Taasko kaikki on ihan sama?

Anonyymi

Kaikki tuntuu vaihtuvan taas "olemattomaan, ihan samaksi".

Se mikä ennen tuintui hienolle on muuttunut tasaisen harmaaksi ja yhä etenevässä tahdissa niin käy asioille mistä nautin tai olen nauttinut.

Tämä ei ole minulle uusi ilmiö vaan täsmälleen samoin kävin joskus 2003 vuonna.

Kaikki 2010 vuoden jälkeinen toimintani onkin tähdännyt vain siihen että saisin mentyä vuoden 2003 masennuksen aiheuttajaan ja muutettua sitä.

Näyttää kuitenki ettei se muutu mitenkään vaan sama toistuu uudestaan niinku meni silloinkin.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta kokemusta viisaampana tiedät, minkä takia aloit silloin vaipua masennukseen. Ehkä olet myös miettinyt, mikä sen olisi voinut estää. Nyt on aika toimia, ennen kuin se valtaa kokonaan mielen. Tsemppiä sinulle! <3

• Anonyymi

Vihaan vihaan vihaan vihaan pettäjää

• Anonyymi

Joo tossa on melkoisen lailla sama sykli mitä itse olen kokenut.

2003 heitti jonkun kummallisen vaiheen silmään jota ek ikinä pystynyt handlaamaan. Siinä pääsi kyynistymään totaalisesti.

2010 tienoilla kyynisyyden alta paljastui jotain aivan uskomatonta. Nopea kieppi heitti ikäänkuin kokemaan tilanteen ennen 2003 aikaa uudestaan. Nyt tässä on venkuloitu taas ja oikeastaan mitään ei ole enää jäljellä.

Ainoastaan maailma ympärillä menee vain kummallisemmaksi ja kummallisemmaksi irvikuvaksi. Tää ei enää huvita. Kaikki on "teennäistä" mitä todistan.

• Anonyymi

Tuntuu, että säröjä on siellä täällä ja jokapuolella, aivankuin filmi kuvassa joka alkaa repeytymään ja kaikki mitkä siinä filmissä on ikäänkuin "sekoavat" totaalisesti, koska pohja sille filmille on ollut valhetta koko ajan.

Tuntuu että asiat mistä itse sekosi, on vaihtunut näihin muihin ympärillä. Tämä on jotenkin todella kummallista kokea ja nähdä. Ihan kuin jokin näkymätön tornado.

Asiat ei enää noudata minkäänlaista logiikkaa tai järjellisyyttä, ikäänkuin juoni olisi täysin hakusessa. Toisaalta tätä on jollain kummalla tavalla hauska katsoa, koska kaikki näyttelevät toimivan loogisesti, mutta koska juonenkäänteitä on niin paljon, looginen toiminta on täysin mahdotonta.

Eikä se tunnu vaivaavan ketään... Kovasti kyllä yrittävät pitää pokkaa, mutta m6lla se meni jo.

Se filminauha ikäänkuin vaihtaa lennosta raitaa. Jotenkin niin sen selittäisin.

• Anonyymi

2euraavat sanat ovat jäänee7 mieleen "Luoja, älä anna minun tempautu4 mukaan maailman pyörteisiin."

• Anonyymi

Siellä mustan ja harmaan alla on näkymätön musta piste ja kun sen läpi menee, maailma aina muuttuu. Mutta täysin erilailla. Kaikki kyllä väittävät, ettei asiat muutu ja "näin" ne ovat "aina" olleet. Nope.

Sinne vaan nollapisteeseen. Se kasaa aina uuden tarinan valmiiksi. Automaattisesti. Juorut, paha olo ja yleinen mielipide on vain mekanismeja joita voi käyttää hyväkseen.

Itkeminen ja valitus kyllää jatkuu, mutta aina eri syistä. Kun se itkeminen ja valitus on täysin päinpastaista kuin aikaisemlin tajuaa jutun juonen.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe