Miksi poistetaan kaikki viestit kun kysyn erään Talvivaarassakin urakoineen joensuulaisen maanrakentajan toimista nykyään? Kyseessä vielä kaikin puolin epärehellinen liiketoimitakiellonkin saanut ketku?
Mikä syy sensuurille
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi avustaa Alleria korvauksetta, kun ajan voi käyttää kirjoittamalla juttuja, jotka varmasti julkaistaan ja joista maksetaan?
- Anonyymi
Olin aikoinaan töissä kyseisessä paikassa ja en voi suositella kenellekään, toivottavasti ovat jo tajunneet lopettaa
- Anonyymi
Millä perusteella täältä viestejä poistetaan? Riittääkö kun yksi (1) henkilö väittää viestiä asiattomaksi vai tarvitaanko tuohon useamman mielipide?
Mitä ovat ne sanat, jotka poistavat viestit automaattisesti?
Olisi kohtuullista saada sensuurista edes nämä tiedot vai onko ne täältä jostain löydettävissä? - Anonyymi
Ilmeisesti jotkut, vaikkapa femakot, ovat perustaneet ryhmän, joka eri
puhelimista lähetetyillä viesteillä vaatii kirjoituksen poistamista, jos se ei ole heidän aatemailmansa mukainen. - Anonyymi
Kaikki sensuroidaan, myös tämä
Miksi sensuuri iskee, kun kertoo joman kohtuuttomista lippujen hinnoista. Siitä, että esim. Vimpelissä eläkeläiset ja opiskelijat, nuoret (13-17v) maksavat 9€ lipusta. Alle 13 vuotiaat pääsevät ilmaiseksi. Paikallisottelukorotus on 1 tai 2€. Hyvinkäällä liput 10 € Kankaanpäästä puhumattakaan, siellä alle 17 v ilmaiseksi otteluiin.
Kankaanpään juniorityön tuloksena se on pelaajalukumäärältään suurin kasvattajaseura. Voittaa nuorten sarjoissa vuosi toisensa jälkeen. Kunnan asukasluku 11 500, joista kuntakeskuksessa asuu vajaat 8000.
Miksi niin ei ole Joensuussa?
Joma on poistanut opiskelija ja eläkeläisalennukset. Nuoret ja uskolliset eläkeläiset maksavat kalleimman mukaan. Tällaisella politiikalla seuran tulevaisuus ei yksinkertaisesti voi olla valoisa. Ostolämmin ja kannettu vesi ei pysy, edes pesäpallossa.
Ennakoiko Siilinjärvi ottelu jo jotain? Ja nytkö jo sensuuri poistaa viestin? Olisihan kohtuutonta keskustella. - Anonyymi
Minä olen sitä mieltä, jotta jos mulla on housuissa vähän kakkija niin se ei kuulu kellekkään.
- Anonyymi
Tunnistaako kukaan tätä yrittäjää ja onko kokemuksia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704956
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484066- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688