Launch control kodiaq RS:ssä? Onko

Anonyymi

Tietääkö kukaan löytyykö uudesta rata maasturista myös launch control mikäli haluaa tehdä liikennekisoissa räjähtäviä lähtöjä ja kyykyttää muita? Onko kukaan tietoinen onko rata-lähtöjen määrää rajoitettu tuossa mallissa vai riittääkö niitä loputtomasti?

49

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin siihen saa iskettyä hiilikuituosaa kiinni jolla koria saa kevennettyä kymmeniä kiloja joka parantaa käsiteltävyyttä. Myös keraamiset jarrut olisi toivomuslistalla jotka aijon asentaa jälkikäteen. Tarkoitus olisi käydä ratapäivillä ainakin kerran kesässä. Myös perään spoileri voisi sopia jolla saa downforcea alaspäin ja auto pysyy näin tiessä kovassakin vauhdissa. Suosittelen myös päivittämään penkit esim audin RS kilpaistuimiin.

      • Anonyymi

        Jarrut muuttuu keraamisiksi itsestäänkin kun niitä vähän aikaa käyttää: heikkolaatuisten itämaisten palojen pinta lasittuu ja ne kiljuu jarruttaessa kuin sikapossulta henkeä riistettäis.


    • Anonyymi

      Varmaan tietää. Mutta onko moinen härpäke tarpeen esim. ympäristön säästämiseksi?

      • Anonyymi

        Toyotahöperö pysy poissa automiesten palstoilta.


    • Anonyymi

      No ahdistaako? Tämä kommetti liittyy aivan 100% aloituksen aiheeseen. Silti täytyy poistaa, koska kokemattoman ahdistus. Ahdistushan syntyy, kun mielikuva Kodiaq RS:n ylivertaisuudesta murenee, niin parempi poistaa tämä teksti, ettei tule paha mieli.

      Skoda Kodiaq RS:ssä on rajoitettu Launch Control toiminnon käyttökertoja. Muutama vuosi sitten Audi kertoi, että heidän urheilullisimmissa malleissa Launch Control voidaan kytkeä päälle noin 1000 kertaa. Saksalainen kestotesti kuitenkin huomautti, että Audi S6 Avantin Launch Control järjestelmä ei enää kytkeytynyt 150 kerran jälkeen.

      Skoda Kodiaq RS TDI 240hv nelivedon mitattu suorituskyky LAUNCH CONTROLLILLA:
      0-50 km/h: 2,4s
      0-100 km/h: 7,2s

      Skoda Octavia RS 230hv etuveto:
      0-50 km/h: 3,0s
      0-100 km/h: 6,9s

      Mercedes C220dA 194hv sedan takaveto (ILMAN LAUNCH CONTROLLIA):
      0-50 km/h: 2,3s
      0-100 km/h: 6,8s

      Mercedes C350e Hybrid sedan 279hv takaveto (Ei LAUNCH CONTROLLIA):
      0-50 km/h: 2,1s
      0-100 km/h: 5,9s

      • Minkä noista autoista aiot hankkia sitten, kun olet saanut ajokortin?


      • Anonyymi

        Tuon Octavia RS on jo nykyään 240 hv paras hinta laatusuhde..


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mielenkiintoisemmat suorituskykyluvut syntyvät, kun yksikkönä on tonnikilometrit per päivä.


      • Koskas ajattelit poistaa? Ja miten?


    • Anonyymi

      ensimmäisellä lähdöllä kaikki mittariston vikavalot syttyvät ja lavetilla korjaamolle, nimittäin dsg vaihteisto porsii heti rojut pihalle. kokeiltu on!!!

      • Anonyymi

        RS Octavian ottaisin mieluummin manuaalivaihteistolla tuntuu paremmalta .


      • Anonyymi

        Tuonkaan videon todenperäisyyttä ei kukaan tiedä onko provo tarkoituksessa laitettu.


      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen kokeilu. Täytyypä itse koittaa, miten vaihdelaatikon possahtaminen sytyttää esim. lamppujen palamisesta kertovan valon. Tietotekniikka on ihmeellistä. Autoissakin.


    • Anonyymi

      Heh, kyllä se launchkontrol on huonojalkainen ukki painamassa viimeisillä voimillaan kytkintä pohjaan.

