Tänään oli tosiaan siis kevarin inssi ja sehän meni iha surkeesti. Alukskin niiin paljon jännitin käsittelykoetta, että en voinu ees uskoo et se meni läpi ja pääsin inssiin... no mut siinä ajellaan joku 30 min ja tullaa takas lähtöpaikkaan, ja tää tutvo sanoo jotain, et mites se punasii päin? Olin että mitä?! En ollu tajunnu mitää :/ Tulin just ykssuuntaselta ja ku se ukko höpöttää, että motarille nii yritän siin ettii kylttii ja ne valot jäi huomaatta. Luulin koko inssin, et täähä menee hito hyvi, mut ei se oli AINOO virhe mitä tein ja siihe se kusi :( Maanantaina ois uusiks mut miten mä kykenen mennä sinne? koko päivä on vaa menny vaa itkien ja miettien, et joku yhtä tyhmä juttu ens kerrallakii. Haluun jo ajamaan iha yksin :(
Totaalinen inssin kuseminen :/
Anonyymi
3
62
Vastaukset
- Anonyymi
No ei ollu ees mikään pieni virhe sulla vaan vakava virhe ! On niin lapsellista tekstiä sulla,että epäilen kannattaisiko sun havitella sinne liikenteeseen vielä pariin vuoteen,saatat nimittäin olla vaaraks muillekin kuin itelles.
- Anonyymi
Älä ole huolissasi. Kyllä se läpi menee kun olet jo kerran ajokoetta harjoitellut. Jos ei mene, ajat taas uudelleen. Valoa on tunnelin päässä.
- Anonyymi
Tänään oli uus inssi eikä mitää virheitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760