Olen viikolla 29 raskaana. Onnellisesti parisuhteessa, kyseessä haluttu lapsi joka saatiin helposti, kaikki on hyvin.
Kaikki pitäisi olla hyvin, sehän tässä hulluuden partaalle saa! Kun olen kärsinyt selittämättömästä ahdistuksesta ja uupumuksesta enkä tiedä edes miksi. Onko jollain ollut samaa ja miten olette päässeet siitä yli? :(
Tuntuu että pidättelen itkua koko ajan. En tunne itseäni enää omaksi itsekseni. Kun ennen touhusin todella paljon niin nyt en aamuisin pääse sängystä ylös! Olen puhunut neuvolassa mutta siellä he vain laittoivat minut keskustelujonoon johon on puolen vuoden jonotus...
Alan olla peloissani ja epätoivoinen! Kai haluan kuulla onko muilla ollut vastaavaa ja voinko luottaa että tämä menee ohi. Huono omatuntokin kun tunnen näin mutta en mahda sille mitään!
Tämä on iskenyt ihan yhtäkkiä, koko alkuraskaus on mennyt hienosti joten hyvin hämmentävää... pahinta on että odotan sitä että saan vaan nukkua ja kun herään niin samat fiilikset tulee heti mieleen eikä lähde millään. Liikun päivittäin, syön terveellisesti ym vaikka kaikki tämä tuntuu pakkopullalta nyt... Olen puhunut myös läheisille mutta tuntuu ettei hekään ymmärrä kunnolla... pahat negatiiviset ajatukset pyörii päässäni ja tuntuu ettei ne lopu... MITÄ TÄMÄ ON?!:(((
kertokaa kokemuksianne kiitos vastanneille...
Ahdistuneisuus ja uupumus?!
Anonyymi
2
196
Vastaukset
Minulla on kokemusta raskauden aikaisesta ahdistuksesta. Kannattaa hakeutua lääkärin vastaanotolle tilanteesta ja pyytää mahdollisesti jotakin lääkettä ahdistukseen. On olemassa monia lääkkeitä, joita voi syödä raskauden aikana turvallisin mielin.
- Anonyymi
Aina lääke ja lääkkeitä! Suomessa ei muuta tarjotaan... Mualla maailmaassa SELVITETÄÄN SYY aluksi.... Ei ihme että lapset syntyy allergikot yms.... Suomi on edelleen itsemurhamaa... Koska ketään ei kiinnosta itse ihminen vain.. Tässä lääke ole hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1624833BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2104051Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis853329- 2143243
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1123088Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main932934- 1251780
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok151649Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1311467- 611359