Koitan mies,

Anonyymi

kovasti joka päivä peitellä ihastukseni...Paistaa silti varmaan läpi. Tuntuu että tänään mokasin kauheesti kuin mä katsoin sinua...

Haittaako se?

Anteeksi jos haittaa. Mä en vaan voi tälle mitään.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näitä ongelmia ei oli minun kanssa, mutta toivon sinulle hyviä hetkiä ja onnea.

• Anonyymi

Minäkin koitan peitellä. En peittelisi, jos tietäisin tunteiden olevan samat.

• Anonyymi

En minäkään voi sille mitään että ajattelen sua koko ajan. Haluaisin katsoa koko ajan. Sun hymysi on niin kaunis.

• Anonyymi

Tunnisteita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnisteita?

Hän on M-nainen ja minä olen jollakin muulla kirjaimella alkava.

• Anonyymi

Missä katsoit?

• Anonyymi

Huoh... tämä on aika lapsellinen aloitus.

• Anonyymi

Huoh, ainut mikä on lapsellista on sun kommentti tietämättä mitään siitä tilanteesta. Tuomitset parin lauseen perusteella.

Ehkä ihmiset täytyy syystä tai toisesta peittää ihastumisen tunnetta. Ehkä kohde on varattu. Kävikö mielessä?

Ja onhan tässä aika teinifeelis, vaikken ole niin nuori enää. Itse asiassa en ole tuntenut näin teiniiästä saakka.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huoh, ainut mikä on lapsellista on sun kommentti tietämättä mitään siitä tilanteesta. Tuomitset parin lauseen perusteella.

Ehkä ihmiset täytyy syystä tai toisesta peittää ihastumisen tunnetta. Ehkä kohde on varattu. Kävikö mielessä?

Ja onhan tässä aika teinifeelis, vaikken ole niin nuori enää. Itse asiassa en ole tuntenut näin teiniiästä saakka.

Ap

Olen kanssasi ap samaa mieltä. Tunteminen on normaalia. Jos ei koskaan ole kolahtanut kovaa, on vaikea ymmärtää että joku muu voi olla syvästi rakastunut. On ihan eri asia olla vähän ihastunut kuin tuntea rakkautta voimakkaasti. Toinen on ihan kiva ja toinen ravistelee elämän ihan uuteen uskoon.

Ei tämä ole mielenhäiriö, vaan näin käy kun rakastuu kunnolla. Moni asia joka voisi olla muuten este, ei tässä kohtaa enää siltä tunnu. Ei edes se kuollut, mutta silti olemassa oleva, parisuhde. Ja kun näin tuntee ymmärtää, että elämän tarkoitus voi hyvinkin olla rakkaus.

Itsekin olen tuntenut näin voimalla viimeksi ensirakkauden kanssa, 19v:nä. Teinifiilis siis vaikka ikää jo yli 40v ;-) En ole tuntenut näin, vaikka olen ollut pitkissä suhteissa. t.SeJoku

• Anonyymi

Söpö minusta 🥰

• Anonyymi

Muiskis

• Anonyymi

Ei minua haittaa, päinvastoin ihastuneena tässä on itsekukin. :)

• Anonyymi

Mistäpäin?

• Anonyymi

Porkkala

• Anonyymi

Ei haittaa :) Minäkin olen ihastunut ja yritän peittää sen :)

• Anonyymi

Miksi peität?

Ap

• Anonyymi

Koska varattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska varattu.

Varattu voi olla onnettomasti ja velvollisuudesta. Jos kuvioon kuuluu lapsia, on paine yrittää ja yrittää ja yrittää aika kova.

Puhuuko hän puolisostaan ja onko sävy lempeä ja rakastava? Se kertoo paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska varattu.

Missä päin tämä varattu on?
        Turhaa tämä kysely täällä on tietenkin, koska joko hän ei ole yhtään kiinnostunut tai peittää kiinnostuksensa tosi hyvin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattu voi olla onnettomasti ja velvollisuudesta. Jos kuvioon kuuluu lapsia, on paine yrittää ja yrittää ja yrittää aika kova.

Puhuuko hän puolisostaan ja onko sävy lempeä ja rakastava? Se kertoo paljon.

En oo saanut vielä selkoa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin tämä varattu on?
        Turhaa tämä kysely täällä on tietenkin, koska joko hän ei ole yhtään kiinnostunut tai peittää kiinnostuksensa tosi hyvin...

Keski-Suomessa

• Anonyymi

Ettekste todellakaan ymmärrä, että joku mt-potilas (joka ei välttämättä käy edes koskaan ulkona)vaan heittää näitä kaikkiin sopivia aloituksia???!!Ja sitten näihin vastataabn kuin henkilökohtaisiin viesteihin. :DD
      ÄLY HOI; ÄLÄ JÄTÄ!!!! :DD

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11788
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5423
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4437
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2728
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      97
      1499
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1441
    Aihe