ihana.
Viime päivinä olen nähnyt katseesi taakse. Hämmästytät. Ehkä minä näen jotakin, josta et edes itse ole tietoinen.
Olet kummallinen,
21
82
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten mitä? Sen, että rakastan sua?
- Anonyymi
Jotain monimutkaisempaa. Ei sillä, etteikö rakastaminen olisi monimutkaista.
- Anonyymi
Oi että, taas sä niin rakastat !! )
- Anonyymi
Kerro ihmeessä lisää, kun pääsit hyvin alkuun jo.
- Anonyymi
Ehkä niin. Se on tavallaan hyvin kauniisti sanottu. Minä näen sinut, ja haluaisin etäälläkin olla tukenasi ja olemassa sinulle. Sinä olet minulle ainutlaatuinen ja aito.
- Anonyymi
Tosi kaunista. Ole vaan jatkossakin tukena. Ja olemassa. Siellä ETÄÄÄÄLLLÄÄÄÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kaunista. Ole vaan jatkossakin tukena. Ja olemassa. Siellä ETÄÄÄÄLLLÄÄÄÄ.
Täällä autetaan näkemään se oma ongelmasi, kun itse olet sokeutunut itsellesi.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin tuntea sinut paremmin. Silloin ehkä uskaltaisin enemmän?
- Anonyymi
Kyllähän se tunteminen auttaa, koska muuten kaikki on arvailua ja olettamuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se tunteminen auttaa, koska muuten kaikki on arvailua ja olettamuksia.
Samoin ajattelen, hyvä löytää sama sävel kommunikointiin, muuten lopputulos ei mieleen. Ja jos mennyt on ollut haastava niin varovaisuus on hyve. Voikun toisen ajatukset olisivat helpommin luettavissa niin toivollekin olisi enemmän tilaa. Nyt on enempi säästöliekillä sen osalta,. Odotanko parempia aikoja? Onhan niitä punnittavia asioita paljon, kun toisen aatoksia ei tiedä varmaksi.
- Anonyymi
Itse olet ihan kummallinen.
- Anonyymi
Paljon mahdollista. 😂
- Anonyymi
Näet ehkä vuosisatojen yksinäisyyden.
- Anonyymi
Ettekö te tontut ikinä opi: yksinäisyyden tuntemus on HARHA! Ei ole yksinäisyyttä, on vain harhainen käsitys jostain olemattomasta. Tarkentakaa näköänne, ja varsinkin mieltänne.
- Anonyymi
mielenkiintoinen kommentti, tarkoitatko, että kaikki on jo ihmisessä itsessään, vai miten tuo pitäisi tulkita? Edellinen kommentoija on kieltämättä melkoisen dramaattinen.
- Anonyymi
Osuit aikas lähelle. Tai itseasiassa naulankantaan.
- Anonyymi
Hämmästyttävän moni näytti tuntevan aloittajan.
- Anonyymi
Kaikki tuntee apinan mutta apina ei tunne ketään
- Anonyymi
Onhan se hyvä että hän tuntee jokaisen sivupersoonansa. Siitähän näissä viesteissä on useimmin kyse.
- Anonyymi
Haluaisin kuulla enemmän, millä tavoin hämmästyttää?
Sielun rikkaus se hänessä loistaa minuun asti ja saa hymyilemään. :) - Anonyymi
Taas tuo yksi riesa pilaa jokaisen kommentin... Ap hyvä aloitus kuitenkin, ikävä vain lukea, että joku ihminen on noin katkera, että pitää se kaikkialla tuoda julki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1741878- 1791446
- 243894
- 68816
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611