Hei Cherrykirsikka=).

LeenaKuu

Hei Cherry.

Olen nyt elämässäni valintapisteessä, enkä oikein tiedä mitä minun pitäisi tehdä. En tiedä mitä tuleman pitää. Olen hakenut töitä ja opiskeluni sujuu vähän niin ja näin. Ihmissuhdeasiat ovat todella ristiriitaisia, enkä tiedä mitä tästä eteenpäin. En tiedä kannattaisiko kuunnella sydäntä vai järkeä näissä asioissa? Oikeastaan tämänkaltainen roikkuminen on pelottavaa. Mikään ei ole varmaa.

Näetkö jotakin työni, opiskeluni tai tunne-elämäni suhteen, joka helpottaisi minua tekemään näitä valintoja? Tällä hetkellä kun tuntuu, että suunta on täysin hukassa...Kiitos todella paljon etukäteen ja mukavaa kevään odotusta=).

1

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei vaan! Olet todellakin tullut elämässäsi tienhaaraan, mutta jokin jarruttaa sinun etenemistäsi - luulen sen olevan vahingollisen ihmissuhteen, joka sinun olisi viisainta jättää taaksesi ja jatkaa sitten vapautuneemmin, huojentunein mielin eteenpäin. Tulevassasi odottaa parempaa, jonka vastaanottamiseen ei näyttäisi liittyvän mitään ristiriitaisuuksia, vain kevyen raikkaita rakkauden tunteita - näissä kuvissa näyttäytyi punatukkainen, pisamainen, raitapaitainen hoikka nuori poika... jo ensi kesänä saattaa tämä tilanne olla ajankohtainen.. :)

Töihin menosi ei taida aivan vielä tulla ajankohtaiseksi, lähempänä kesää pikemminkin. Nyt olisi tärkeää keskittyä niihin opintoihin, vaikka ne välillä pakkopullalta maistuvatkin, sillä näissä nyt läpikäytävissä opintokokonaisuuksissa käsitellään asioita joilla tulee olemaan ratkaisevaa merkitystä myöhempään työllistymiseesi ja osaamiseesi. Koita siis sinnitellä vielä ainakin muutama kuukausi opintoihisi keskittyen, myöhemmin voit harkita suuntautumistasi uudelleen, jos siltä tuntuu.

Tällaisia nyt nousi, toivottavasti helpottavat hieman valintojasi. Hyvää kevään odotusta sinullekin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      289
      8244
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      194
      4457
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      30
      2727
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      190
      2563
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      105
      2153
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      51
      1696
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      58
      1648
    8. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      19
      1541
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      343
      1303
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      168
      1288
    Aihe