Pattayan matkailijan mielenkiinnot.

Anonyymi

Joku on joskus sanonut että Pattayalla on kaikille kaikkea ja Pattayalle matkustaa aktiivit.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/472163f7-074d-4c92-b940-8f146822fea8

Tässä yhden aktiivin lopputulema.

25

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin sitä Suomessa tuhotaan hienon miehen ura naurettavilla syytteillä.
      Täällä ei saa enää naiseen koskea ilman pelkoa ahdistelusyytteiltä. Kaikenlaiset lesbofemakot MeToo- ryhmineen kiljuvat kuorossa naisen koskemattomuutta.

Jos siis kapakkaillan jälkeen kutsut humalaisen naisen kotiisi niin toimi seuraavasti:
      - laadi kirjallinen sopimus jossa kohde ilmoittaa suostuvansa yhdyntään; jos mahdollista niin kuvaa allekirjoitustapahtuma.
      Jollet näin tee niin uhkana on että muutaman vuoden jälkeen nainen tarvitsee hieman käyttörahaa ja syyttää sinua raiskauksesta. Sanoo että hän oli humalassa ja ehkäpä unessakin.
      Poliisi tutkii rikosilmoituksen ja syyttäjä nostaa syytteen raiskauksesta sekä vaatii vähintäin ehdollista vankeustuomiota. Nainen vaatii 10 000:n euron korvauksia.
      Häviät jutun taatusti ja maineesi sekä tulevaisuutesi on tuhottu.

Pattayalla vastaavasta ei ole taatusti pelkoa.

• Olet osittain oikeassa mutta ystäväsi Neidin ja Laiffin tavoin vääristät asian katkerana suomalaisille naisille, onhan exäsikin kirjoituksiesi mukaan palstalla ämmä, kuten 2010:n exä ..... en kirjoita tiukan moden takia ja te molemmat olette ennätyskaatajia rahalla.
        Tytöt ei ole vaatinut mitään, ei edes rikosrangaistusta, vaan peli on yksinomaan syyttäjän.
        Tosin ihmettelen, onhan jonkun täytynyt rikosilmoitus tehdä.

• Kiitän huomiosta.

En nyt sanoisi olevani katkera kotomaan naisille eikä minulle tuota kuvaamaani asiaa ole tapahtunut mutta monille on.
        Entiset vaimoni ovat myös nimitelleet minua; vastavuoroinen ämmä- nimitys ei vedä vertoja sanallisille mestari- vaimojeni ilmauksille.

Pattayalla olen aina tyytynyt suullisiin sopimuksiin yhdynnöistä eikä erimielisyyttä sopimuksen sisällöstä eikä yksityiskohdista ole koskaan ollut.

Hra Hirviniemi oli ehkä käyttänyt kättään tyttöjen polvilla.
        Hänen uransa ja tulevaisuutensa tuhotaan tämän takia. Voinemme kysyä onko tämä kohtuullista?

• Anonyymi

Paino on tuossa sanalla alaikäinen, missään ei ole tuossa jutussa mainittu muuta asiaan vaikuttavaaa tekijää kun alaikäisyys, Katsoppas poju tuolla alaikäisyys lainsäädännöllä on tarkoitus suojella lasta, helpommalla pääsee jos katsoo henkkarit. toki pattayan poju hoitaa asian 1000 paaterolla.

• nazi kirjoitti:

Kiitän huomiosta.

En nyt sanoisi olevani katkera kotomaan naisille eikä minulle tuota kuvaamaani asiaa ole tapahtunut mutta monille on.
        Entiset vaimoni ovat myös nimitelleet minua; vastavuoroinen ämmä- nimitys ei vedä vertoja sanallisille mestari- vaimojeni ilmauksille.

Pattayalla olen aina tyytynyt suullisiin sopimuksiin yhdynnöistä eikä erimielisyyttä sopimuksen sisällöstä eikä yksityiskohdista ole koskaan ollut.

Hänen uransa ja tulevaisuutensa tuhotaan tämän takia. Voinemme kysyä onko tämä kohtuullista?

Ymmärrän mutta exän haukkuminen internetissä laajalle joukolle ei ole miehekästä vaan neitimäistä.
        Käytät myös sanaa tässä asiayhteydessä lesbofemakko, joka osoittaa että ongelma on sinun ei muiden, eikä liity asiayhteyteen millään tavalla.
        Jos syyttäjä on mainintasi kaltainen, niin ohjaa näkemyksesi hänen suuntaansa.
        Kannastasi Hirviniemeen olen samaa mieltä.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Kiitän huomiosta.

"Pattayalla olen aina tyytynyt suullisiin sopimuksiin yhdynnöistä eikä erimielisyyttä sopimuksen sisällöstä eikä yksityiskohdista ole koskaan ollut." tosiaan pattayalla kaikille kaikkea, tämäkin tuli todistettua.

• "Näin sitä Suomessa tuhotaan hienon miehen ura naurettavilla syytteillä.
        Täällä ei saa enää naiseen koskea ilman pelkoa ahdistelusyytteiltä. Kaikenlaiset lesbofemakot MeToo- ryhmineen kiljuvat kuorossa naisen koskemattomuutta."

