Mitä ajattelit, siinä lähellä kun kävit

Anonyymi

Katoitko mua yhtään?
Mä vilkaisin sivusilmällä aina välillä ja mietin sitä, että huomasitko yhtään minua. En pysty tulla jutteleen sulle, en vain ole hyvä aloittamaan keskusteluja, vaikka tahtoisin. Tahtoisitkohan sinä jutella, alkuun meni niin kivasti se, kun juteltiin :)

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä mä sut nähnyt olen, moneen otteeseen ja pidän kyllä näkemästäni. Jutella voidaan, kunhan nähdään uudestaan.

• Anonyymi

Haluisin jutella enemmän😄

• Anonyymi

Miten voisi onnistua...

• Anonyymi

Kyllä huomasin, kun vilkuilit ja piti munkin toivottaa hyvää viikonloppua, mutta en pystynyt perhosia vatsassa...

• Anonyymi

Ja tahtoisin, että tulisit juttelemaan kyllä...

• Anonyymi

Ja ollaan me juteltu aika paljonkin kyllä...

• Anonyymi

Me ollaan juteltu kerran kahden kesken vähän enemmän. T. ap

• Anonyymi

Tarkennatko vähän?

• Anonyymi

Pks ja tumma pitkä mies.

• Anonyymi

Kyllä mä sua aina vilkuilen kun vain mahdollista :)

• (M) miehelle lähtee .. ♡
      Jos rehellinen olen, niin, ei ole minun tapaa vilkaista ja ollaan niin kuin en tuntisi ..

Mä vaan hyppään siun nenän alle ja alaan hirveästi kysymään kaikkea maailma asioista ja puhumaan.
      Tietysti kysyn myös sitä: "Tykkäätkö sä vielä minusta" ja sä olisit taas hämillään .. 🤣

Ja minä hymyilen viattomasti ja räpyttelen isoja silmiä .. 😍

• Anonyymi

Samantyyppistä tarinaa minullakin kun vilkuilen erästä punatukkaista naista mutta hän oli se joka otti etäisyyttä ja varmaankin oli viisas siinä ja olin tietenkin häiriöksi kun pyrin juttelemaan koska jokin hänessä kiehtoi ja veti puoleensa.
      No nyt vain vilkaisen ja tervehdin joskus, silti vielä mielessä.

• Anonyymi

Minäkin voin samaistua. Pidin kyllä että hän joskus heitti jotain juttua, mutta oma ujous ja kipsiin meneminen teki tilanteista sellaisia että aloin ottaa etäisyyttä.. On se kumma kun haluis vaan olla jonkun lähellä mut sit toimii ihan aivan päinvastaisesti.

• Anonyymi

Missäpäin tämä punatukkainen nainen saa katseita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin tämä punatukkainen nainen saa katseita?

Pirkanmaalla häntä tähyilen...

• Anonyymi

Osuu...kerro lisää;)

• Anonyymi

Kerropa itse joku vihje....

• Anonyymi

Olen kertonut sinulle tunteistani.Jotain jäi kesken....

• Anonyymi

Tuossahan oli vihje aloituksessa. Mitään mieltä vihjailla, vihjaile itse.

• Anonyymi

Niin jos minua tarkoitat punatukkainen nainen niin aloitus kyllä viittaa samaan, haluaisin jutella kanssasi mutta en saa siihen tilaisuutta enää..
        Hakuammuntaa tietysti mutta tunteita jäi M...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jos minua tarkoitat punatukkainen nainen niin aloitus kyllä viittaa samaan, haluaisin jutella kanssasi mutta en saa siihen tilaisuutta enää..

Ettekste ihan oikeesti huomaa, miten mielipuolisia viestejä te tänne laitatte??! :O

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun ihastukseni on L-kirjaimella alkava mies...toivottavasti se toinen punatukkainen huomaa viestisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M, hakuammuntaa täälläkin. Miksi et saa tilaisuutta enään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko T mies?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Surullista ettette uskalla puhua toistenne kanssa..

• Anonyymi

Aika vaikeaa se on jos ei näe missään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      127
      3426
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      94
      979
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe