Nyrkistä niskaan pitseriassa

Joko pulttipoika sai tuomionsa?

19

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Annahan nyrkin heilua.!
      Ei tullut kuin sakot kun oli humalassa.

      • Anonyymi

        Syntymähumalassa?


    • Anonyymi

      Ei taida olla asiaa nyrkkisankarilla Kainuussa mihinkään työpaikkaan.

      • Anonyymi

        Miksi ei? Todella typerä ajattelutapa.


    • Anonyymi

      Ei muuten työantaja voi tuollaisen takia edes irtisanoa vai menikö hölmöyksissään itse irtisanoutumaan?

      • Anonyymi

        Onko puhuja varma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko puhuja varma?

        No joo, voi mutta työntekijän pitää olla sellaisissa tehtävissä että tuo rikos tai sen rangaistus selkeästi estää työtehtävien tekemisen tai rikos on laatuaan sellainen ettei sen luonteen takia voi työntekijää laittaa tekemään kyseistä työtä (eikä muuta tehtävää voi tarjota). Ja muutenkin jotain muuta tehtävää pitäisi harkita.

        Tyhmäähän se on laittaa yhteiskunnan elätiksi jos rikos/työpaikka ei ole missään sidoksissa asiaan.


      • Anonyymi

        Valitettavasti ovat olleet firman porukalla liikenteessä jolloin ne työ asiat koskee samalla lailla silloinkin ja esim epäasiallinen käyttäytyminen tai firman asioitten puhuminen muille julkisesti kyllä pystyy aiheuttamaan työpaikasta erottamisen ihan vaikka seuraavana päivänä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, voi mutta työntekijän pitää olla sellaisissa tehtävissä että tuo rikos tai sen rangaistus selkeästi estää työtehtävien tekemisen tai rikos on laatuaan sellainen ettei sen luonteen takia voi työntekijää laittaa tekemään kyseistä työtä (eikä muuta tehtävää voi tarjota). Ja muutenkin jotain muuta tehtävää pitäisi harkita.

        Tyhmäähän se on laittaa yhteiskunnan elätiksi jos rikos/työpaikka ei ole missään sidoksissa asiaan.

        Ei missään sidoksiss siaan....
        Hmmm. En tunne tätä tapausta, mutta mitetitäänpä.
        Jos pikkupaikalla tai vähän isommallakin asiakkaat alkavat boikotoimaan esim huoltoasemaa tai ravintolaa jonkun yksittäisen työntekijän vuoksi, jos hänen maineensa ja tekonsa ovat ei hyväksyttäviä, niin onhan se silloin jotenkin sidoksissa asiaan. Etenkin jos naamallaan palveluja myydään.
        Korostan, en tunne tätä tapausta, mutta yleisellä tasolla mietin yrittäjän ja työtoverien ahdinkoa, joka voi olla kertämätön-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään sidoksiss siaan....
        Hmmm. En tunne tätä tapausta, mutta mitetitäänpä.
        Jos pikkupaikalla tai vähän isommallakin asiakkaat alkavat boikotoimaan esim huoltoasemaa tai ravintolaa jonkun yksittäisen työntekijän vuoksi, jos hänen maineensa ja tekonsa ovat ei hyväksyttäviä, niin onhan se silloin jotenkin sidoksissa asiaan. Etenkin jos naamallaan palveluja myydään.
        Korostan, en tunne tätä tapausta, mutta yleisellä tasolla mietin yrittäjän ja työtoverien ahdinkoa, joka voi olla kertämätön-

        Jos et tunne tapausta niin miksi pitää tulla tänne mitään mongertamaan ja korostelemaan vielä pölvästiyttäsi.
        Olet tunnistettava idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et tunne tapausta niin miksi pitää tulla tänne mitään mongertamaan ja korostelemaan vielä pölvästiyttäsi.
        Olet tunnistettava idiootti.

        Kyllä herra despootti Anteeeksi, että olen olemassa.
        Silti--- en aio ottaa opikseni, pahoittelen, että pahoitit mielesi.
        Silti, olen kaikesta edelleen ihan sama mieltä.
        Enkä tunne tapausta, mutta sallin itselleni luvan ottaa kantaa yleisellä tasolla.
        Kun ei täällä oikein voi lupaa keneltäkään kyselläkään-

        Oma kirjoituksesi niimittelyineen kertoo sitten Sinun ymmärryksesi tasosta.
        Mutta tuo tyyli on täällä niin tuiki tavallinen- Kukin koulutustasonsa mukaan.
        Ja luonteensa----


      • Anonyymi

        ja tämän lyöjän puolustelijoita näkyy riittävän. miten oli kotiasiat. ..


      • Anonyymi

        ei kukaan puolustele. eihän noin saa tietenkään tehdä ja rangaistus pitää tulla. turha vain rangaista koko yhteiskuntaa samalla koko loppuelämäksi. toki voi olla parempi että rikollinen siirtyy vaikka toiselle paikkakunnalle jos meinaa ettei naama ja maine aiheuta ongelmia.


    • On teillä rouheet jutut. Vähäkö ootte koviksia

      • Anonyymi

        Isäs olisi pitänyt käyttää kumia kun sinua teki.


      • Anonyymi

        Rouheeta menoa rouheeta menoa rouheeta menoa rouheeta menoa rouheeta menoa.


    • Anonyymi

      Hirveetä luettavaa taas kerran. Syytön ihminen kuollut ikävällä tavalla ja täällä vaan jauhetaan kakkaa!

    • Anonyymi

      en tiedä onko perää mutta olen kuullut että tämä lyöjä olisi riistänyt itseltään hengen pian tämän tapahtuman jälkeen.

      • Anonyymi

        Elossa näyttää olevan edelleenkin..!


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe