Moni nauttii paljussa lillumisessa. Itse olen melko suvaitsevainen, mutta tätä villitystä en oikein ymmärrä. Vesimäärä on melkoinen, pitää olla kallion laella, jotta ympäristö kestäisi tyhjennyksessä valuvan vesimäärän. Paljun peseminen lienee hankalaa, ei ole kokemusta.
Paljussa lilluminen
11
51
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä saa lillua kaikkien liemissä.. Voi bakteerijuhlaa.
- Anonyymi
Onhan niitä uima-altaitakin erikokoisia lapsille ja aikuisillekin. On muovisia, betonista valettuja puutarhoissa, joskin Suomen oloissa harvemmin. Veden klooripitoisuudella kuten uimahalleissa vesi pidettiin bakteerittomana ja altaan "paljun " puhdistuksella. En muista onko veden hapettaminen nykykäytäntö, ehkä joku täällä tietänee....
nim.merkki.... turhia huolia - Anonyymi
Palju ?Villitys ? Onpa aihe keskutelun pohjaksi.
- Anonyymi
Sulla on kerrankin mahdollisuus pistää paremmaksi, mikä tilaisuus!
- Anonyymi
On järviäkin joiden vedenlaatu ei sovellu uimiseen, jolloin virkistystä saadaan helteillä paljukastautumisesta. Toki terassien paljubileet ulkona karvalakki päässä, on rentoutushupia harvoille, tai yleiset kylpylät huvittavine saunamyssyineen
Laajalla pellonlaidalla saunan nurkalla oli minullakin aikanaan muovinen, anopille ostamani istuma-amme. Heinäaikaan olikin tosi ihanaa pulahtaa viileään veteen lauhtumaan. - Anonyymi
On talossa amme, eipä oo tullut käytettyä, mitä kolkytviisvuotta siten :)
- Anonyymi
Asuin nelisenkymmentä vuotta talossa, jossa oli kylpyamme. Sitä käytimme melko paljon. Mutta vesi tuli hanasta ja poistettiin viemäriin. En jaksaisi minkään paljun kanssa plutata, kylpyammeen puhdistuskin on helppoa.
Anonyymi kirjoitti:
Asuin nelisenkymmentä vuotta talossa, jossa oli kylpyamme. Sitä käytimme melko paljon. Mutta vesi tuli hanasta ja poistettiin viemäriin. En jaksaisi minkään paljun kanssa plutata, kylpyammeen puhdistuskin on helppoa.
Olen minä kylpyammetta kaipaillut nyt, kun olen ollut kaksi kuukautta evakkona asunnossa, jossa on vain suihku.
Vielä toiset kaksi kuukautta ja toivottavasti laittavat minulle kylpyammeen takaisin, kun remontoivat asuntoni. Muuten suutun, sillä se on ainut luksus minun elämässäni saada liotella itsensä kerran viikossa vaahtokylvyssä.
En minä ulkona missään tynnyrissä välittäisi istua vaikka sellainen olisikin.
Uimahallilla kyllä on ulkoallas ja joskus talvella oli ihan mukava siinä rypeä. Satuinpa toisinaan saamaa lumipalloakin päähäni, kun kakarat olivat lumisotasilla.
- Anonyymi
Palju on tarkoitettu esim saunomisen jälkeen illanistujaisiin- ihan kiva. Lapset tykkää pulikoida ja myös nuorison mieleen on kyllä. . He myös itse putsaavat sen.
- Anonyymi
Kaksi kertaa olen hotellin tai majoitusliikkeen paljussa istuskellut. Omaa paljua ei ole eikä tule.
Eka kerran Ahvenanmaalla elokuisena iltana, kun merivesi oli jo aika kylmää ja tähdet alkoi näkyä taivaalla. Kuumasta paljusta oli riemukasta pulahtaa hetkeksi mereen. Ja sitten kipinkapin takaisin savusaunaan. Ja kohta kierros uudelleen!
Toisen kerran Lapissa, kevään hiihtolomien aikaan. Pakkasiltana paljukokemus oli hiukkasen erilainen mutta yhtäkaikki ihan myönteinen.
Hirmu hauskaa oli molemmissa! Paljuyhteisö kun on ihan oma lajinsa. Yksin paljussa voisi olla tosi tylsää. - Anonyymi
Jacuzzi oli suurta huutoa 80-luvulla, joka poreammeena levisi laajalle . Muutaman kerran olleena en moista niin ihmeellisenä pitänyt.
Vesisänky oli myös 80-luvun muotijuttu, joka tuli hankittua ja hyväksi havaitsin.
Sänky kesti siis vesipatja 12v, kunnes alkoi vuotaa. Alkoi runkopatjalla nukkuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575785Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773023Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222258No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402005- 191868
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61579Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83119281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191181Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah761031