Kun seisoisin aamuyön tunteina ovesi takana.
Mitä tuumaisit?
52
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka änkyräkännisssä lie, pitääkö soittaa virkavalta
- Anonyymi
Siinäs seisoskelet.
- Anonyymi
Mietin että kuka päästi sinut rappukäytävään kun ovet on lukossa.
- Anonyymi
ihmettelisin,olisitko se todella sinä vai olenko vielä unessa :D ;D
- Anonyymi
pitäisi varmaan vielä nipistää sua ja itseä :D
- Anonyymi
Miks just aamuyöllä? Ootko lepakko?
Siinäpähän seiskoskelisit, jos hiljaa siellä seisoisit, niin saisin rauhassa nukkua ja sinä yksin seisoa siellä oven takana!!
- Anonyymi
Onks naekkonen tuo Jonna kuumah?
- Anonyymi
Ovikello mykkänä. Siellä seisoisit sitten.
- Anonyymi
Aina siellä joku seisoo. Sen verran kyseenalaisia naapureita.
- Anonyymi
Jaa taitaisi koirani hoitaa tuumaamisen puolestani.
Vähän luulen että, sisälle et olisi tulossa meille.
Katsos homma menee näin, koirani on perheenjäsen ja saa määrätä et kuka on tervetullut. - Anonyymi
Kyllä siinä ekana kävisi mielessä kuinka luet rappuun päässyt ja mikset vaikka soittanut tulostasi
- Anonyymi
Ei kai rappuun pääsy mitenkää vaikeeta oo? Kokeileppa joskus ilman avaimia yöllä. Ite oon myös kiivennyt 2,5 kerrokseen parvekkeelle yöllä, siis omaan kotiin et ei tarvinnu ees rappuun päästä. Menin tuuletusikkunasta sisään. :) (oon nainen) -sivusta
- Anonyymi
Pelästyisin
- Anonyymi
Hahahaha ai että sain päivän naurut. :D ajatuksesta et joku seisois vaan toisen takana tekemättä mitään. Ei mua haittais!
Oliks muita kysymyksiä? Haluaisitko sisään kans vai vaan siellä oven takana olla?- Anonyymi
Siis haittais jos joku seisoisi mun takana mun tietämättä, tarkoitin tietysti oven takana.
- Anonyymi
Huutaisin oven läpi, että kuka oot ja millä asioilla liikut.
- Anonyymi
Harmittaisi, koska ktodella kauan olen sellaisesta haaveillut, mutta nyt en ole kotona. Olen lähisukulaiseni luona muutaman päivän.
Tuskin sinä aloittaja kuitenkaan olet hän.
nimim. minä vain
<3<3<3 - Anonyymi
Kaipaamani päästäisin sisälle tietenkin. Muut ajaisin matkohinsa.
- Anonyymi
Niin sitä just ajattelin, että kuhtuisitko sisälle vai tilaisitko mulle taksin kotiin?
- Anonyymi
Sisälle tottakai.
- Anonyymi
Avaisin oven, jos pimpottaisit.
- Anonyymi
Tietysti soittaisin ovikelloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti soittaisin ovikelloa.
No sitten pääsisit viereeni sänkyyn. Siitä voisi tullakin mielenkiintoista😘..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten pääsisit viereeni sänkyyn. Siitä voisi tullakin mielenkiintoista😘..
Suojamuurit pettäis siinä kohtaa ihan varmasti. Mielenkiintoista tulis olemaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suojamuurit pettäis siinä kohtaa ihan varmasti. Mielenkiintoista tulis olemaan :)
Juu niin pettäisi. Olisi tosi mukavaa varmaankin. Maata järisyttävää suorastaan olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu niin pettäisi. Olisi tosi mukavaa varmaankin. Maata järisyttävää suorastaan olisi.
Niin olis😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on ovelle tullut yöllä niin ei siinä todellisuudessa mitään suojamuureja ole enää mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on ovelle tullut yöllä niin ei siinä todellisuudessa mitään suojamuureja ole enää mukana.
No sinäpäs sanoit sen hyvin. Ei. Kun äksöniä peliin vaan.. 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinäpäs sanoit sen hyvin. Ei. Kun äksöniä peliin vaan.. 🙃
Ei pysty, Suomen peli on menossa. Sinä voit tietty kipitellä tänne sitä katsomaan. Kohtahan on erätaukokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pysty, Suomen peli on menossa. Sinä voit tietty kipitellä tänne sitä katsomaan. Kohtahan on erätaukokin.
Sori en kato lätkää. Katson tulokset myöhemmin.
- Anonyymi
Hihheijaa. Tuosta keskustelusta ei voi kyllä päätellä mitään.... :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihheijaa. Tuosta keskustelusta ei voi kyllä päätellä mitään.... :D
No niinpä. Ei taaskaan.
- Anonyymi
Mulla soi pari minuuttia sitten ovikello, mutten jaksanut nostaa peffaani sohvalta kun en odota ketään tänne. Ovisilmästä voisi tietty kurkata, että kuka siellä on, mutten omista moisia ylellisyyksiä joten jätin avaamatta kun se on kuitenkin naapuri joka haluaa lainata sokeria. :D
- Anonyymi
Täytyy sanoa sille, että olin suihkussa kun oli oven takana... Ei nyt kiinnosta tapailla naapureita.
- Anonyymi
Mä oon sanonu kaivatulleni, että se saa soittaa tai tulla käymään, kun siltä tuntuu.
- Anonyymi
Ihan turha soitella ovikelloa tai koputella, en avaa ovea jos en tiedä odottaa vierasta. En tykkää muutenkaan yllätysvieraista.
- Anonyymi
Harmi, yllätys nimenomaan oli mielessä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi, yllätys nimenomaan oli mielessä ;)
Itsestä sellainen yllätys ois mahtavaa, monen kuukauden näkemättömyyden jälkeen:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsestä sellainen yllätys ois mahtavaa, monen kuukauden näkemättömyyden jälkeen:)
Niin olisi! Tuollainen olisi erittäin mieluinen yllätys.
- Anonyymi
Avaisin oven, jos vaan heräisin ja ottaisin sut luokseni asumaan samoin tein.
- Anonyymi
En ymmärrä tuollaisia. Eihän se nyt kuitenkaan niin mene, että heti hynttyyt yhteen. Jotenkin tosi rahvaanomaiset tavat. Muuta voi sanoo.
- Anonyymi
Saisit tulla sisään.
- Anonyymi
Pääsisinkö sänkyyn viereesi aamun tuloa odottamaan?
- Anonyymi
En uskaltaisi avata ovea, ellen osaisi odottaa jotakin vierasta. Myöskin ajattelisin että tulee melko kiire siivota jotta kehtaisi jonkun tänne sisälle päästää :D
- Anonyymi
Jos mies näkee sen vaivan, että tulee keskellä yötä ovelle (ja jos nainen on tehnyt selväksi, että kiinnostusta on), ei sitä jössikkää sinne oven taakse jätetä. Kyllä yönselkään lähteneelle miehelle aina vähintäänkin ne teet keitetään. ;)
- Anonyymi
En tiedä millainen vieressä pötköttelijä olet, mutta olen kuvitellut sen monesti. Siinä sinulla on vilkkaat kädet, uteliaat huulet ja rakastava, lämmin syli. Pääsisit viereeni, jos olet hän jonka suudelmastakin unelmoinut monet kerrat.
- Anonyymi
Jos olisit A, niin äärettömän romanttista.
Jos joku muu, niin pelottavaa. - Anonyymi
Mitään järkee.. ihmisiin tutustutaan muuten... Ja jos on joku ikivanhalta ajalta niin on kai sen verran käyttäytymistapoja että soittaa ensin ennekuin tulee oven taakse, monta päivää ennen.
Kaiken maailman omituisia käpyaivoja..? - Anonyymi
Mitä tuumaisit kun työntäisin munani postiluukusta?
- Anonyymi
Mitäs sinä jos käskisin Dobermannini ottaa kiinni?
- Anonyymi
Kyllä tuo ovikello on soinut joskus outoihin aikoihin. Viimeisestä pimpautus on tapahtunut noin kuukausi sitten. En kyllä ole kovin suostuvainen oven avaamiseen yöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938