Anna muutamalle vakio asiakkaalle perää ja naisille munaa, Korjaamon varastossa on hyvä ollut käydä nussittavana ja kiihko on kova.
Kiinnijäämisenruski lisää kiihkoa
Nussintaa autokorjaamolla
7
7929
Vastaukset 7
- Anonyymi
vaikuttaa kiihoittavalta lol
Se on kiihottavaa. On päästävä runkulle lähes päivittäin. Kerran kun olin vetämässä varvia, niin työpaikan naistyöntekijä pelmahahti paikalle. Hieman hän säikähti, mutta hyvin otti sitte suhin. Palasin muina miehinä ottamaan vastaan Mersujen huoltaja. Aikaisemmin vastasin bemarien huolloista ja sain olla mulkkujen kanssa tekemissä koko päivän. Toisinaan joku heistä työntyi tiukkaan reikääni varastossa.
Onko Bemareiden ja Mersujen omistajien välillä eroa kiinnostuksessa sinun perään?
- Anonyymi
Sain työpaikkani pesuhuoneessa firman melkein johtajan tyttöystävää nusaista pikaisesti. Kuulin myöhemmin, että tämä nainen oli raskaana ja taisi mennä oikein naimisiinkin tuon insinöörin kanssa.
Jostakin syystä tulin yt:neuvottelujen jälkeen irtisanotuksi, oliko salaisuutemme vuotanut? Olen nähnyt pariskunnan ulkoiluttavan pienokaistaan joskus, pitäisi oikein mennä kysymään kumman näköinen pikkuinen on. Nainen ainakin kääntää katseensa sivuun kun kävelen heitä vastaan. - Anonyymi
mis tuollainen korjaamo
Oulussa on, tuutko hoonaamaan pyttyjä?
- Anonyymi
Me nyssitaan kabs varastosaa
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221744Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35752Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔44654Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat41646Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587