rakastasi? Vai hemmotteletko?
Miten hän hemmottelee sinua?
Oletko ajatellut, miten oman parisuhteen laa tue voisi parantaa?
.
Hyviä neuvoja toivon
Miten hemmottelet omaa
11
69
Vastaukset
- Anonyymi
Pistän neulalla! Vois pistää vielä useammin!
- Anonyymi
Annan ilman mitään näkyvää syytä piiskaa! BDSM ja muut parafilian muodot osaksi arkista aherrusta!
En käytä yleensä tuoretta Tilliä.
H.- Anonyymi
Pakastettua vai kuivattua?
Anonyymi kirjoitti:
Pakastettua vai kuivattua?
"Anonyymi"
Mistä minä sen voisin tietää.
En ole tyttönen.
Olen miehinen.
H.- Anonyymi
Miehinentilli! Onnea nimipäivänäsi tällä viikolla ToukoUrpo!
Anonyymi kirjoitti:
Miehinentilli! Onnea nimipäivänäsi tällä viikolla ToukoUrpo!
Nimi-päiväni ovat:
27.12
18.05
24.6
H.- Anonyymi
Voi, miten väärin nyt muistat ja vääriä päivämääriä keksit! Et pääse piiloon vääriin nimiin!
- Anonyymi
Aloittaja kysyi neuvoja. Olen tullut siihen tulokseen että ei kannata yrittää liikaa. Tasapainoinen normaali arki ilman pinnistelyjä on on parasta. Voihan joskus yllättää vaikka mennä ulos syömään.
- Anonyymi
Aamulla leikkasin ja nypin kulmakarvat, ettei näytä rosvolta, leikkasin myös ristiin ja korvan täyteen kasvaneet karvat. Apinanko sukua, sen verran mukava tyyppi, että taitaa olla parempaa sukua kuin monen ihmisen. Tiedä nyt onko rakas, en ainakaan muita lähelleni tahdo.
- Anonyymi
Pussasin iltapäivällä niskaan ennenkuin töihin läksin :-*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770