Ihan uteliaisuudesta kysyn että mikä olisi kommenttisi tuohon asiaan, mikäli tuon Aku Hirviniemiemi kohdalla olisi lukenut vaikkapa Ahmed Mohammad yms? Veikkaan että kaksois-standardit olisi silloin kyllä käytössä, vai olenko väärässä?

• santtu_1975X kirjoitti:

"Näin sitä Suomessa tuhotaan hienon miehen ura naurettavilla syytteillä.
        Täällä ei saa enää naiseen koskea ilman pelkoa ahdistelusyytteiltä. Kaikenlaiset lesbofemakot MeToo- ryhmineen kiljuvat kuorossa naisen koskemattomuutta."

Ihan uteliaisuudesta kysyn että mikä olisi kommenttisi tuohon asiaan, mikäli tuon Aku Hirviniemiemi kohdalla olisi lukenut vaikkapa Ahmed Mohammad yms? Veikkaan että kaksois-standardit olisi silloin kyllä käytössä, vai olenko väärässä?

Hyvä Santtu osuit nyt niveleen.

• Tässä seksuaalisen kanssakäymisen suojaikärajat:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Suojaikäraja

Suomen suojaikäraja on 16 vuotta ja 18 jos uhri on sukulainen tai auktoriteettiasemassa oleva.

Katson että syyttäjä on väärässä, eri mieltä saa toki olla.

• Anonyymi

Blaa blaa. Lerpan katkeraa paatosta. Sinä olet huoritellut sekä miehet että naiset, vaimot ja tyttäret ja ihan kaikki, joten sinulla ei ole varaa moralisoida siitä asiasta ketään. Minunkin vaimoni on sinun mukaasi "maatalouslomittajahuora". Haukut samalla tuon sanomalla hienoa työtä tekevät ihmiset että suomalaiset naiset.
        Minä en ole eläissäni maksanut seksistä, mutta voisin ihan hyvin maksaa jos olisin poikamies. En ole vaan ollut poikamies sen jälkeen kun täytin 15, enkä ole pettävää sorttia. Olen liian kiltti ja arka sellaiseen. En kuitenkaan tuomitse millään tavalla miehiä jotka hieman auttavat rahallisesti köyhempiään. Ei tämä minunkaan vaimo tuo kuin kolmanneksen kotitalouteen mutta en silti tulkitse olevani maksullisen kanssa naimisissa. Kaukana siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Blaa blaa. Lerpan katkeraa paatosta. Sinä olet huoritellut sekä miehet että naiset, vaimot ja tyttäret ja ihan kaikki, joten sinulla ei ole varaa moralisoida siitä asiasta ketään. Minunkin vaimoni on sinun mukaasi "maatalouslomittajahuora". Haukut samalla tuon sanomalla hienoa työtä tekevät ihmiset että suomalaiset naiset.
        Minä en ole eläissäni maksanut seksistä, mutta voisin ihan hyvin maksaa jos olisin poikamies. En ole vaan ollut poikamies sen jälkeen kun täytin 15, enkä ole pettävää sorttia. Olen liian kiltti ja arka sellaiseen. En kuitenkaan tuomitse millään tavalla miehiä jotka hieman auttavat rahallisesti köyhempiään. Ei tämä minunkaan vaimo tuo kuin kolmanneksen kotitalouteen mutta en silti tulkitse olevani maksullisen kanssa naimisissa. Kaukana siitä.

Perseennuolija, mene syksyllä kyytsäämään ja ota pentus kyytiin, katsotte sitten yhdessä osaatko ajaa.
        Vittumikäidiootti eikö lainkaan itsesuojeluvaistoa........kyytsätään.

• Anonyymi

Lerppa suuri motoristikouluttaja jakaa viisauttaan taas, ikäänkuin moottoripyörä olisi jokin itsemurhalaite. Sitten kerrot että ajelet kymmeniä tuhansia kilsoja itse joka vuosi... HAHHHAH!!! Et ajele kun pelkäät omaa varjoasikin jos siitä vaikka tulee bakteereja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lerppa suuri motoristikouluttaja jakaa viisauttaan taas, ikäänkuin moottoripyörä olisi jokin itsemurhalaite. Sitten kerrot että ajelet kymmeniä tuhansia kilsoja itse joka vuosi... HAHHHAH!!! Et ajele kun pelkäät omaa varjoasikin jos siitä vaikka tulee bakteereja.

Kyllä se kuules poju on nimenomaan itsemurhalaite kaltaisesi asennevammaisen ollessa puikoissa, joka vittuvie ajaa 20 vuotta 300 kerholaisena hoksaamatta miten niitä ohjataan.

• Anonyymi

Eikä se sun katsomisesta taida kiinni olla, lainsäätäjästä se on kiinni... ei syyttäjä hae kovinkaan suurta tuomiota, mutta sakkotuomiota kuitenkin... Yleensä voisi hieman tarkemmin miettiä mihin oikeuslaitosta käytetään, tuollainen toiminta on lähinnä naurettavaa.
        T:NumBall

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep jep auttavat tahallisesti köyhempiään, et ole kuullut punaisesta rististä, reppana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep jep auttavat tahallisesti köyhempiään, et ole kuullut punaisesta rististä, reppana.

Punainen risti on maailman suurimpia rikollisjärjestöjä. Järkyttävä kulurakenne ja pedofiileja lafka täynnä kuten Unicefissakin. Unicefin tiedottaja sanoi että "tottakai meillä on pedofiilejä töissä koska avustustyössä pääsee tekemisiin puolustuskyvyttömien ja hädänalaisten ihmisten kanssa, joita on helppo käyttää hyväkseen"
        Melkoista puhetta.
        Punainen risti keräsi kaksi miljardia dollaria Haitin tuhoalueelle ja sai sillä rahalla pystyyn kaksi pientä parakkitaloa. Maailman kalleimmat asunnot. Loput rahat katosi. En anna senttiäkään ikinä moiselle. Veli Joululle laitan aina sillointällöin 20 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punainen risti on maailman suurimpia rikollisjärjestöjä. Järkyttävä kulurakenne ja pedofiileja lafka täynnä kuten Unicefissakin. Unicefin tiedottaja sanoi että "tottakai meillä on pedofiilejä töissä koska avustustyössä pääsee tekemisiin puolustuskyvyttömien ja hädänalaisten ihmisten kanssa, joita on helppo käyttää hyväkseen"
        Melkoista puhetta.
        Punainen risti keräsi kaksi miljardia dollaria Haitin tuhoalueelle ja sai sillä rahalla pystyyn kaksi pientä parakkitaloa. Maailman kalleimmat asunnot. Loput rahat katosi. En anna senttiäkään ikinä moiselle. Veli Joululle laitan aina sillointällöin 20 euroa.

Niinkö no hyvä sitten sinulla ja red crossilla on molemmilla pyytteettämät, avustushalut. Kyllä minäkin välillä pelastusarmeijan joulukeräykseen olen osallistunut, mutta tuohon veli joulun touhuihin en ole osallistunut.

• Wikipedian linkissä oli ä- kirjain.
      Kiinnostuneet voivat katsoa asiaa koskevaa tietoa Wikipedian Suojaikärajat- osiosta.

• Anonyymi

En tiedä mikä tarkka syyte on.
      Ei kai tuossa mitään lapsista puhutakaan.
      Sama se vaikka Aku olisi mummojen takapuolia puristellut. Häirintäähän sekin olisi.

• Anonyymi

Mitenhän sitä nykymaailmassa "vongataan" kautta saadaan seksiä, kun ei saa lähennellä eikä kosketella eikä ehdotella? Ennenvanhaan naiset tykkäsi kun mies oli niin kiinnostunut että tuli iholle ja lähentely oli imartelua. Naisenko se pitää se aloite tehdä ettei tule syytettä??
        Muistan kun nuorena kossina iskin naisia hyvinkin hyökkäävästi ja ne vaan oli otettuja siitä ja ylistivät jälkikäteen että olipa mahtavaa. Ruotsinlaivalla joskus vuonna 1998 näin kauniin blondin promenadin käytävällä ja menin mitään sanomatta suutelemaan. Hetken päästä oltiin jo hytissä.
        Nykyään sais varmaan vuoden linnaa. Silloin sai pildeä. Niin ne ajat muuttuu.
        Moni mimmi jälkikäteen sanoi toivoneensa että olisin mitään sanomatta repinyt heiltä vaatteet päältä ja hoidellut hommat välittömästi. Menepäs tekemään se tänä päivänä...
        Mitä tälle maailmalle on tapahtunut?

• Hah hah..., jos Akun sormi olisi mennyt paidan alla hieman pidemmälle niin kyseessä olisivat raiskaukset.
      Nyt Aku selviää 50:llä päiväsakolla sekä uransa, maineensa ja tulevaisuutensa menettämisillä.

Onkohan hra Hirviniemi suulaana miehenä astunut jonkun isokenkäisen varpaille?

• Anonyymi

Näin siinä varmaankin on käynyt. Simo Rantalaisenkin ura loppui siihen kun puolileikillään uhkasi vetää turpaan jotakin Ylen pamppua. Rantalainen oli paljon lahjakkaampi hahmo kuin joku fakin Sarasvuo.

• Olen lomaillut tyttärieni kanssa Pattayalla useasti kuten hra Anonyymi totesikin.
      He ovat olleet hyvin iloisia vara- äideistään. Olen valinnut opasvalikoimasta enkkua hyvin taitavia joiden kanssa tytöt saivat myös sanallista harjoitusta tässä kielessä.

Huomautan että myös täällä Suomessa olemme vara- äitien kanssa yhdessä liikkuneet.
      Kävimme kerran jopa Korkeasaaressa.

• Anonyymi

Vaude, jopa Korkeasaaressa, hienoa, mahtavaa.

• Anonyymi

Matkani täyttymys on ladyboy.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8577
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1729
    3. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      22
      1489
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      130
      1441
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1110
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1089
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1067
    8. 92
      902
    9. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta
      Ikävä
      75
      747
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?