Mies onko pillu kiihottava?

Anonyymi

..samoin kuin esim. rinnat? Enemmän vai vähemmän?

Itteeni kerran jotenki lievästi yllätti, kun miehelläni seisokki petti kesken hommien, niin keskittyi vähän aikaa räpläämään alapäätäni ja työntelemään sinne sormiaan ja kohta seisoi taas. Olin todella kosketettu siitä, että värkkini oli hänestä niin kiihottava. Saan myös kuumaa kyytiä 69-asennon jälkeen.

28

2818

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon luullut että hän yrittää tyydyttää minua kun räplää värkkiäni mutta ilmeisesti hän lisääkin omaa kiihotustaan. Hyvä niin koska itse en tykkää muusta kuin yhdynnästä... plus todella siitä kun mieheni kiihottuu minusta..

    • Onhan se pillu tietenkin kiihottavaa katseltavaa varsinkin meille runkkareille. Sooloaktin aikana se lasittunut katse on lukkiutunut tiukasti näytöllä näkyviä pillua ja peräaukkoa tuijottamaan kunnes mälli lentää.

    • Mun mielestä häpyhuulet, klitoriksen huppu ja koko pillu ovat kaikkein kauneimmat osat naisen fyysisessä rakenteessa. Ihanat isot häpyhuulet saavat minut kuumaksi...

    • Anonyymi

      On - ja ei, mutta ei pillu kiinnosta , olisin mieluusti se joka saa munaa anukseen. En ole homo mut kyllähän iso kalu on komee veistos. Ei mulla seiso pillun katselusta , vaan uhkee perse , kaunis selkä reidet , alusvaatteet , sukkahousut. ei niinkään pillu kiihota ,koko vartalo.

    • Anonyymi

      Siistiksi fiksattu karvapillu on todella kiihottava.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. karvat pitää kyllä olla. Posliini ei oo nii hyvä.


      • Anonyymi

        Mieluimmin tumma siistitty lyhyt karvoitus todella kiihoittavaa hyvän näköinen.


    • Anonyymi

      Sitä kovempaa seisoo mitä enemmän sormia ja mitä syvemmälle ne saa pilluun työntää. Nuoleminen saa myös kalun seisomaan varsinkin jos karvoitus on sheivattu lyhyeksi.

    • Anonyymi

      Kyllä on niin että karvainen siistiksi sheivattun pillu saa kalun kovaksi. Samoin pillun hyväily ja naisen nauttiminen (värähtelyt yms).
      Se hetki kun nainen jo raukeana ja vaatii isompaa sisään , työnnyt hitaasti syvemmälle ja syvemmälle ihanaan karvatussuun.

    • Anonyymi

      Tottakai pillu kiihottaa. Sekä katsoessa sitä että kosketellessa ja hyväillessä sekä sormia sinne työnnellessä. Nuollessa varsinkin. Tuoksu, maku, liukkaus, kosteus, lämpö, ulkonäkö, litinä. Se vetoaa kaikkiin aisteihin. Kun naisen pillu aukeaa naisen kiihottuessa, se on kuin ruusunnuppu puhkeaisi kukkaan. Mies häärii sen ympärillä kuin mehiläinen, nuolee ja imee meden ja saa lopulta bonuksena ehkä vielä kaarena lentävän nautintonesteen:-) Jokaiselle naiselle kuuluu se, että mies arvostaa ja kehuu hänen pilluaan.

    • Anonyymi

      Lämmin tuore ripsipiirakka,maminaminami,aaaaahhhhhhh..

      • Anonyymi

        Minä tykkään karvapillusta, semmoisesta tuuheasta joka saa rehottaa valtoimenaan. On jännä etsiä puskasta aarretta.


      • Anonyymi

        Uuvatti on saari Uudenkaupungin edustalla.


    • Anonyymi

      Mua kiihottaa kun toiset miehet näkee vaimon pillun. Ennen vaimo ajeli vaan bikinirajat ja vähän lyhensi karvoja kun esim oli kimppasaunaan meno. Kerran vaimo leikkasi karvat ihan lyhyeksi ja häpyhuulet paljaaksi. Mä nuolin pillun perusteellisesti. Kehuin kuinka hyvä sitä on nuolla ja esitellä kun karvat ovat huulilta poissa. Kaikki miehet näkevät millaista pillua olisi saatavana ja reitti on esteetön. Vaimon mielestä tämä oli todella kiihottavaa ja on pitänyt karvoitustaan tuollaisena siitä asti kun on tiedossa vieraiden miesten katseita.

