Vähän aikainen toivotus....Hyvää yötä, hempeitä unia❤
Hyvää yötä nuorimies
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä, nuku hyvin.
- Anonyymi
Öitä, vaikken vielä ole sammumassa vähänä aikaan
- Anonyymi
Kuka toivottaa kenelle?
- Anonyymi
Nainen miehelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen miehelle
Kirjaimia? Paikkakuntaa?
- Anonyymi
En viitsi enempää aukaista asiaa. Hänelle osoitettu missä meneekään. Minä olen kotona perheeni luona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En viitsi enempää aukaista asiaa. Hänelle osoitettu missä meneekään. Minä olen kotona perheeni luona.
Eikä todella kannata, ettet nolaa itseäsi, oot liian vanha ja lisäksi varattu,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä todella kannata, ettet nolaa itseäsi, oot liian vanha ja lisäksi varattu,
Hah hah sanon minä 😂vanha 😊😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah sanon minä 😂vanha 😊😂😂😂
Aivan liian vanha ja löysä on lapsen tehnyt nainen, ei jatkoon.
- Anonyymi
Näin on, samaa mieltä täysin 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan liian vanha ja löysä on lapsen tehnyt nainen, ei jatkoon.
Ja höpö höpö ihan höpö juttuja tuollaiset löysä -puheet..
Tietämättömät siellä huutelee.!
- Anonyymi
Ai että oikein nuori, taitaa olla reppana jo keski iän kynnyksellä mutta sulle valehteli ikänsä.... surprise, surprise!
- Anonyymi
Jos muistaakseni tällä palstalla oli aina kohteliaana tapana toivottaa toisille aina hyvää yötä kaikille kirjoittajille.
Mutta tänään kun isällekin soittelin terveisiä, oli vain iloisella tuulella että olen parantunut ulkoilemaan ja ymmärsi täysin että opioidit eivät toimi ja en viitsi lähteä hakemaan kokaiinia sitten kadulta, lääkäreiltä olisin saanut opioidi-lääkkeitä, mutta kun eivät toimi, pitää kärsiä vielä kuukausi ehkä jotta täysin paranen... tosiaan isä vain naurahti että noniin... hyvä kun et lähde kadulta hakemaan jotain kokaiinia kipulääkkeeksi, kärsit vain sitten :D - Anonyymi
Ootko se naapurin täti joka luulee jos hymyilen ja sanon päivää, että on tunteita??
- Anonyymi
Joku sellainen naapurin täti talossa joka aiheuttaa leipoessaan toisille pölyallergioita, ja syyttää sitten toisia jos jostain ulkopuolelta tulee tupakan hajua, kun itse aiheuttaa hengenvaaraa leipoessaan toisille pölyallergisille asukkaille leipoessaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770