Olen aika varovainen ettei minua enää sattuisi liikaa rakkaus/tunteiden rintamalla koska liikaa on tullut sisäisiä jälkiä niistä. Olen monta ehdokasta tässä lähivuosina torjunut koska ajattelen helposti että he vaan haluavat pelkkää ns. yhtä yötä ja niin on osalla oikeastikin ollut. Siksi minun on hyvin vaikea luottaa siihen että joku olisi rehellisesti haluamassa tutustua minuun. Monesti ajattelen että ehkä en ole vain varsinkaan nykyään tutustumisen arvoinen. Entäs jos teenkin vasten omaa moraaliani ja ajatusmaailmaani että pistäisin johonkin seuranhakuilmoituksen, tosin siellä voi olla kaikenlaisia hyypiöitä jotka varsinkin etsivät vain pelkästään sitä tiettyä juttua. Tosin mitä menetän jos teen ja kerran täällä vain eletään. Olen jo ihan tarpeeksi ollut liian sisäänpäin kääntynyt rakkauden suhteen. En tiedä mitä tehdä ja minulla ei ole enää jäljellä oikein sitä itsetuntoakaan näissä asioissa.
Ikävä jotakin joka on lempeää ja intohimoista
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos laitat ilmoituksen, saa taatusti yhden yön heiloja ja myös kikkelikuvia (ainakin jos olet nainen). Kuitenkin, onko sillä väliä? Ei niihin tarvitse vastata, ja joku kärttää vain yhtä asiaa, että haet muuta. Ilmoituksessakin voi kertoa mitä hakee. Ja voit laittaa miehet (naiset) keskustelemaan ennen tapaamista kysymällä jotain sellaista mitä ei voi copy-pastella käyttää. Mitä enemmän keskustelu vaatii, sitä todennäköisemmin helpon hoidon hakijat jää pois ja samoin sarjatreffaajat. Jos etsit yhtä, et tarvitse sataa. Jos kysyt sinulle tärkeitä asioita, näet myös innostuuko toinen samoista jutuista.
Muista myös, että vaikka kuinka osuisi ajatukset yhteen, sen sopivuuden näkyy vasta naamakkain ja silloin kun pari sopii yhteen usein myös seksuaalisuus tuntuu luontevalta aika pian. Se on eri asia kuin yhdenillan jutuissa oleva himo. - Anonyymi
Sama kirjoittaja kahdessa ensimmäisessä kirjoituksessa, tyylistä ei voi erehtyä. Siis ap:kin on trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770