Olit paras.

Anonyymi

ei mulla muuta. Saatan joskus tulla sua katsomaan, niin kuin ennen, siis ennen tätä kaikkea. Olisin niin kuin anybody, niin kuin mitään ei olisi ollutkaan.

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisit niinkuin anomuumi

• niin kuin ennen ??

Älä tuu !!

• Anonyymi

Ja sinä kuin joku rokkistara.

• Anonyymi

Oletpas reilu.

• Anonyymi

Kenelle menee tämä ilkeä viesti?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sä et lähimainkaan. Aloituksesikin sen vahvistaa. Ilkeile mitä ilkeilet, tosiasia kuitenkin on, että päätökseni pitää. Sua en huoli.

• Anonyymi

Hyi. Sinä vastaat ilkeillen takaisin. Etkä tiedä edes vastaanottajia.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aika mielenkiintoinen pointti tuossakin Aladdin tarinassa missä lampunhenki tulee toteuttamaan toiveita mielenmukaan sitten, josta sanoin että on lapsillekin sopiva seikkailuelokuva uusi tämä: Adventures of Aladdin (2019).

Genie, Djinn, lampunhenki joka toteuttaa toiveesi, mutta on oma hintansa sitten niillä toiveilla ja mitä isompi toive, sitä korkeampi hinta on itse maksettava.

Pointti on se että jos otat jonkun toivomuksen jonka joku toteuttaa sitten, niin sillä on aina hintansa, vähän kuin ottaisit koronkiskurilta lainaa veikataksesi lisää, tai vaikka lainaa jos otat pankistakin, niin pankki ottaa korot jotka maksat.

• Anonyymi

No tule. Mutta ei sun tarvi esittää mitään. Olisi yksi elämäni isoimmista asioista, jos sanoisit mulle tuon otsikon asian. Mutta vaikka sitten esittäisit välinpitämätöntä, niin tule silti. Minä en aio esittää enää mitään, jos ei ole pakko "yleisön" takia hillitä.

• Anonyymi

Tuun 20.6. Muistan kahden vuoden takaisen kuin eilisen. Vuodet vierii, tunne säilyy. En yleensä esitä, koska en oikein osaa. Pidättyväinen voin olla, joskus taas voisin vähän ollakin, edes vähän. Joskus askelet on varovaiset, joskus mennään ryskyen läpi. Mutta tunne on ja pysyy, luota siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuun 20.6. Muistan kahden vuoden takaisen kuin eilisen. Vuodet vierii, tunne säilyy. En yleensä esitä, koska en oikein osaa. Pidättyväinen voin olla, joskus taas voisin vähän ollakin, edes vähän. Joskus askelet on varovaiset, joskus mennään ryskyen läpi. Mutta tunne on ja pysyy, luota siihen.

Oikein vahvalla toiveajattelulla voisin löytää tuosta jotain kiinnekohtia. Mutta valitettavasti en tiedä, minne tulet tuolloin. En tiedä edes, missä itse olen silloin. Eli taidan olla väärä henkilö.

• Anonyymi

Joo erittäin todennäköisesti 😼
        Ja taidan jättää vittu kapakat väliin itsekin ja etsin juhannussalkoa jostain muualta. Niitähän riittää. Meinaan ottajiakin, vähän on stidit märät vaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      350
      6431
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3816
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1015
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      890
    5. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      0
      880
    6. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      856
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      833
    8. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    9. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      820
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      813
    Aihe