Kertoa sulle kuinka paljon todella välitän susta. Kaikki ne tunteet ja ajatukset, joita pidän sisälläni ja kannan mukanani. Olisinko rehellinen vai itsekäs jos avautuisin? En halua hankaloittaa elämääsi, enkä pilata meidän välejä. Toisaalta en pysty luovuttamaan tai unohtamaan, vaikka kaikki olisikin mahdotonta ja yksipuolista. En voi jättää tätä selvittämättä, en sun kohdalla. Sä oot liian ainutlaatuinen, liian arvokas. Sä oot nainen, jota mä rakastan.
Voisinpa vain
57
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Odotan....
- Anonyymi
Kerro hänelle. Hän ymmärtää kyllä.
- Anonyymi
Suosittelen kokeilemaan ettet kävele onnesi ohi... Muuten saatat jäädä miettimään asiaa ikuisiksi ajoiksi.
- Anonyymi
Kerro!
- Anonyymi
Me naiset kannustamme sinua aloittaja rohkaisemaan itsesi. Ellet sitten ole jo saanut selkeitä pakkeja siltä naiselta. Jälkimmäisessä tapauksessa kehottaisin jättään rauhaan suosiolla.
- Anonyymi
Pakit olen saanut,jätin rauhaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättikö hän sinut rauhaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole saanut pakkeja, ei olla puhuttu tunteista. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oliko ihan selkeät pakit. Sanoin, teoin antanut ymmärtää ettei halua kanssasi edetä? Jos on, niin tosiaan on silloin viisainta ettet lähesty enää. Jossain menee raja, kun ei enää voi häiritä toista ihmistä jos hän ei halua tulla häirityksi taholtasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on sitten kaikki kortit vielä käytettävissäsi. Anna palaa, ja ota häneen yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oliko ihan selkeät pakit. Sanoin, teoin antanut ymmärtää ettei halua kanssasi edetä? Jos on, niin tosiaan on silloin viisainta ettet lähesty enää. Jossain menee raja, kun ei enää voi häiritä toista ihmistä jos hän ei halua tulla häirityksi taholtasi.
Kyllä, viestinä tuli pakit mutta en ole ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä aloitus kiinnitti huomioni. Omista tunteista on vaikea puhua. Näin omalla kohdallani. Olisinko hänen silmissään hölmö, kun alan höpöttämään hänelle tuntemuksistani häntä kohtaan? Hylkääkö hän minut sen jälkeen, ja jään yksikseni miettimään näitä omia tunteitani? No ei kai siinä juuri eroa ole tämän hetkiseen tilaani :D sori että nauran omille oivalluksilleni. Toteutus enää puuttuisi.... Vanhat keinot nyt vois jättää pois ja kohti parempaa :)
Miksi muuten ap sinä uskot, että hankaloittaisit oman kaivattusi elämää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, viestinä tuli pakit mutta en ole ap.
Paniikkireaktio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paniikkireaktio.
Harkittu textari, ei voi erehtyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harkittu textari, ei voi erehtyä.
No ainoa, mitä aloituksesta voi sanoa, on että näkevät muissa merkeissä (työ, perhetuttu yms), koska ei halua välejen menevän. Eli joutuu olemaan tekemisissä. Muuten en näe mitään tunnistettavaa, vaikka kaunis kirjoitus on. Eli sopii moneen, sekä moni haluaa että sopii. Ja vielä kun aloittajalla on epäilys, että yksipuolista, niin ei sen takia tavoita oikeaa henkilöä. Kyllä tekstiin pitää laittaa jotain omasta persoonastaan, jotta voisi varmuudella tunnistaa...
- Anonyymi
Laita vaikka viestillä, jos hän kävisi samoja ajatuksia mielessään?
- Anonyymi
Vielä lisään (kirjoitin siis tuon 20:50...) kun
Kirjoitit ettet hänen kohdalla halua jättää selvittämättä niin toimi älä jätä selvittämättä - Anonyymi
Se ei ole itsekkyyttä. Rehellisyys kannattaa aina. Kantapään kautta opittua.
- Anonyymi
Naiselta vai mieheltä?
- Anonyymi
Mieheltä. -ap
- Anonyymi
En tiedä mitä sinun pitäisi tehdä. Mielessäni olet. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä sinun pitäisi tehdä. Mielessäni olet. ❤️
Siitä on jo aikaa...kaikki on katoavaista,vuodet vierii ja kuluttaa...
