Joka joulu tulee 20...50€ arvoinen rc-härveli, jonka ominaisuudet ovat hinnan mukaisia, ja joka kiinnostaa kolme päivää. Nyt olisi kiinnostusta siirtyä seuravalle tasolle, mutta tietoa ei ole eikä viitsisi ostaa sikaa säkissä. Poika haluaisi katumallin RC-auton, jolla voisi driftata asfaltilla... Kuulostaa mun korviin 1.000...2.000€ eurolta... Ei onnistu mun budjetilla.
Voiko tarjouksesta tai käytettynä edes löytää muutamalla satasella peliä, joka olisi selvästi eri liigassa noiden 50€ lelujen kanssa? Noissa halpiksissa ei taida kaasussa ja ohjauksessa olla edes väliasentoja, vaan se on joko kaikki tai ei mitään. Mikä on se tekniikka, joka täytyy olla portaattomaan ohjauksen/kaasuun, löytyykö tuo tieto yleensä myynti-ilmoituksista?
10-v pojalle sopiva aloitusauto?
1
183
Vastaukset
- Anonyymi
Niin joko nyt on ylitetty se piste jossa on odotettavissa pitkäjännitteisyyttä?
Kustannustehokkuutta palvelee enemmän palapeli kuin RTR. Polttis on tietenkin kähee, mutta siinä on yksi haaste lisää sähköön verrattuna. Driftaaminen sähköllä taitais onniistua helpommin. En ole varma, lentävät ovat mun juttu.
Sähköön panostamisessa perushankintoja on laturi ja radiot. Ne ovat pysyviä vaikka auto vaihtuisikin. Ensimmäinen laturini oli 14h versio. Kantapäähän sattui. Seuraava oli sitten joutusampi ja edelleen käytössä. Ikää siiä toistakymmentä vuotta. Radio saa olla merkkiradio. Malli ei tartte olla se kallein.
Paras käydä siellä missä ajetaan. Kulkea siellä silmät auki ja seurata kalustoa. Jos löytää kerhon niin aina parempi. Toimivalla kalustolla harrastaminen on antoisaa ja kun ikää vasta 10 niin aikaa on.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897