitettuun". Se kyllä kertoo jotakin, jätetään sanomatta mitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kenenkään olisi syytä "satuttaa" itseään tekstistä, josta ei tiedä kenelle se on, tai keneltä se on. Huom, tiedä, en nyt tarkoita luuloja. Jotkuthan luulevat, että kaikki on aina itselle, ikään kuin heille joku viitsisi aamusta iltaan ja illasta aamuun kirjoitella netin täyteen.
Mutta erikoista tuossa kyllä on, että runoa ei suoraan kirjoiteta uudelle "rakkauden" kohteelle, vaan kaikki huomio keskittyy johonkin jo "ohitettuun". Se kyllä kertoo jotakin, jätetään sanomatta mitä.Katkeruudesta se kertoo yksinkertaisesti, ei mistään muusta.
- Anonyymi
Yllättävän monella palstoilla taitaa olla tarkoituksena jonkun tietyn ihmisen lyöminen säpäleiksi.
Ivallisempaa ja halveksivampaa riimitystä saa hakea. - Anonyymi
Olen iloinen että löysit paremman:)
- Anonyymi
Kieroutuneen ja ilkeydellä kyllästetyn miehen loru.
- Anonyymi
Jopas oli valtava vihan vyöry.
- Anonyymi
Valehtelet itse jos itse luulet väittäväsi!
- Anonyymi
Oikein valehtelijoiden klubi sitten kun toinen valehteelee itse luulevansa väittäneensä tai valehdelleensa, luulee siis valehdelleensa kun väitti, mutta ei ole varma juurikaan että tietääkö luuleeko tietävänsä vai valehteleeko, vai väittääkö luulevansa, jos ei itse tiedä edes että väittääkö valehtelevansa :D
- Anonyymi
Miksi pitäisi tai pitää valehdella, valheet kun paljastuu aina ja voi koitua suurempi soppa lusikoitavaksi.
- Anonyymi
Sä kuitenkin välillä näin väität eli valehtelet. Kahta et voi pitää se kuitenkin se tärkein totuus on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117