Olen ajatellut vaihtaa maasturiautoilun kesäksi mopoiluun.
A-korttia ei ole, vain BE-kortti.
Kumpi olisi kätevämpi, skootteri vai enduro? Matkaa tulee noin 60 km päivittäin ja pyöräteitä pitkin pääsee kulkemaan, lähes koko matkan. Autolla kuljettaessa nopeusrajoitukset vaihtelee 30-100 km/h.
Onko mopoissa vakuutukset, katsastukset ja verot kuten autossa?
Kiitos, jos jeesaat mopoilun noviisia!
Skootteri vai enduromopo?
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Skooteri ei oiken sovellu talviajoon, jos talvella aikoo ajaa.
Jos ajaa muualla kuin asfaltilla niin enduro on kätevämpi valinta kuin skootteri, kivahan skotterillakin on painaa lumella ja soralla mutta ne ei sitä vättämättä kestä samaan malliin kuin Beta Caballero esimerkiksi. Tuo Beta siis on hyvä valinta.
- Anonyymi
Kiitos vinkeistä!
Hyvä että toimii, jos haluat niin raportoi toki tänne mihin päädyit ja jaa kokemuksiasi myös muille.
Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354193- 552905
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472827- 302583
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3212521- 382119
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541855Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411517