Joka joulu tulee 20...50€ arvoinen rc-härveli, jonka ominaisuudet ovat hinnan mukaisia, ja joka kiinnostaa kolme päivää. Nyt olisi kiinnostusta siirtyä seuravalle tasolle, mutta tietoa ei ole eikä viitsisi ostaa sikaa säkissä. Poika haluaisi katumallin RC-auton, jolla voisi driftata asfaltilla... Kuulostaa mun korviin 1.000...2.000€ eurolta... Ei onnistu mun budjetilla.
Voiko tarjouksesta tai käytettynä edes löytää muutamalla satasella peliä, joka olisi selvästi eri liigassa noiden 50€ lelujen kanssa? Noissa halpiksissa ei taida kaasussa ja ohjauksessa olla edes väliasentoja, vaan se on joko kaikki tai ei mitään. Mikä on se tekniikka, joka täytyy olla portaattomaan ohjauksen/kaasuun, löytyykö tuo tieto yleensä myynti-ilmoituksista?
10-v pojalle sopiva aloitusauto?
1
201
Vastaukset 1
- Anonyymi
Niin joko nyt on ylitetty se piste jossa on odotettavissa pitkäjännitteisyyttä?
Kustannustehokkuutta palvelee enemmän palapeli kuin RTR. Polttis on tietenkin kähee, mutta siinä on yksi haaste lisää sähköön verrattuna. Driftaaminen sähköllä taitais onniistua helpommin. En ole varma, lentävät ovat mun juttu.
Sähköön panostamisessa perushankintoja on laturi ja radiot. Ne ovat pysyviä vaikka auto vaihtuisikin. Ensimmäinen laturini oli 14h versio. Kantapäähän sattui. Seuraava oli sitten joutusampi ja edelleen käytössä. Ikää siiä toistakymmentä vuotta. Radio saa olla merkkiradio. Malli ei tartte olla se kallein.
Paras käydä siellä missä ajetaan. Kulkea siellä silmät auki ja seurata kalustoa. Jos löytää kerhon niin aina parempi. Toimivalla kalustolla harrastaminen on antoisaa ja kun ikää vasta 10 niin aikaa on.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521266Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86986- 164907
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30843Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24729Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25657
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122645VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575- 83528
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.134518- 39495
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo185490sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487