Nyt hyviä pikku pilaehdotuksia hääyöksi!

bestman

Heips, tarttis saada jotain hauskoja pikkujäyniä kaverin hääyöksi. Sen verran järjestelytoimikunta on jo saanut aikaan, että olemme keksineet loistavan paikan videokameralle! Tarkoitus on jakaa uuden hääparin reaktiot koko polttariporukan kesken.

13

7078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosikko

      hui tuo videohomma kuulostaa aika pahalta...

    • PossuJossuTosikko

      minun häissäni saisit ikuisen porttikiellon kotiini ja lähestymiskiellon 1 km säteelle.

      Eikö ihmiset voi jo uskoa että häitten tarkoitus on mennä naimisiin ts. sanoa kirkossa tahdon. Muuta ei nääs tarvita! Kaikki muu on turhaa rahan menoa ja morsiusparin kiusaamista. Onneksi mulla on samanmielinen mies.

      Jos nyt välttämättä tahdot tehdä häistä pilaa niin tee se sitten esim niin että ostat häävuoteeseen esim jättijättikokoisen nallen ja paketin kortsuja tms! ;-)

    • minä

      törkeä juttu tuo videokamera! minä olisin todella vihainen, jos minun hääyöni pilattaisiin tuollaisilla typeryyksillä! kannattaa varmistaa, että hääpari hyväksyy tuollaiset tökeröt pilat ennen kuin ryhdytte tositoimiin.

    • minä

      nauhallehan voi tallentua sitten muutakin kuin hääparin ensireaktio, jos kamera kerta on piilossa. tuskin kukaan haluaisi, että kaverit sitten naureskelevat heidän hääyölleen jälkeenpäin.

      • Pervo

        Muista laittaa video P2P-verkkoon kaikkien saataville!


    • mimmi

      Mä en IKINÄ antaisi tuollaista temppua anteeksi! EN IKINÄ!! Sinut on sentään valittu bestmaniksi, olet siis sulhasen luottomies ja hän luottaa siihen. Kannattaako kaikki pilata?!

      Tollainen on niin lapsellista, typerää, alhaista sairasta. Kiinnostaako teitä oikeasti kaverinne sänkyleikit?

      Huoh. Tulin ihan vihaiseksi tollaisesta. Mihin järki ja kunnioitus on kadonnut?

    • morsian22

      Toi kamerajuttu olis hyvä, jos se kamera olis siellä sviitissä näkyvillä ja pari sais sen sitten omaksi. Hääyö vois olla kiva kuvata omaksi iloksi. Ei kuitenkaan jätkäporukan katseltavaksi.
      Tai sit just kuvata pelkät ensireaktiot, kamera niin, että se kuvaa vaan eteisen tms.

    • Tane_k

      Pistäkää vain kamera johonkin piiloon. Pilalle on sitten hauska naureskella käräjillä, kun olette syytettynä salakatselusta :)

    • Minni

      Minäkin olen sitä mieltä, että tuo kamerapila on mauton. Unohtakaa se ja tehkää vaikka seuraavat:

      -wc pöttön renkaaseen elmukelmutus
      - hammastahnalla kylppärin peiliin sydän ja nimi kirjaimet
      - sänkyyn mukavia ylläreitä "piiloon" esim. hierontaöljypullo (varo ettei vuoda)

      Serkkuni ystävät murensivat hääparin sänkyyn näkkileipää ja se ei ainakaan serkkuni mielestä ollut laisinkaan kiva yllätys... Enkä minäkään pitäisi moisesta.

      Serkku piti eniten kun ystävät olivat tehneet heille hääyö-cd:n jossa oli kaunista musiikkia, mutta cd alkoi hauskalla polttariporukoiden lauluesityksellä joka tosin muistutti enemmän runonlausuntaa.. =)

      • meitsi

        Kumpi mielestäsi on hauskempaa: Ajatus morsiamesta jynssäämässä vessan lattiaa morsiuspuvussaan hääyönä vai ajatus siitä että valkoinen puku menee mahdollisesti lopullisesti pilalle?


      • xxssxx

        Teippaa vessan pimppisuihkun (siis käsisuihkun) nappi pohjaan, kun alkaa pesee käsiä vesi tuleekin suihkusta. Herätyskello on ehdoton, jonnekin komeronpohjalle pirisemään. Vaatteiden piilotus, mikäli ovat tuoneet seuraavanpäivän vaatteet valmiiksi huoneeseen... Kyllä siinä sängyssäkin täytyy olla jotain, että joutuvat pöyhimaan ennen maatemenoa, näkkileipä tai sipsi ei ollenkaan huono. Perinteisiä, tiedän, mutta perinteet ne aina tekevätkin hyvät juhlat.


    • Nimetön

      Kerrotte että muka on vaikka mitä jäyniä, mutta todellisuudesa kun pari pääsee paikalle onkin huoneessa odottamassa hemmottelukori. Näin saatte pientä paniikkia aikaiseksi, mutta lopulta ystävänne hyvälle mielelle.

      • nidle

        oon menos ite naimisiin ens elokuus, tulisin ihan hulluks jos hääyö huoneeseen olis käyty tekees jotain piloja! mä oon ainakin tehnyt kaasolleni selväks ja sulhaseni bestmanilleen et meidän huoneeseen sit korkeintaan jotain hemmotteluja ja KIVOJA yllätyksiä, ei mitää saakelin veemäisiä ja lapsellisia piloja. ja toi videokamera, saat varmaan aika paljon paskaa niskaan, bestman, jos sen oikeasti teet!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3115
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2502
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2326
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2035
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe