Elikkäs kaksi "pelottavaa" "tappaja" rotua.
Kertokaas kokemuksianne kyseisistä roduista.
Esim. "Meidän ja kavereiden rotikat aina tykkää halia toisinkuin tutun pitbull joka viihtyy aina vain yksin"
"Minulla on ollut rotikka ja pitbull ja ne ovat täsmälleen samallaisia"
"En tiedä rotikoista mitään, mutta pitbullit meillä ainakin aina tykänneet muista koirista"
ELI SIIIS kaikki vapaasti vain ulos, katotaan saadaanko vertailtua, oppia ja jakaa tietoisuutta näistä kahdesta hyvin "lähekkäin" ainakin mediassa kulkevasta rodusta.
Rottweiler VAI Pitbull
Anonyymi
4
120
Vastaukset
- Anonyymi
"Samallaisia"
Meepä sinne kouluun, taitaa olla kesken vielä- Anonyymi
Anteeksi murteeni, mutta tarkoituksena ei ollut kirjoittaa äidinkielen kirjoitustaidon koetta vaan vertailla kahta, monelle niin "samanlaista" rotua.
yst.terv ap
- Anonyymi
Koiran luonne riippuu pitkälti hänen kokemuksistaan nuorena. Jos häntä on jätetty yksin pitkiksi ajoiksi jo nuorena, niin hän vetäytyy usein omaan rauhaan, toisinkuin koira joka on saanut koko elämänsä rakkautta ja hellyyttä
- Anonyymi
"Jos häntä on jätetty yksin."
Siinä toinen "murteen" kirjoittaja. Entä jalka, onko jalkakin jätetty yksin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362