RAY vei taas kaiken,,,,,
nyt jyrsitään kynsi,
vettä ja leipää,,,, 2 viikkoa,, saap nähdä pysyykö hengissä,,
missä RAY: omatunto on, onko sitä ollenkaan,,,,,, kurjistaa pelaajia,,,
AAAAAAAAAAPPUUUUWWAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Rahat taas vähissä !
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
älä pelaa nollasummapelejä (= miinussumma, koska palautus ei ole 100%)
enempää en voi antaa
vaihtoehtoja on mutta ne eivät ole lyhytjännitteisiä
RAY-hallituksen puhemies Jukka Vihriälä Keskusta ilmoitti että Ray osti keskustalta TAULUJA = mitä niille tapahtui, poltettiin kai?
ylihintaan 24 000 välitysaplkkio meni vaalitukeen keskustalle
joka oli saanut taulut kekri-illassa sutimalla lankkuja
Rahat sai keskusten nuorison säätiö ja sen kautta sitten Matti Vanhanen ja Antti Kaikkonen
Kaikkonen sai lisäksi 5 kuukautta linnaa ja valittiin Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtajaksi
eli hyvään tarkoitukseen ne Rayn rahan kuitenkin lopulta päätyvät taiteellisesti- Anonyymi
RAY saisi paluttaa edes 10 000 euroa mun tilille, siinä olisi vain murtoosa siitä mitä RAY:n koneet on minulta varastanu ja HOUKUTELLU kierosti pelamaan
raamatussa sanottan
ripustettakoon myllynkivi sen kaulaan ja upotettakoon mereen
joka yhdenki ihmisen houkuttelee vääryyteen,
siis
RAY:n koneet pitää upottaa mereen,
RAY toimii raamatun vastaisesti, riistää ryöstää houkuttelee peliriipuvaisilta ihmisiltä rahat pois
RAY:n koneet POIS kaikista kaupoista
houkuttelemasta peliriippuvaisia työntämään viimesetkin roposensa sen kitaan,
RAY saa paljon pahaa ja kurjuutta aikaan yhteiskunnassamme,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RAY saisi paluttaa edes 10 000 euroa mun tilille, siinä olisi vain murtoosa siitä mitä RAY:n koneet on minulta varastanu ja HOUKUTELLU kierosti pelamaan
raamatussa sanottan
ripustettakoon myllynkivi sen kaulaan ja upotettakoon mereen
joka yhdenki ihmisen houkuttelee vääryyteen,
siis
RAY:n koneet pitää upottaa mereen,
RAY toimii raamatun vastaisesti, riistää ryöstää houkuttelee peliriipuvaisilta ihmisiltä rahat pois
RAY:n koneet POIS kaikista kaupoista
houkuttelemasta peliriippuvaisia työntämään viimesetkin roposensa sen kitaan,
RAY saa paljon pahaa ja kurjuutta aikaan yhteiskunnassamme,,Sijoita pelirahat hoitoosi !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sijoita pelirahat hoitoosi !
jooo, niin tekisin
menisin heti lääkäriin,
jos saisin rahani pois pelikoneesta,
pelikoneet ku varastivat mun rahani ,,,
kyll on kurjaa olla köyhä ja rahaton, - Anonyymi
opeta jälkikasvulle ainakin se
mikä on nollasummapeliä (ray, pokeri ...) ja mikä ei ole
(osakesijoitus ...)
nollasummapelissä pitää voittoa yrittävän aina löytää häviäjä jonka nyhtää tyhjäksi
ja valitettavan usein se on yrittäjä itse - Anonyymi
Minulta ei RAY viennyt rahojani, vaan naapuri oli käynnyt autostani viemässä kaikki tyhjät tölkit, joita olin jemmannut sinne vuoden alusta, varmaankin yli 200. Olin kyllä siitä joskus maininnut, että kukahan ne tulisi viemään, koska pian ei autoon mahdu, mutta olin pitänyt ovet lukossa,...paitsi nyt se unohtui.
Aamulla ajattelin ne nyt viedä ja ylläripylläri, tölkit oli kaikki kadonneet! Tosin eilen tuli tämä naapuri maireana, että olin joskus maininnut, että haluaisin leipää ja makkaraa, jota hän ahkerasti hakee ilmaisjakelusta ja on ennenkin niitä kyllä tuonnut minulle.
Minä en pelaa RAYN- enkä muitakaan rahapelejä, mitä nyt kerran vuodessa jonkun 50,-€ netin kautta ja koskaan ei tule mitään. Sitävastain Spider-pasianssi on aina auki ja sitä pelaan joka päivä. Netissä on paljon näitä pasianssi tyyppisiä pelejä ja voihan niidenkin kanssa leikkiä, että laittaa itselleen rahapanoksen ja kun on hävinnyt kaiken, niin sitten leikisti syö vettä ja leipää paripäivää, että voi taas uudelleen pelata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713