      • Anonyymi

        Tietysti akkas onkin päästään vialla oleva jakorasia huora ja sinä tyhmempi kuin aasi.. Hyi helvetti


      • Anonyymi

        <<Mua kiihottaa kun toiset miehet näkee vaimon pillun.>>

        Useakin mies haluaa näyttää muillekin miehille, kuinka kiihottavan vaimon on saanut. Kaikkein kiihottavimmat naisella ovat tietysti sukupuolielimet. Mutta naisen elimet ovat myös säkenöivän kauniit. Siinä toinen syy näyttämisenhalulle. 🌹


      • Anonyymi

        Kiinnostaa.. kun en ymmärrä..

        Onko se ihan yleistä että mies/ miehet tykkää "näyttää" naistaan tai ainakin haluavat että muut miehet huomaavat hänen naisensa?

        Haluaako mies siis että muutkin näkevät ja huomaavat että miten ihana nainen yms miehellä on?

        Kertokaa mistä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa.. kun en ymmärrä..

        Onko se ihan yleistä että mies/ miehet tykkää "näyttää" naistaan tai ainakin haluavat että muut miehet huomaavat hänen naisensa?

        Haluaako mies siis että muutkin näkevät ja huomaavat että miten ihana nainen yms miehellä on?

        Kertokaa mistä kyse.

        Meillä vaimo tykkää näyttää siistiä pilluaan. Kesällä lava tansseissa kun menemme baariin ottaa juomaa. Istumme pöytään niin vaimo nostaa jalkansa toisen päälle ja näyttää miehille parhaita paikkoja.. ei koskaan käytä tanseissa alkkareita..


      • Anonyymi

        Okei..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa.. kun en ymmärrä..

        Onko se ihan yleistä että mies/ miehet tykkää "näyttää" naistaan tai ainakin haluavat että muut miehet huomaavat hänen naisensa?

        Haluaako mies siis että muutkin näkevät ja huomaavat että miten ihana nainen yms miehellä on?

        Kertokaa mistä kyse.

        Takana on geeniperintömme menneeltä ajalta. Mies, joka kiihottui naisestaan, joka oli ollut sukupuoliyhdynnässä, halusi myös itse yhtyä naiseensa. Hän saattoi näin lisätä ihmispopulaatioon geenejänsä.

        Jos hän ei kiihottunut, eikä yhtynyt, vieras mies jäi varmasti isäksi laimeampine geenimuotoineen. Mutta jos kiihottui ja yhtyi, tuli suuremmalla todennäköisyydellä isäksi kuin toinen mies.

        Kyrpä on siten evoluutiossa muotoutunut, että se toimii pumpun tavoin ja poistaa vitusta edellisen miehen spermasta noin 90 %. Terska toimii yksisuuntaisena mäntänä kuin pyöränpumppu. Tulokset on saatu tekokyrvällä, tekovitulla ja tekospermalla.

        Tällainen kiihottumisen asettu koko populaatiossa maksimitasolle, ei korkeammalle, sillä vastaan tulevat toiset geenimuunnelmat, ja koko geevivaranto asettuu tasapainoon, mutta yksilö voi periä sattumalta hyvinkin keskimäärästä eroavan geenistön.

        Vaikka sukupuolielimien näyttäminen ei nykyisin useinkaan johda yhdyntään, yhtymisprosessiin kuuluvat kiihottumisgeenit kuitenkin vaikuttavat ja aiheuttavat suurta mielihyvä.

        Jos siis olet saanut geenistön, joka panee sinut nauttimaan sukupuolielimien näyttämisestä, ja mies on vielä sattunut saamaan geenistön, joka panee nauttimaan siitä että puoliso näyttää seikkaperäisesti vittuaan, olette onnen ihmisiä.

        Itse ja vaimoni sattuivat juuri saamaan tällaiset geenit.


      • Enkidu kirjoitti:

        Takana on geeniperintömme menneeltä ajalta. Mies, joka kiihottui naisestaan, joka oli ollut sukupuoliyhdynnässä, halusi myös itse yhtyä naiseensa. Hän saattoi näin lisätä ihmispopulaatioon geenejänsä.

        Jos hän ei kiihottunut, eikä yhtynyt, vieras mies jäi varmasti isäksi laimeampine geenimuotoineen. Mutta jos kiihottui ja yhtyi, tuli suuremmalla todennäköisyydellä isäksi kuin toinen mies.

        Kyrpä on siten evoluutiossa muotoutunut, että se toimii pumpun tavoin ja poistaa vitusta edellisen miehen spermasta noin 90 %. Terska toimii yksisuuntaisena mäntänä kuin pyöränpumppu. Tulokset on saatu tekokyrvällä, tekovitulla ja tekospermalla.

        Tällainen kiihottumisen asettu koko populaatiossa maksimitasolle, ei korkeammalle, sillä vastaan tulevat toiset geenimuunnelmat, ja koko geevivaranto asettuu tasapainoon, mutta yksilö voi periä sattumalta hyvinkin keskimäärästä eroavan geenistön.

        Vaikka sukupuolielimien näyttäminen ei nykyisin useinkaan johda yhdyntään, yhtymisprosessiin kuuluvat kiihottumisgeenit kuitenkin vaikuttavat ja aiheuttavat suurta mielihyvä.

        Jos siis olet saanut geenistön, joka panee sinut nauttimaan sukupuolielimien näyttämisestä, ja mies on vielä sattunut saamaan geenistön, joka panee nauttimaan siitä että puoliso näyttää seikkaperäisesti vittuaan, olette onnen ihmisiä.

        Itse ja vaimoni sattuivat juuri saamaan tällaiset geenit.

        Itse en kyllä käytä kauniista elimestä iin rumaa sanaa kuin vittu, mutta olet tainnut lukea tän:
        https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/seksin_luonnonhistoria_20_minuutissa

        Tai sitten Desmond Morrisin kirjoja.


      • kajsa-68 kirjoitti:

        Itse en kyllä käytä kauniista elimestä iin rumaa sanaa kuin vittu, mutta olet tainnut lukea tän:
        https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/seksin_luonnonhistoria_20_minuutissa

        Tai sitten Desmond Morrisin kirjoja.

        Itse taas käytään mielelläni ainoata kaunista sanaa, joka tekee oikeutta naisen kauniille sukupuolielimille. Sana on lainautunut meille ainakin viikinkiajan kielestä, nykyruotsissa fittan. Se ei ole siellä kovin pejoratiivinen, sopivassa yhteydessä sopii jopa kirjakieleen, kuten meilläkin ennen.

        Sana katosi kirjakielestämme 1800-luvun viktoriaanisena aikana, jolloin ei ollut sopivaa käyttää mitään ilmaisua "sivistyneessä" kielessä. Kansankielessä se säilyi. Lopulta koitti täydellinen alennustila. Siitä tuli kirosana, jopa pilkun vastine, vaikka se osoittaa kauneimman, mitä maailmassa on.

        Olen yrittänyt huonolla menestyksellä karsia nykypejoratiivista merkitystä ja käyttää sanaa oikeassa merkityksessään.

        Olen kyllä lukenut paljon biologiasta, myös Morrisin etologiset kirjat, samoin kulttuurihistoriasta, myös mainitsemasi artikkelin. Mutta ideologinen suuntaukseni saa alkunsa jo 60-luvulta. Muistaakseni seuraavalla vuosikymmenellä lääkäri Irma Kerppola ehdotti sopivan sanan puutteessa palattavan "juureviin" sanoihin kulli ja pillu.

        Et pystyne kuvittelemaan, kuinka sopimattomina näitä sanoja silloin pidettiin. Ovatpa sittenkin tulleet taas käyttöön. Kielen rikkaus on runsas synonyymien käyttö.


    • Anonyymi

      Minua kiihottaa näyttää vaimoa muille miehille. Kiihottaa kun toiset miehet kuolaa vaimoni perään. Vaimoni perää ainakin kuolataan. Tykkään kun hän käyttää kireitä hameita ja farkkuja mitkä tuovat esiin hän todella pyöreän takamuksen. Sanon vaimolle että hän on todellinen kullien seisottaja. Parhaita hetkiä on kun saa vaimon riisuuntumaan alasti toisten miesten nähden. Vaimo tykkää siitä. Hän tykkää kiusotella. Jos jollain rupeaa veri pakkautumaan alapäähän katsellessaan vaimoani, tunnen itseni voittajaksi.

      • Anonyymi

        Hitsi.. En itestäni olis tajunnut ja ehkä uskonut mut ajatus et mies tykkäis ku muut katselee ja kuolaa mua ku oon miehen vaimo ja hänen siis, ni perhana kyllä vähän kiihottaa mua..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitsi.. En itestäni olis tajunnut ja ehkä uskonut mut ajatus et mies tykkäis ku muut katselee ja kuolaa mua ku oon miehen vaimo ja hänen siis, ni perhana kyllä vähän kiihottaa mua..

        Aivan niin, mutta osa miehistä on mustasukkaisia. Riippuu siis tyystin miehestä.

        Vaimoni on levittänyt käsillään sukupuolielimiään toisille miehille. Kun miehet ovat huomanneet sen olevan tahallista, hekin ovat luontevasti sallineet oman seisokkinsa näkyä.

        En tunne lainkaan mustasukkaisuuta, vaan iloa ja kiihotusta, kun vimollani on niin kauniit sukupuolielimet. Varmaan sinullakin on näin 🌹 kauniit. Anna toisten miesten katsella, kun avaat rohkeasti elimesi, ja nauti siitä että olet ihailun kohteena.

        Vaimoni on kertonut, että tuntuisi omituiselta, jos yht´äkkiä lopettaisikin ihailtavana olon. 👀


      • Enkidu kirjoitti:

        Aivan niin, mutta osa miehistä on mustasukkaisia. Riippuu siis tyystin miehestä.

        Vaimoni on levittänyt käsillään sukupuolielimiään toisille miehille. Kun miehet ovat huomanneet sen olevan tahallista, hekin ovat luontevasti sallineet oman seisokkinsa näkyä.

        En tunne lainkaan mustasukkaisuuta, vaan iloa ja kiihotusta, kun vimollani on niin kauniit sukupuolielimet. Varmaan sinullakin on näin 🌹 kauniit. Anna toisten miesten katsella, kun avaat rohkeasti elimesi, ja nauti siitä että olet ihailun kohteena.

        Vaimoni on kertonut, että tuntuisi omituiselta, jos yht´äkkiä lopettaisikin ihailtavana olon. 👀

        Älä silti kuvittele, että kaikki naiset kiihottuisivat kikkelikuvista.

        Vaikka itse tykkäänkin naisen alapäästäkin, niin oisin ehkä aika hämilläni jos joku lähettäisi mulle pimppikuvan.

        Toisin kuin naisvartalo, mulle miesvartalo ei ole kuin yhdestä kohtaa kiihottava. Silti siitäkään en kaipaisi kuvia puhelimeeni.


      • kajsa-68 kirjoitti:

        Älä silti kuvittele, että kaikki naiset kiihottuisivat kikkelikuvista.

        Vaikka itse tykkäänkin naisen alapäästäkin, niin oisin ehkä aika hämilläni jos joku lähettäisi mulle pimppikuvan.

        Toisin kuin naisvartalo, mulle miesvartalo ei ole kuin yhdestä kohtaa kiihottava. Silti siitäkään en kaipaisi kuvia puhelimeeni.

        En toki luule. On tunnettu, että nainen joutuu olemaan krantumpi kuin mies. Tunnettu biologiassa jo puolentoista vuosisataa. Johtuu siitä, että nainen voi saada vain vähän lapsia, mies moninkertaisesti.

        Siksi nainen kiinnittää miehessä huomionsa monipuolisesti saadakseen lapset lisäämään naisen geenejä populaatiossa. Miehen sukupuolielimet ovat vain sivuosassa. Mies saa eniten jälkeläisiä kun parittele laajasti useiden naisten kanssa. Hän siis kiihottuu paljon yksipuolisemmin naisen elimistä.


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe