Olen ajatellut vaihtaa maasturiautoilun kesäksi mopoiluun.
A-korttia ei ole, vain BE-kortti.
Kumpi olisi kätevämpi, skootteri vai enduro? Matkaa tulee noin 60 km päivittäin ja pyöräteitä pitkin pääsee kulkemaan, lähes koko matkan. Autolla kuljettaessa nopeusrajoitukset vaihtelee 30-100 km/h.
Onko mopoissa vakuutukset, katsastukset ja verot kuten autossa?
Kiitos, jos jeesaat mopoilun noviisia!
Skootteri vai enduromopo?
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Skooteri ei oiken sovellu talviajoon, jos talvella aikoo ajaa.
Jos ajaa muualla kuin asfaltilla niin enduro on kätevämpi valinta kuin skootteri, kivahan skotterillakin on painaa lumella ja soralla mutta ne ei sitä vättämättä kestä samaan malliin kuin Beta Caballero esimerkiksi. Tuo Beta siis on hyvä valinta.
- Anonyymi
Kiitos vinkeistä!
Hyvä että toimii, jos haluat niin raportoi toki tänne mihin päädyit ja jaa kokemuksiasi myös muille.
Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482