mutta vaikeaa se on. Teon puhuvat puolestaan. Onko maailma kohdellut sinua jotenkin huonosti ? Ulkoisesti vaikutat pärjänneen mutta sisintä suojaa jäinen kerros? Missä on se lempeä nuori mies? Jäikö se jonnekin matkan varrelle? Vaikka olenkin romanttinen, luottavainen hölmö, sentää tyhmä en ole. Haluatko todella että asiat menevät näin? Onko sinulla mitään käsitystä minkälaisesta asiasta ja naisesta luovut edes yhtään yrittämättä? Ei tämä tietenkään tavoita oikeaa henkilöä, kunhan vaan mietin...
Haluaisin yhä uskoa sinuun mies
49
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kun jossain kohtaa elämän keskeisimpiin kuuluva(t) hlö(t) vetää maton alta, niin vaikea on luottaa enää kehenkään.
- Anonyymi
Onpa ikävää. Minullekin on käynyt jotain samantapaista...
- Anonyymi
Kuitenkaan sitä ei saa kaataa asiaan syyttömän niskaan. Seurasin vastaavan tilanteen sivusta ja siinä kyllä sai tilanteesta tietämätön sellaisen taakan kannettavakseen ettei saata kuvitellakaan.
Sinällään ikävää mutta kierrettä ei saa viedä eteenpäin, tämä ihan yleisesti eikä kommentoijalle henkilökohtaisesti. - Anonyymi
Oletko miettinyt miten väärin saatat kohdella jotakuta joka olisikin luotettava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko miettinyt miten väärin saatat kohdella jotakuta joka olisikin luotettava?
Voiko manipuloivaa ihmistä luokitella luotettavaksi?
- Anonyymi
En tiedä sinun nimeä en tiedä sinusta yhtään mitään....
- Anonyymi
Kaikkihan me olemme anonyymejä. Niin kuin klooniarmeija.
- Anonyymi
ei mulle en ole pärjyt ulkoisesti sen enempää kuin sisäisestikkään ja olen jäinen
- Anonyymi
Ei kiinnosta pätkääkään.
- Anonyymi
Mieluummin ottaa tunnin turpiin kuin riskeeraa torjutuksi tulemisen. Mukavuudenhalusta eli pelkuruudesta kait tässä on kyse. Kylmä loogisuus on helppoa.
- Anonyymi
Pakko luopua,ku on toisen oma. Mutta ilmoita ku oot vapaa.
- Anonyymi
Missä kohtaa aloitusta mainittiin aloittajan olevan varattu, en löytänyt.
- Anonyymi
Kusipäiden koulutuksien mukaan elämää eletään ja sen mukaan toimitaan. Hyvin koulutettu eikä loppua näy. Ensin täytyy päättyä että voi alkaa korvatakin täytyy vielä vahingot.
Minä poika se nussin kun te mietitte missä on MIES. Aina löytyy viinaan menevä nainen, jonka itsetunto on murusia. Pikkaisen kun lirkuttelee ja kuuntelee, kun ne itkevät miestensä paskamaisuutta, niin johan saa lirkutella ja paneskella kaikkiin paikkoihin, oikeasti olette aika helppoja tapauksia ja pettäessä ukkojaan kovin helposti. Viinalla voideltuihin ja lämpimäksi puhuttuihin ilokoloihin saan sukeltaa lähes jokainen viikko. Aina eri varattu akka, kuka se tässä pahis on, minä vai nuo naiset?
- Anonyymi
Voi sua reppanaa, kun pitää tyytyä semmoisiin, etkö pysty itse normaaliin parisuhteeseen vai missä mättää itselläsi?
Mullan on vaimo ja kaksi lasta sekä spanieli, Valmennan junnukiekkoilussa ja siellä on paljon pantavia varattunakin naisia. Olenko reppana vai mies M kirjaimella, Tuntuu vain mela maistuvan naisille kovin ja miksi en saisi nauttia, Petättehän itse niin suurella innolla omia ukkojanne,
Yksi akka vonkasi viikoittain kullia yli vuoden ajan, Lopulta se varattu surkimus alkoi juoda jatkuvasti ja haisi makealle viinanpaskalle, että alkoi ihan oksettaa. Heitin tuon Marin syrjään tappelemaan pöljän ukkonsa kanssa ja nyt on taas pari uutta akkaa kierroksessa.- Anonyymi
Sulta on tainnut elämän arvot ja ihmisten arvostus aika sekasin mennä, mutta varmaan sun vaimos pettää yhtä lailla, niin ootte sitten tasoissa keskenänne ja arvostuksenne toisianne kohtaan samankaltaista:)
- Anonyymi
Jäsentelen vähän jotain omia hajatelmia.
