Olit paras.

Anonyymi

ei mulla muuta. Saatan joskus tulla sua katsomaan, niin kuin ennen, siis ennen tätä kaikkea. Olisin niin kuin anybody, niin kuin mitään ei olisi ollutkaan.

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisit niinkuin anomuumi

• niin kuin ennen ??

Älä tuu !!

• Anonyymi

Ja sinä kuin joku rokkistara.

• Anonyymi

Oletpas reilu.

• Anonyymi

Kenelle menee tämä ilkeä viesti?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sä et lähimainkaan. Aloituksesikin sen vahvistaa. Ilkeile mitä ilkeilet, tosiasia kuitenkin on, että päätökseni pitää. Sua en huoli.

• Anonyymi

Hyi. Sinä vastaat ilkeillen takaisin. Etkä tiedä edes vastaanottajia.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aika mielenkiintoinen pointti tuossakin Aladdin tarinassa missä lampunhenki tulee toteuttamaan toiveita mielenmukaan sitten, josta sanoin että on lapsillekin sopiva seikkailuelokuva uusi tämä: Adventures of Aladdin (2019).

Genie, Djinn, lampunhenki joka toteuttaa toiveesi, mutta on oma hintansa sitten niillä toiveilla ja mitä isompi toive, sitä korkeampi hinta on itse maksettava.

Pointti on se että jos otat jonkun toivomuksen jonka joku toteuttaa sitten, niin sillä on aina hintansa, vähän kuin ottaisit koronkiskurilta lainaa veikataksesi lisää, tai vaikka lainaa jos otat pankistakin, niin pankki ottaa korot jotka maksat.

• Anonyymi

No tule. Mutta ei sun tarvi esittää mitään. Olisi yksi elämäni isoimmista asioista, jos sanoisit mulle tuon otsikon asian. Mutta vaikka sitten esittäisit välinpitämätöntä, niin tule silti. Minä en aio esittää enää mitään, jos ei ole pakko "yleisön" takia hillitä.

• Anonyymi

Tuun 20.6. Muistan kahden vuoden takaisen kuin eilisen. Vuodet vierii, tunne säilyy. En yleensä esitä, koska en oikein osaa. Pidättyväinen voin olla, joskus taas voisin vähän ollakin, edes vähän. Joskus askelet on varovaiset, joskus mennään ryskyen läpi. Mutta tunne on ja pysyy, luota siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuun 20.6. Muistan kahden vuoden takaisen kuin eilisen. Vuodet vierii, tunne säilyy. En yleensä esitä, koska en oikein osaa. Pidättyväinen voin olla, joskus taas voisin vähän ollakin, edes vähän. Joskus askelet on varovaiset, joskus mennään ryskyen läpi. Mutta tunne on ja pysyy, luota siihen.

Oikein vahvalla toiveajattelulla voisin löytää tuosta jotain kiinnekohtia. Mutta valitettavasti en tiedä, minne tulet tuolloin. En tiedä edes, missä itse olen silloin. Eli taidan olla väärä henkilö.

• Anonyymi

Joo erittäin todennäköisesti 😼
        Ja taidan jättää vittu kapakat väliin itsekin ja etsin juhannussalkoa jostain muualta. Niitähän riittää. Meinaan ottajiakin, vähän on stidit märät vaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      148
      11017
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5403
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4215
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2674
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      101
      1588
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      75
      1445
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe