Alkaa vielä leikkimään?
Vai kotia pitäisi
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos mies ei yksin pärjää, jos tarvitsee vakituisen naiskaverin on aina AUTOMAATTISESTI LUUSERI, KUN EI YKSIN PÄRJÄÄ, TARVITSEE NAISEN AVUKSEEN, ON AVUTON MIES MUUTEN....
- Anonyymi
Se mikään mies ole jos ei yksin pärjää.
- Anonyymi
On myös ikävä juttu, jos nainen sattuu olemaan se luuseri, joka pilaa kunnollisen miehen, joka on pärjännyt ennen itsekseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On myös ikävä juttu, jos nainen sattuu olemaan se luuseri, joka pilaa kunnollisen miehen, joka on pärjännyt ennen itsekseen.
Varsinaisesti pilaa, mutta joskus pitää saada olla yksin. Iän myötä molemmat tarvitsevat toistensa apua arjessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinaisesti pilaa, mutta joskus pitää saada olla yksin. Iän myötä molemmat tarvitsevat toistensa apua arjessa.
Sekin on vain totuus, että hyvä mies voi mennä piloille huonon naisen kyydissä ellei hyppää pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on vain totuus, että hyvä mies voi mennä piloille huonon naisen kyydissä ellei hyppää pois.
Kakkonenko se siellä inisee😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siinä toinen kakkonen ......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kakkonenko se siellä inisee😏
Sellaisen huonoille tavoille oppineen kanssa, ei ole kyse ykkösistä, kakkosista eikä kakkosnelosista. Se on ikävää, jos oma elämä menee piloille toisen käytöksen vuoksi ja mies vasta tunnehuumasta heränneenä huomaa, että eukko on juoppo, miehen oma talous menee aivan kuralle, kun se on kupannut rahat ja kohtelee kuin vierasta sikaa, jos ei saa rahaa vaikka viinaan tai muuhun makeeseen elämään. Kaiken lisäksi itse haukkuu vielä ukkoaan luuseriksi, vaikka suurin elämänsä luuseri on aivan itse ja sitten kyttää vielä sairaan mustiksena täällä, kun on pohjimmiltaan itse vain itsetunto-ongelmainen muija, jonka edellinen ukkonsa ja lapset on jättänyt jo niiden ongelmien vuoksi aiemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisen huonoille tavoille oppineen kanssa, ei ole kyse ykkösistä, kakkosista eikä kakkosnelosista. Se on ikävää, jos oma elämä menee piloille toisen käytöksen vuoksi ja mies vasta tunnehuumasta heränneenä huomaa, että eukko on juoppo, miehen oma talous menee aivan kuralle, kun se on kupannut rahat ja kohtelee kuin vierasta sikaa, jos ei saa rahaa vaikka viinaan tai muuhun makeeseen elämään. Kaiken lisäksi itse haukkuu vielä ukkoaan luuseriksi, vaikka suurin elämänsä luuseri on aivan itse ja sitten kyttää vielä sairaan mustiksena täällä, kun on pohjimmiltaan itse vain itsetunto-ongelmainen muija, jonka edellinen ukkonsa ja lapset on jättänyt jo niiden ongelmien vuoksi aiemmin.
Kysymys sulle inisijä täällä, tunnistitko muuten itsesi tästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys sulle inisijä täällä, tunnistitko muuten itsesi tästä?
Sinä kakkosesta inisevä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kakkosesta inisevä...
Sitten vielä *ittu huutelet niistä oikeuksistasi, *ittu, että naurattaa ja säälittää koko ihminen näin jälkikäteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vielä *ittu huutelet niistä oikeuksistasi, *ittu, että naurattaa ja säälittää koko ihminen näin jälkikäteen.
Onko sulla nyt jotain ongelmia? Terv. Sivusta lukija
- Anonyymi
Minä haluan oikean kodin. Ei mitään leikkikotia. Semmoisen missä on vaimo ja muutama lapsikin joskus. Ja olen isä ja mies siellä. Vaimo rakastaisi minua ja minä vaimoani ja me lapsiamme. Pitäisimme aina yhtä.
- Anonyymi
Nukkekotihan sopii yleensä bodareille harjoittelualustaksi, siinä voi harjoitella pikku-imureillakin siivoamista lattioilta roskia jne :D
- Anonyymi
Anoppisi viimeistää tulee sanomaan että kun olet noin voimakas niin näytä voimasi: antaa hammasharjan käteen ja määrää konttaamaan hammasharjan kanssa lattian nurkkia, jotta tulee puhdasta kaikkialle, kyllähän voimakas mies kai tuon osaa, jos ei osaa, niin on pikkutyttö eikä mikään mies jos ei edes hammasharjallakaan osaa lattiata harjata nurkkia myöten..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anoppisi viimeistää tulee sanomaan että kun olet noin voimakas niin näytä voimasi: antaa hammasharjan käteen ja määrää konttaamaan hammasharjan kanssa lattian nurkkia, jotta tulee puhdasta kaikkialle, kyllähän voimakas mies kai tuon osaa, jos ei osaa, niin on pikkutyttö eikä mikään mies jos ei edes hammasharjallakaan osaa lattiata harjata nurkkia myöten..
Anoppien aliarvioimista tuollainen. Ei naiset mitään idiootteja ole!
- Anonyymi
En minä ole mikään bodari. En leiki nukkekodeilla. Autan vaimoani kotitöissä kyllä ihan omasta tahdosta. Vaimo on taistelutoveri ei mikään orja
- Anonyymi
Niin oli vähän sarkastinen sanonta... tarkoitettu hieman huumoriksi.
- Anonyymi
Juu älä...
Puristele finnejäsi vielä pari vuotta... - Anonyymi
Naiset palvelee perhettään. Kun sen kerran saat kokea et siitä koskaan luopuisi.😊
- Anonyymi
Minä kyllä alkaisin hänen kanssaan, olishan se söpöä!
- Anonyymi
oli aika hassu yhdellä tyypillä oli numero kakkonen paita päällä.. ottakohan hän kenties kakkoseen? Homoltahan se näytti :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837