Terve,
Minulla on seuraavanlainen ongelma. Tällä viikolla olen 3 iltana yrittänyt käydä läppärillä netissä, mutta "Sivustoon ei saatu yhteyttä, DNS osoitetta ei löydy". Jonka jälkeen latautuu uusi sivu "Ei internetyhteyttä".
Käytössä minulla on jo aika vanha Dell läppäri. Elisan talokuitu, josta viimeisimmän päivityksen jälkee kiinteän netin mahdollisuus on enää yhdessä huoneessa. Siksi läppäriä olen käyttänyt Wlanin avulla. Wlan on vaan sitä tasoa, että läppärillä surfailu onnistuu, mutta tabletilla (vuoden vanha) videoiden katselu ei onnistu. Kännykän jakama netti toimii tässä paremmin ja sitäkin on kokeiltu. Nyt laitoin myös läppärin verkkopiuhalla modeemiin, mutta ei toimi. Kokeilin myös tuota DNS palvelun osoitetta 8.8.8.8 ja 8.8.4.4.,mutta ei onnistu. Viime viikolla netin kanssa ei ollut ongelmia. Käyttis Windows 10 ja Chromen selain, koeiltu myös IE ja Firefox. Mikä neuvoksi?
DNS osoitetta ei löydy
10
1506
Vastaukset
Oletko yrittänyt selvittää ongelmaa näillä https://support.microsoft.com/fi-fi/help/10741/windows-fix-network-connection-issues ohjeilla?
- Anonyymi
Kovin on ongelmallinen toi windows 10 ! Hyvin toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin on ongelmallinen toi windows 10 ! Hyvin toimii.
Niin, koskaan mitää onhgelmaa......
- Anonyymi
Avaajan konenhan on selvästikkin saastunut! DSN haitake!!!!
- Anonyymi
Hei,
Osaa olen. "Jos ping-testi onnistuu ja näet yllä olevan kaltaisen tuloksen, mutta et saa muodostettua Internet-yhteyttä tietokoneeseesi, ongelma voi liittyä modeemiin tai Internet-palveluntarjoajaan.". Sain melkein samanaisen tuloksen ja Verkon tila on tosiaan olet yhteydessä Internettiin...
Mielenkiintoista - Anonyymi
Ei noista DNS jutta pitäisi tarvia asetella, muta taas olle siis pettattin w10 ongelman edessä... hyvin toimii vai mitä?
Asenna uudestaan.- Anonyymi
Verkkosovittimen ohjaimen uudelleen asentaminen auttoi.
Kiitos patajätkä!
- Anonyymi
Kannatasko uusia se wlan juttu johonkin toimivaan..
Tosin kyseessä voi olla windowsin wlan ongelmakin.
Mikä se linja on ? VTSL vai Anteene piuhalla?
Voit tietysti tehdä vikailmoituksen Elisaan niin sieltä tulee kaveri joka korjaa ongelma, Maksuttakin jos onegelma ei ole sinun itsesi moka. - Anonyymi
Windows 10 wlan ongelma taas.
- Anonyymi
Settings -> Network & Internet -> Status -> Network reset
Tuolla voi testata, jos verkkoasetuksissa on virheitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka983060GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831132
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511025Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32987- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24771