DNS osoitetta ei löydy

Anonyymi

Terve,
Minulla on seuraavanlainen ongelma. Tällä viikolla olen 3 iltana yrittänyt käydä läppärillä netissä, mutta "Sivustoon ei saatu yhteyttä, DNS osoitetta ei löydy". Jonka jälkeen latautuu uusi sivu "Ei internetyhteyttä".

Käytössä minulla on jo aika vanha Dell läppäri. Elisan talokuitu, josta viimeisimmän päivityksen jälkee kiinteän netin mahdollisuus on enää yhdessä huoneessa. Siksi läppäriä olen käyttänyt Wlanin avulla. Wlan on vaan sitä tasoa, että läppärillä surfailu onnistuu, mutta tabletilla (vuoden vanha) videoiden katselu ei onnistu. Kännykän jakama netti toimii tässä paremmin ja sitäkin on kokeiltu. Nyt laitoin myös läppärin verkkopiuhalla modeemiin, mutta ei toimi. Kokeilin myös tuota DNS palvelun osoitetta 8.8.8.8 ja 8.8.4.4.,mutta ei onnistu. Viime viikolla netin kanssa ei ollut ongelmia. Käyttis Windows 10 ja Chromen selain, koeiltu myös IE ja Firefox. Mikä neuvoksi?

10

1554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Kovin on ongelmallinen toi windows 10 ! Hyvin toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovin on ongelmallinen toi windows 10 ! Hyvin toimii.

Niin, koskaan mitää onhgelmaa......

• Anonyymi

Avaajan konenhan on selvästikkin saastunut! DSN haitake!!!!

• Anonyymi

Hei,

Osaa olen. "Jos ping-testi onnistuu ja näet yllä olevan kaltaisen tuloksen, mutta et saa muodostettua Internet-yhteyttä tietokoneeseesi, ongelma voi liittyä modeemiin tai Internet-palveluntarjoajaan.". Sain melkein samanaisen tuloksen ja Verkon tila on tosiaan olet yhteydessä Internettiin...

Mielenkiintoista

• Anonyymi

Ei noista DNS jutta pitäisi tarvia asetella, muta taas olle siis pettattin w10 ongelman edessä... hyvin toimii vai mitä?

Asenna uudestaan.

• Anonyymi

Verkkosovittimen ohjaimen uudelleen asentaminen auttoi.

Kiitos patajätkä!

• Anonyymi

Kannatasko uusia se wlan juttu johonkin toimivaan..
      Tosin kyseessä voi olla windowsin wlan ongelmakin.

Mikä se linja on ? VTSL vai Anteene piuhalla?

Voit tietysti tehdä vikailmoituksen Elisaan niin sieltä tulee kaveri joka korjaa ongelma, Maksuttakin jos onegelma ei ole sinun itsesi moka.

• Anonyymi

Windows 10 wlan ongelma taas.

• Anonyymi

Settings -> Network & Internet -> Status -> Network reset

Tuolla voi testata, jos verkkoasetuksissa on virheitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe