Taas tuli Pientalo - ja piha -lehti.
Ihmettelen millainen tohtori on sellainen joka kertoo potilaalle vain taudin kauheuksia eikä anna yhtään hoito-vihjettä:
Lukekaa kyseinen lehti kokonaisudessaan artikkelien osalta siten, että tarkoituksena on pelotella talojen ostajia ja tulevia myyjiä. Valtavalle määrälle tyhjiksi jääneille kerrostaloasunnoille pitäisi saada asuja. Helsingradiin ja Tamperstaiin ja Turkkustaniin.
Pientalko ja piha-lehti ja Talotohtori sumuttaa
Anonyymi
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
Tässäpä palstan aktivoinnissa onkin taas ihmeteltävää
Missäköhän maintsemassasi kaupungissa löytyy ainoatakaan purettavaa taloa?
- Anonyymi
No eiköpä nuo lehdet ole lähinnä bisneksien ylläpitoon tarkoitettuja kiihdyttimiä.
kun kansalaiset ovat kohta sellaisia että mitään ei itse osata eikä ymmärretä senkään vertaa rakentamisita ja ylläpidoista.
velkaa osataan tehdä kylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671929
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281238- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan501065viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053- 38895