      • Anonyymi

        Tavallinen autoilija ei mitään launchcontrolleja tartte maantie ei ole kilvanajo alusta menkää radalle särkemään autonne jos hynyä riittää..


    • Anonyymi

      Miksi mopedissa on launch control?
      Sitte jos alkaa kiihtymään 4 sek ja alle niin ok.
      Mut en kyllä ymmärrä miksi tollasia pitää olla kun ei niillä tee normiliikentees mitää

      • Anonyymi

        Semmoinen kontrolli pitäis olla, joka pysäyttää turvallisesti 100 km/h:sta alle 0,4 sekunnin.


    • Anonyymi

      Siinä laitetaan Octavia RS kuskit kuin vinkumaan kun C200d A 2.0 diesel-moottorilla vakiona 150hv ja uudelleenohjelmoituna 220hv. Jätä vielä se C200d mallimerkintä, niin Skodamies hyppii pitkin seiniä eikä voi käsittää kuinka etuvetoinen perheurheiluauton jää takavetoiselle dieselille.

      Toisaalta mukava tuollaisella on jättää kädettömiä Renault-Benz CLA180 ja CLA200 "AMG line" etuvetoisia Renaulteja, joissa Mersun logo ja reilun 10 000 hintalisän. Dacia mainosti muuten juuri verkkosivuillaan, että nyt Mersun moottorit on Daciankin nokalla. Tämä tarkoittaa tietenkin poikittaismoottoreita, jotka Renault ilta Mersun etuvetoisen paskamallien keulalla.

      • Anonyymi

        Mutta Skoda Scalan Launch Edition jättää sinut vinkumaan Tammiston valoihin. Katselet kädettömänä takavaloja

        Niin se vain on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Skoda Scalan Launch Edition jättää sinut vinkumaan Tammiston valoihin. Katselet kädettömänä takavaloja

        Niin se vain on.

        So what?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        So what?

        Jäit jo. Mieti sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäit jo. Mieti sitä.

        Kandee tosiaan miettiä noin merkittäviä asioita. Kyllä maailma sillä paranee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kandee tosiaan miettiä noin merkittäviä asioita. Kyllä maailma sillä paranee.

        Jäit kuitenkin. Valoissa, eiku jo asemalle ku juna meni. Ei sulla oo varaa autoon. Mulla on äiti osti sen. Se oli tosi kallis.


    • Anonyymi

      Upeita isänmaantoivoja tämäkin viestiketju täynnä!!

      Suomella ei hädän päivää!!.....

    • Anonyymi

      Skodasta on aina kiire päästä pois, että siinä mielessä ymmärtää kysymyksen kyllä.

    • Anonyymi

      Miten se liikennevalo lähtö automaatilla tekee aloittajasta kovemmank karjun? Ei mitenkään.
      Kyykytys tapahtuu radalla tasaveroisilla autoilla. Ei se polkimen pohjana painaminen mitään kerro.

      • Anonyymi

        Kyllä tosi Automies nauttii, kun kyykyttää alempiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tosi Automies nauttii, kun kyykyttää alempiaan.

        Näin on! Huilataan vasta haudassa!!


    • Anonyymi

      "Tietääkö kukaan löytyykö uudesta rata maasturista myös launch control mikäli haluaa tehdä liikennekisoissa räjähtäviä lähtöjä ja kyykyttää muita?"

      Tuollainen itsetuhojärjestelmähän löytyy nykyään KAIKISTA Skeidoista. Kaasu pohjaan, ja sen jälkeen arvaillaan, että mitkä paikat antoivat periksi....
      Ja ei kun hinaukseen, ja joko korjaamolle, tai sitten suoraan paaliin....

    • Anonyymi

      E300de sedanilla ajanut tänään. Voin sano, että jäät katselemaan tämänkin takavetoisen hybridin takavaloja. Tällä kiusataan AUDI S3 malleja ja kaikki Launch Controllia on otettava käyttöön jos haluaa AUDI S3 tai Audi S4 Avantin pysyä 0-50 kmh, 0-80 kmh ja 0-100 kmh repäisyt rinnalla. Etuvetoiset katselevat kaukana takana.

      Täällä Skoda fanit ulvovat kuin hakattu sika. Mitään kokemusta ei kuitenkaan ole juurk mistään. Etuveto ei vain kykene takavetoisen tahtiin, se on fakta. Edes mittaustulosten esittäminen ei kädettömille ja kokemattomille etuvetopettereiden tajuntaan uppoa.

      • Anonyymi

        Talvella Helsingissä väylät nopeasti ajetaan jäästä avoimiksi. Muutaman kerran viime talvena jätetty näissä valoissa päättyvällä ohituskaistalla kärkeen pyrkinyt nelivetokuski katselemaan nätisti takavaloja. Siis takavetoisen hybridin takavaloja tammikuussakin. Miettikääpä kokemattomat sitä.

        https://m.youtube.com/watch?v=GnnFHnLiWwQ


      • Anonyymi

        Lisätään vielä se, että Mercedeksen päivitetty elektroninen tasauspyörästön lukitus pieksee kitkaerotilanteissa etuvetopainotteiset haldex-romut. Hybridi allien aavistuksen takapainoinen pakko jakauma ja siinä jää etuvetokuskit ja hyvin suuri osa nelivetokuskeista vikisemään myös tammikuussa. Keväällä, kesällä ja syksyllä sitten voidaan jättää noissa valoissa paremmalla teho/painosuhteella varustettuja nelivetoja etuvedoista puhumattakaan katselemaan takavaloja ja kärkkymään paikkaa takana, kun se oma kaista loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään vielä se, että Mercedeksen päivitetty elektroninen tasauspyörästön lukitus pieksee kitkaerotilanteissa etuvetopainotteiset haldex-romut. Hybridi allien aavistuksen takapainoinen pakko jakauma ja siinä jää etuvetokuskit ja hyvin suuri osa nelivetokuskeista vikisemään myös tammikuussa. Keväällä, kesällä ja syksyllä sitten voidaan jättää noissa valoissa paremmalla teho/painosuhteella varustettuja nelivetoja etuvedoista puhumattakaan katselemaan takavaloja ja kärkkymään paikkaa takana, kun se oma kaista loppuu.

        haaaaa kyllä se meillä menee niin et mersu nykähtää ja aina.haaaaaaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään vielä se, että Mercedeksen päivitetty elektroninen tasauspyörästön lukitus pieksee kitkaerotilanteissa etuvetopainotteiset haldex-romut. Hybridi allien aavistuksen takapainoinen pakko jakauma ja siinä jää etuvetokuskit ja hyvin suuri osa nelivetokuskeista vikisemään myös tammikuussa. Keväällä, kesällä ja syksyllä sitten voidaan jättää noissa valoissa paremmalla teho/painosuhteella varustettuja nelivetoja etuvedoista puhumattakaan katselemaan takavaloja ja kärkkymään paikkaa takana, kun se oma kaista loppuu.

        Kerro nyt pelle tuosta videosta.haaaa.sinut kyykytetään.haaaaa. millon lähetään alastorelle koitaan kerro .aina valmis.monta sm lähtöä alla 2019.


      • Anonyymi

        Montako metriä olet ajanut Keski-Euroopan radoilla? Alastaro ja Ahvenisto leikkikenttiä, jos on ajanut Saksalaisilla radoilla.

        Suosittelen muuten kesäyliopiston kirjoituskoulua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään vielä se, että Mercedeksen päivitetty elektroninen tasauspyörästön lukitus pieksee kitkaerotilanteissa etuvetopainotteiset haldex-romut. Hybridi allien aavistuksen takapainoinen pakko jakauma ja siinä jää etuvetokuskit ja hyvin suuri osa nelivetokuskeista vikisemään myös tammikuussa. Keväällä, kesällä ja syksyllä sitten voidaan jättää noissa valoissa paremmalla teho/painosuhteella varustettuja nelivetoja etuvedoista puhumattakaan katselemaan takavaloja ja kärkkymään paikkaa takana, kun se oma kaista loppuu.

        Onko tuo ns. merkityksellistä maailmankaikkeudessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako metriä olet ajanut Keski-Euroopan radoilla? Alastaro ja Ahvenisto leikkikenttiä, jos on ajanut Saksalaisilla radoilla.

        Suosittelen muuten kesäyliopiston kirjoituskoulua

        Kirjoituskoulussa voi oppia, ettei adjektiivia saksalainen kirjoiteta isolla alkukirjamella muualla kuin virkkeen alussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituskoulussa voi oppia, ettei adjektiivia saksalainen kirjoiteta isolla alkukirjamella muualla kuin virkkeen alussa.

        Noooh, Isolla kirjaimella sillai nääs Korostetaan ja ylennetään merkitystä suhteessa muihin. Kuten Automies, Rattimies tai Länsiauto (ei se kauppa).

        Esim. "Auton pitää olla Saksalainen, ei pärjää venäläinen Skoda."

        Tai: "Mersun osti mulle Äiti."

        Mutta eiväthän nämä ainakaan vielä ole korrektia yleiskieltä, vaan kulttuurisidonnaista murretta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako metriä olet ajanut Keski-Euroopan radoilla? Alastaro ja Ahvenisto leikkikenttiä, jos on ajanut Saksalaisilla radoilla.

        Suosittelen muuten kesäyliopiston kirjoituskoulua

        Kerro niin lähetään koitaan. millon sulle käy .Eihän sinusta ole muuhun kun puhumaan keskustelu 24 skoda,JA OLLAAN KOVAA miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talvella Helsingissä väylät nopeasti ajetaan jäästä avoimiksi. Muutaman kerran viime talvena jätetty näissä valoissa päättyvällä ohituskaistalla kärkeen pyrkinyt nelivetokuski katselemaan nätisti takavaloja. Siis takavetoisen hybridin takavaloja tammikuussakin. Miettikääpä kokemattomat sitä.

        https://m.youtube.com/watch?v=GnnFHnLiWwQ

        Ja ketään ei kiinnosta, ei yhtään kommenttia vaikka video on ollut jo talvesta asti. Säälittävää huomionhakua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako metriä olet ajanut Keski-Euroopan radoilla? Alastaro ja Ahvenisto leikkikenttiä, jos on ajanut Saksalaisilla radoilla.

        Suosittelen muuten kesäyliopiston kirjoituskoulua

        Olenko KUITTAILLUT SINUN KIRJOTUS VIRHEITÄ JOITA ON SINULLA JATKUVASTI,KASVA VAIKKA AIKUISEKSI,MILLON LÄHET OTTAMAAN TURPAAN RATAKIEROKSELLA. ET PYSTY KOSKA TÄMÄ SINUN ILLUUSIO SÄRKYYYYYYYYYY.


    • kaikki automiehet tietävät että skodan kiihtyvyys 0-100km/h = ruosteessa. eihän noissa huonolaatuisissa skodissa ole muuta kuin porsivia vaihteistoja ja hirvittävää öljynkulutusta, sama juttu audeissa, maailman huonoin neliveto ja pajallahan ne on jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Ah uusi skoda octavia rs 2020 heti ennakotilaukseen.ajetavuus 10 se hiljaisuus kun voi kuunella laatu kaijutimista musiikkia10 nahka penkit joihin painautuu kiihytäessä vrs logo nam nam kaikilla herkuilla.Hinta on kohdallaan kun on sitä rahaa millä ostaa eikä tarvitse ajella niillä halpis ritsoilla.Ei audii ei bemaria eikä varsinkaan nykysin ranskalaista halppis mersua puhumatakaan alfa romeo oikeen vika vika vika PESÄÄÄ.


    • Anonyymi

      Skootan launch control: Vieläkö korjauttais vai lataisko jo keräyspisteeseen.

    • Anonyymi

      kodiaq rs pihassa ja ei uskalla kyllä launch kontrollia käyttää, tuntuu hajoavan jo p(s)uolikaasukiihdytyksessä. Ei enää skodaa uudetkin täyttä shaibaa.

    • Anonyymi

      taitaa olla skodissa korjaamon kuva varoitusvaloissa, vai oliko se korjaamon nosturi. öljypullon kuva ainakin muistuttamassa jatkuvasta öljynlisäyksestä.

    • Anonyymi

      Onkohan automotion Penalla jäänyt launch control päälle?

    • Anonyymi

      Yhdessäkään sarjatuotantoautossa ei ole sanan koko merkityksessä launch controllia tai antilag -järjestelmää. Jos haluaa oikeasti nähdä mitä launch control ja antilag ovat, niin tässä https://www.youtube.com/watch?v=GOMYum7WJgU

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kysymys muille miehille

      Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      85
      5912
    2. Kohta katson sun kuvaasi

      ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3527
    3. VOI TÄTÄ ILON

      JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      159
      2049
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

      Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      228
      1977
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

      jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      174
      1751
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

      Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1495
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

      Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1021
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

      Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      1011
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

      ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      990
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

      Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      937
    Aihe