Hellät tunteet sinulle

Anonyymi

Mitäs jos rakastan sinua nainen? Mitäs jos tunnen palavasti? Pyörittelen mielessäni sitä, että olisitkohan tyytyväinen ja ehkä onnellinen. No, sen sanon, että oikeasti kyllä rakastan. Ei ole vaikeaa sinua rakastaa.

Löydämmekö toistemme luo?

28

<50

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakastat? Sun täytyy kertoa tarkemmin ketä.

• Anonyymi

Sano se mulle sitten! Tai kirjoita suoraan mulle

• Anonyymi

Kuinka hyvin tunnette?

• Anonyymi

Minäkin rakastan. Ikävöin😥

• Anonyymi

Joku onnekas on palavien tunteiden kohde, eikä hän tiedä sitä.

• Anonyymi

Niin on minullakin lämpimät tunteet sinua kohtaan. Tuskin arvaatkaan, miten lämpimät.. harmi vaan, kun pidät etäisyyttä. Olisiko jo aika kertoa niistä tunteista?

• Anonyymi

En minä pidä etäisyyttä. Olen juuri niin kaukana kuin sinä haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikä helvetin sinä ! oot näemmä se palstapelle joka ns. tuntee kaikki kirjottajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tahdo, että pidät etäisyyttä, miten luulet meidän lähentyvän, jos kumpikin vain välttelee toista. Jos rakastaa, niin miten pystyy edes olemaan toisesta erossa? Vaikeaa se ainakin minulle on. Sinun on oltava aloitteellisempi, jos jotain edistystä suhteemme haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tahdo, että pidät etäisyyttä, miten luulet meidän lähentyvän, jos kumpikin vain välttelee toista. Jos rakastaa, niin miten pystyy edes olemaan toisesta erossa? Vaikeaa se ainakin minulle on. Sinun on oltava aloitteellisempi, jos jotain edistystä suhteemme haluat.

Luoja paratkoon, luuletko sinä oikeasti että asiasi menee tuumaakaan eteenpäin sillä että oletat tuntevasi palstojen kirjoittajat ja kirjoitat noin uppo - oudolle ihmiselle. Siis oikeasti ??
        Yksi pointti on se että kun sinä elät harhaelämää netissä harhaihmisten kanssa niin miksi kukaan oikea ihminen oikeasti näkisi yhtään vaivaa vuoksesi.? Eihän sinua oikea ihminen ja teidän suhteenne silloin sinua kiinnosta yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti te sitten ootte joskus juuri niin kaukana / lähellä toisianne kun on hyvä :))
        Kauanko ajattelit vielä jatkaa tätä hupaisaa leikkielämääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen jo tehnyt lämpimät tunteeni selväksi, en siis ole se tunteidensa kanssa epävarmempi osapuoli. En pidä etäisyyttä, mutten tuppaudu väkisin seuraankaan. Enkä aio ottaa tätä tunneasiaa enää esille, etten ainakaan aiheuta ahdistusta ja koska tiedän molempien olevan riittävän vahvoja kertomaan jos on jotain kerrottavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen jo tehnyt lämpimät tunteeni selväksi, en siis ole se tunteidensa kanssa epävarmempi osapuoli. En pidä etäisyyttä, mutten tuppaudu väkisin seuraankaan. Enkä aio ottaa tätä tunneasiaa enää esille, etten ainakaan aiheuta ahdistusta ja koska tiedän molempien olevan riittävän vahvoja kertomaan jos on jotain kerrottavaa.

Joskus se ei vaan riitä, vaikka olisi miten niitä tunteita. Kun ne tunteet ei kannattele siellä oikeessa elämässä, pitää olla muutakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miksi sitten jauhat paskaa täällä olevien ihmisten kanssa??

• Anonyymi

Mitäs jos tunnen samoin? Mitäs jos olen ollut onneton jo kauan? Jos olet ainoa joka saa minut hymyilemään.
      Ehkemme löydä. Emme tiedä mistä aloittaa.

• Anonyymi

Ymmärrän, että noinkin voi olla vaikka vaikeaa se on. Sinun tapauksessasi. Mistä sen tietää?

• Anonyymi

Ja onkin valloittava hymy se, siihen päälle pieni punastus poskillasi kun kohtasimme niin olen entistäkin enemmän myyty.

• Anonyymi

En usko että mua kukaan voi rakastaa kun olen väärän värinen.

• Anonyymi

Sehän sopii, sillä minäkin rakastan miestä <3
      Olisin onnellisempi kuin koskaan. Käsittämätön tunne tämä on.

• Anonyymi

Kerro jotain rakkautesi kohteesta? Miksi hän pitää sinua etäällä? Oletko jo kauan odottanut häntä? Kauniisti kirjoitat joka tapauksessa hänestä. Toivottavasti polkunne kohtaa ja rakkautenne saa kukoistaa.

• Anonyymi

Ehkä löydämme toisemme vielä. Tosin oma vahva uskoni on alkanut horjumaan, sillä aika rientää lähes valon nopeudella. Rakkaus, rakastaa on vahva sana ja tunne. Täältä palstalta mitään aitoa löydä emme. Paljon autoin sinua tavallinen, hyvä ja oikeudenmukainen mies juuri tässä asiassa!
      "Tulin luoksesi isoon kaupunkiin sinun maisemiin."
      Nyt sinun tarvitsee vain ajatella, avata kauniit silmäsi, lämmin sydämesi ja pyöriä hieman ympyrää.
      Ja pysähtyä, katsella mahdotonta tapausta silmilläsi ja lämpimällä sydämmelläsi.
      Yritän kehitellä jotain toimivaa, yksinäni kun olen...
      Loppukesä, syksy kenties...
      PS: Ethän pötki pakoon jos tunnun vaikealta tai yritetään estää.

• Anonyymi

Oletko mies? Kuka yrittää estää? Ex?

• Anonyymi

Löydämme jos haluamme tarpeeksi. Lupaan olla juoksematta pakoon. Voi olla että kolli vie kielen hetkeksi, mutta syli ja sydän ovat sinulle hellät ja lämpimät. Olet rakas.

• Anonyymi

Miten ehkä löydät minut?
        Joo olen toisenlainen nainen - kypsä nainen olen en teinityttönen enään ole.
        Arkeni on sitä samaa suurinpiirtein, avara mieleni pitää järjessä, iloon syitä hyvin vähän.
        Ei haittaa mitään, jos kieli menee, mutta älä ehdottele mitä tahansa - vaan yritä ymmärtää tilannetta vaikeaa ja syitä kaikelle.
        Pyöri sitä ympyrää ei kaupunki niin mahdottoman suuri ole.
        Ehkä loppukesällä uskaltaudun lähteä liikkeelle ja viipyä hiukan pidempään...
        Vinkki ehkä sinulle: Perheenjäseneni, rakkaat ystäväni aina luonani.

• Anonyymi

Käyn rantakävelyllä Pekan maisemissa. Nätti päivä tuli kuitenkin. Ihan just meen hetkeksi..

• Anonyymi

Ette te ainakaan nettipelleilyllä toistenne luokse löydä, päinvastoin.

• Anonyymi

Jos kerran rakastat, tee rakkaudenteko: ota yhteyttä siihen naiseen. Rakkaus on tekoja, ei pelkästään tunteita. Googlaa vaikka, niin löydät hyviä perusteita tälle. "Epäröinnin kynnyksellä kysy, kuinka paljon rohkeutta uskallat tänään jättää käyttämättä." -Tommy Tabermann

• Anonyymi

Mahtoiko naisen rooliiosa olla taas miehen kynästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3491
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2554
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1876
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      355
      1527
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      59
      1349
    Aihe