Pitää paikkansa että päästän "sisälle" ketään edes kynnykselle, mutta jo näiden minun ja hänen muutaman tapaamisen jälkeen hän on jo sulattanut pari kerrosta sisimpääni kohti.
Enkä ole hänestä luopumassa vaan etsin hänet kaikin laillisin keinoin ellei enää tavata just siellä.
:)- Anonyymi
Aivan ihana kirjoitus. Kirjoittaja vaikuttaa miehekkäältä mieheltä. Ihan kuten hänelläkin, seksikkyys tulee käytöksestä (Huom! vaikka komea tietty on!) Siis älykäs, mukava ja iloinen mies, mitä sitä enää muuta voisi toivoa <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan ihana kirjoitus. Kirjoittaja vaikuttaa miehekkäältä mieheltä. Ihan kuten hänelläkin, seksikkyys tulee käytöksestä (Huom! vaikka komea tietty on!) Siis älykäs, mukava ja iloinen mies, mitä sitä enää muuta voisi toivoa <3
Voi miten toivoisin juuri hänen olevan tämän ketjun avaaja ja hän joka on päässyt jo valtaamaan ajatuksiani hyvin paljon. Emmä älyttömyydeestä/älykkyydestä:ni osaa mitään sanoa, mä vaan tykkään elää ja nyt hän on hän on hän.
Hänen käytös ja koko olemus on valloittavaa, (ilman suorempia tunnisteita) kaunis ja tasapainoisen oloinen itsevarma kaunotar ihanuus.
- Anonyymi
Ja jatkan musiikilla edellisen viestini perään (01:12):
https://www.youtube.com/watch?v=t-ojidEzKuk - Anonyymi
Vastaan kuin hänelle. Sinä luovuit! En minä. Sen takia meillä ei voi olla mitään eikä minua kiinnosta hevon paskaa sinä.
- Anonyymi
Aina sama rähjä.
- Anonyymi
Sulle.
Tähänkin alkavaan päivään . . .
Kaikkea hyvää.
Kaiken sättimisenkin jälkeen. - Anonyymi
Kunhan totean tähän, jos mies on aina noin naama nurinpäin ja syytää kuraa niin ei kai ole ihme että luopuu ja antaa olla, kai nyt jokainen sentään ihmismäisen kohtelun joutaa saamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan totean tähän, jos mies on aina noin naama nurinpäin ja syytää kuraa niin ei kai ole ihme että luopuu ja antaa olla, kai nyt jokainen sentään ihmismäisen kohtelun joutaa saamaan.
Mitä sinä jyväskylän miesnais kirjoittaja tarkoitat tuolla kun sanoit jokaisen sentään ihmismäisen kohtelun joutavan saamaan?
- Anonyymi
Usko on hyvä asia, siitä kannattaa pitää kiinni siihen asti kunnes on toteen näytetty että parasta antaa olla.
- Anonyymi
Ketä ei olisi kohdellut ja kohtelee edelleenkin päivittäin.
- Anonyymi
Puolustatko sietämätöntä kiusaamista?
- Anonyymi
Kyllä aloittaja puolustelee omaa sietämätöntä kiusaamistaan.
- Anonyymi
Aika paljon maailmasta ja naisista oppineena niin hyvää ei kannata odottaa vaan huonoa.
Lähtökohtaisesti ihmisiin ja naisiin ei ole luottaminen kuinka läheisiltä he voisivat vaikuttaa.
Toinen juttu on myös se että naisten yhdistelmä PASSIIVISUUTTA ja PETOLLISUUTTA on suhteellisen sairasta.
Etsin merkkejä naisesta psyykkisestä kestävyydestä ja oikukkuudesta.
Mutta jos nainen ei laita tikkua ristiin vaan odottaa että mies tekee aloitteet yms. niin voi nainen unohtaa minut.
En laita tikkua ristiin paska-astian takia.- Anonyymi
Paska-astia: Antaa paskojen nussia ja löräyttää astiaan jämät.
- Anonyymi
Luoja varjelkoon kaikkia maailman naisia, mukaan lukien äitiäsi, sinulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paska-astia: Antaa paskojen nussia ja löräyttää astiaan jämät.
Putosin tälle :'D ja peukutin molemmille! Olivat hyvin kirjoitettu.
- Anonyymi
Tainnut keskustelu edetä jo näiden loukattujen naisten ruotimiseen. Ehkä vähän liian myöhäistä vastata ap:n viestiin, jos tuo olisi minulle niin olin jo jäinen nuorena. Ymmärsin maailman kavaluuden ja pahuuden ennen ikäisiäni, silloin.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=zm9LbmP3DRg
Liian vähän, liian myöhään.
https://www.youtube.com/watch?v=2z2ufBcBvB4
You no good 4 me, I'm no good 4 you.
Kipinöi jonkun toisen silmissä.- Anonyymi
Voih, nyyh! Pyrsk!!! Yääääähhhhhh!!! Nyyh!!!
- Anonyymi
Vaihdan nuorempaan. Mulle sä olet vaan exä jos täällä mua kaipailet. Hyvää kesän jatkoa.
- Anonyymi
Kiitos samoin!!
- Anonyymi
Minä vaihdoin jo nuorempaan =) ja mikä ihmeellisintä... hän on HUOMATTAVASTI aikuismaisempi kuin aloittaja/hän. <--- eli siis se edellinen jota urpouksissani jonkin aikaa mietin.
- Anonyymi
Ulkoisesti pärjänneen?? Asia joka huolettaa varmaan eniten.
- Anonyymi
" onko sulla käsitystä millaisesta asiasta ja naisesta".... itseriittosuus ja ittensä jalustalle nostaminen haisee tänneasti. Ei ihme ettei miehet lähesty naisia enää.
- Anonyymi
Jyväskylän varattu letukka se jaksaa taas rääpiä katkeraa päätään.
menes pettämään sitä ukkoos taa sjta tunge vieraan ukon pippeli suuhus niin ei ääni kuulu tosta kraakku variksenpelättimestäs. sitähän täällä läähätät mielipuolisena vuodesta toiseen
- Anonyymi
Oijoi no onpas pojilla ollut huono päivä tänään, vai huono viikko, taitaa olla heillä huono elämäkin kun nuin täällä rääytään. :'D
- Anonyymi
Jyväsylän varattu pippelin vonkaaja se mustasukkaisena itkua tihruttaa.
tässä sille rääkyjälle uus aihe rääkyä kateellisena
Bikini kuva Missi Pia Lambergista.
https://www.voice.fi/viihde/a-178703
Nyt eukko repee kun on kaunotar kauniilla varrella puolialasti!!! :O - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyväsylän varattu pippelin vonkaaja se mustasukkaisena itkua tihruttaa.
tässä sille rääkyjälle uus aihe rääkyä kateellisena
Bikini kuva Missi Pia Lambergista.
https://www.voice.fi/viihde/a-178703
Nyt eukko repee kun on kaunotar kauniilla varrella puolialasti!!! :OMinä kohtasin Pia Lambergin kaksoisolennon kerran. Hitto että oli kaunis nainen ja vielä erittäin maanläheisen oloinen. Olen toivonut joka päivä siitä lähtien että joskus törmäisin häneen uudelleen.
- Anonyymi
Ei nyt oikein säväyttäny sori
Kenen mielest sixpack naisella on seksikästä.
Naisen tulee olla pehmeän kiinteä,, ei laiha luukasabodari - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt oikein säväyttäny sori
Kenen mielest sixpack naisella on seksikästä.
Naisen tulee olla pehmeän kiinteä,, ei laiha luukasabodariJeee! Nyt se paskahalvaus aloittaa tuloaan! Kohta täyttyy koko palsta tästä halvauksesta!!! :O
- Anonyymi
Luottamus ihmisiin on vähän kadoksissa kun kuulin ihmisiltä juttuja, joita vain entinen naiseni on voinut kertoilla eteenpäin kun kukaan muu ei ole niistä edes tiennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827