Joko pulttipoika sai tuomionsa?
Nyrkistä niskaan pitseriassa
19
89
Vastaukset
- Anonyymi
Annahan nyrkin heilua.!
Ei tullut kuin sakot kun oli humalassa.- Anonyymi
Syntymähumalassa?
- Anonyymi
Ei taida olla asiaa nyrkkisankarilla Kainuussa mihinkään työpaikkaan.
- Anonyymi
Miksi ei? Todella typerä ajattelutapa.
- Anonyymi
Ei muuten työantaja voi tuollaisen takia edes irtisanoa vai menikö hölmöyksissään itse irtisanoutumaan?
- Anonyymi
Onko puhuja varma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko puhuja varma?
No joo, voi mutta työntekijän pitää olla sellaisissa tehtävissä että tuo rikos tai sen rangaistus selkeästi estää työtehtävien tekemisen tai rikos on laatuaan sellainen ettei sen luonteen takia voi työntekijää laittaa tekemään kyseistä työtä (eikä muuta tehtävää voi tarjota). Ja muutenkin jotain muuta tehtävää pitäisi harkita.
Tyhmäähän se on laittaa yhteiskunnan elätiksi jos rikos/työpaikka ei ole missään sidoksissa asiaan. - Anonyymi
Valitettavasti ovat olleet firman porukalla liikenteessä jolloin ne työ asiat koskee samalla lailla silloinkin ja esim epäasiallinen käyttäytyminen tai firman asioitten puhuminen muille julkisesti kyllä pystyy aiheuttamaan työpaikasta erottamisen ihan vaikka seuraavana päivänä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, voi mutta työntekijän pitää olla sellaisissa tehtävissä että tuo rikos tai sen rangaistus selkeästi estää työtehtävien tekemisen tai rikos on laatuaan sellainen ettei sen luonteen takia voi työntekijää laittaa tekemään kyseistä työtä (eikä muuta tehtävää voi tarjota). Ja muutenkin jotain muuta tehtävää pitäisi harkita.
Tyhmäähän se on laittaa yhteiskunnan elätiksi jos rikos/työpaikka ei ole missään sidoksissa asiaan.Ei missään sidoksiss siaan....
Hmmm. En tunne tätä tapausta, mutta mitetitäänpä.
Jos pikkupaikalla tai vähän isommallakin asiakkaat alkavat boikotoimaan esim huoltoasemaa tai ravintolaa jonkun yksittäisen työntekijän vuoksi, jos hänen maineensa ja tekonsa ovat ei hyväksyttäviä, niin onhan se silloin jotenkin sidoksissa asiaan. Etenkin jos naamallaan palveluja myydään.
Korostan, en tunne tätä tapausta, mutta yleisellä tasolla mietin yrittäjän ja työtoverien ahdinkoa, joka voi olla kertämätön- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään sidoksiss siaan....
Hmmm. En tunne tätä tapausta, mutta mitetitäänpä.
Jos pikkupaikalla tai vähän isommallakin asiakkaat alkavat boikotoimaan esim huoltoasemaa tai ravintolaa jonkun yksittäisen työntekijän vuoksi, jos hänen maineensa ja tekonsa ovat ei hyväksyttäviä, niin onhan se silloin jotenkin sidoksissa asiaan. Etenkin jos naamallaan palveluja myydään.
Korostan, en tunne tätä tapausta, mutta yleisellä tasolla mietin yrittäjän ja työtoverien ahdinkoa, joka voi olla kertämätön-Jos et tunne tapausta niin miksi pitää tulla tänne mitään mongertamaan ja korostelemaan vielä pölvästiyttäsi.
Olet tunnistettava idiootti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et tunne tapausta niin miksi pitää tulla tänne mitään mongertamaan ja korostelemaan vielä pölvästiyttäsi.
Olet tunnistettava idiootti.Kyllä herra despootti Anteeeksi, että olen olemassa.
Silti--- en aio ottaa opikseni, pahoittelen, että pahoitit mielesi.
Silti, olen kaikesta edelleen ihan sama mieltä.
Enkä tunne tapausta, mutta sallin itselleni luvan ottaa kantaa yleisellä tasolla.
Kun ei täällä oikein voi lupaa keneltäkään kyselläkään-
Oma kirjoituksesi niimittelyineen kertoo sitten Sinun ymmärryksesi tasosta.
Mutta tuo tyyli on täällä niin tuiki tavallinen- Kukin koulutustasonsa mukaan.
Ja luonteensa---- - Anonyymi
ja tämän lyöjän puolustelijoita näkyy riittävän. miten oli kotiasiat. ..
- Anonyymi
ei kukaan puolustele. eihän noin saa tietenkään tehdä ja rangaistus pitää tulla. turha vain rangaista koko yhteiskuntaa samalla koko loppuelämäksi. toki voi olla parempi että rikollinen siirtyy vaikka toiselle paikkakunnalle jos meinaa ettei naama ja maine aiheuta ongelmia.
On teillä rouheet jutut. Vähäkö ootte koviksia
- Anonyymi
Isäs olisi pitänyt käyttää kumia kun sinua teki.
- Anonyymi
Rouheeta menoa rouheeta menoa rouheeta menoa rouheeta menoa rouheeta menoa.
- Anonyymi
Hirveetä luettavaa taas kerran. Syytön ihminen kuollut ikävällä tavalla ja täällä vaan jauhetaan kakkaa!
- Anonyymi
en tiedä onko perää mutta olen kuullut että tämä lyöjä olisi riistänyt itseltään hengen pian tämän tapahtuman jälkeen.
- Anonyymi
Elossa näyttää olevan edelleenkin..!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644