Saunatonttu? Mikä ihmeen saunatonttu? Lienen minäkin nyt sitten savusaunatonttu kun "pitkästä" aikaa olen taas savusaunaa lämmitellyt koko aurinkoisen aamupäivän?
Saunatontusta minulle tulee mieleen vain positiivisiä asioita. Senssustakin muutama positiivinen asia, mutta yleistäen - ikävää kyllä - vain muutama positiivinen mielikuva. Saunatontun vertaaminen Senssuun mielestäni onkin kuin vertaisi Mämmiä Paskaan. Koen tämän tällaisen sekä provokatiivisenä yllytyksenä, sekä ja että erittäin loukkaavana toimintana.
Hmm.... jään nyt miettimään... mitä tästä tuumaakaan... vai ei mitään...
Ystäväni(?) Hua Hinistä?
PS.
Mitä ihmettä täällä on muuten tapahtunut?
10 aloitustani on poistettu?
Mode on uhma?
En pysty vastaamaan nimimerkilläni - usein "lainatullakin" - PakWan.
Onko savusaunaa Pattayalla???
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kylpypalju.... poreallas.... mitä näitä nyt onkaan....
Vaaleanpunainen Valas-Amalia itsensä piripintaan täytettyyn kylpykuksaan kun polskauttaa.... niin montako litraa vettä hyökyy poreillen paljusta pois?
Miten on syytä desinfioida palju ja patio mahdollisen tzunamin jälkeen? - Anonyymi
Olen nähnyt Senssu neidin kylvyssä ihanaa
Voi jopa nähdä kuinka pohje siellä vilahtaa
Kun joskus hän saippuaan luiskahtaa
Niin näkyy häneltä melkeimpä aah...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679