- Anonyymi
Itse tapasin miehen rakastuin kerron tunteeni rakastan ikävöin kaipaan häntä mut nyt huomannut et vaikka juttelemme ja seksikin hyvää hän ei koskaan ole tehnyt aloitetta halatakseen hän ei koskaan sano ikävöivänsä tai kaipaavansa mua hän oli pääsiäisen lastensa kanssa viesti tuli vasta kun palasi takaisin nyt viikonlopun muualla taas sama juttu Koen että rakastuminen on yksipuolista ja että käyttää vaan hyväksi minua.Jos toista kohtaan on edes vähän tunteita laittaisi viestin soittaisi mut ei no kun palaa otan asian puheeksi jos ei hänellä kerran ole muita tunteita kun vaan tykkää silloin kun yksin on minusta niin taas koen petetyksi tulleeni Kertokaa tunteistanne ne lujittavat suhdetta
- Anonyymi
Hän voisi kertoa. Toivoisin sitä. Pitäisin kiinni tällä kertaa hellemmin, suutelisin kauemmin.
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin haluaisin kuulla, jos olisi joku joka rakastaa, jos olisi joku joka välittää.
Harmi, ettei ole mulle. Jos olisi, se olisi ihme.- Anonyymi
Mistä tiedät ettei ole sulle,voi olla kelle vaan.Kun uskoo toivoo ja tekee, asioitten eteen niin voi vaikka onnistua.
- Anonyymi
Tahtoisin, että kertoisit, vaikka mahdottomalta tuntuisikin. Niin tuntuu minustakin, mutta silti haluaisin tietää.
- Anonyymi
Olisinpa viisaampi, vahvempi ja kauniimpi. Olisinpa jossain mualla. Olisinpa niin mitä....
- Anonyymi
Kerro sitten ap tulen varmaa vihjettä siitä naisesta jos haluat hänen tekevän siirron sinä kun et vielä uskalla vai mitä muut ovat mieltä
- Anonyymi
Kaunis kirjoitus. Vaikutti rehelliseltä, ehkä olikin.
- Anonyymi
Aloittajalle, älä laita tänne palstan trollihyeenoille mitään tarkempia tietoja teistä kahdesta. Yleisluonteista vain, kuten nyt aloituksesikin fiksusti. Toimi irl rohkeasti, kesä voi olla teidän yhteinen.
- Anonyymi
Kaunis ajatus. Kerro hänelle suoraan, kenelle viestisi tarkoitit.
- Anonyymi
On hänellä kauniit muodot.
- Anonyymi
Luulen, että olet saalistaja. Joistakin sanamuodoista tulee mieleen jopa ajatus, että narsisti. Toivottavasti olen väärässä, ja oletkin ihminen, jolla on yhteys omiin tunteisiinsa, joita ON.
- Anonyymi
Aika hyvä aloitus. Mistä tää on kopsattu??
- Anonyymi
Jos olisit hän, niin toivoisin sinun kertovan, vaikka tuntuisi mahdottomalta. Olisit silloin rehellinen, et itsekäs. En usko, että pilaisit elämääni etkä myöskään välejämme, varmaan päinvastoin. Luulen, että avoimuus helpottaisi myös tätä lukkiutunutta tilannetta.
- Anonyymi
H mieheltäkö odotat aloitetta? Tilanne lukossa, joskus kerroit.
- Anonyymi
Eipä ole H-mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole H-mies.
Mutta mies kuitenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole H-mies.
Alkaako tuon miehen etukirjain kirjoitettuna Ä-kirjaimella?
- Anonyymi
Mies kyllä, eikä ala Ä-kirjaimellakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako tuon miehen etukirjain kirjoitettuna Ä-kirjaimella?
No kyllä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä!
Ja seuraava S ?
- Anonyymi
Loistava aloitus. Itse olen tuntenut samoin yhtä naista kohtaan.
tarkemmin jos ajattelee niin kolmea naista kohtaan.
Mikään niistä jutuista ei ole toiminut.
No mitä se merkitsee? Ei kai yhtään mitään.
Olen kiitollinen kaikista kokemuksista.
Onhan ne opettaneet että rakkaus on mahdollista.
Vaikka en itse sitä ole kokenut sellaisena että se olisi koko elämän mittainen rakkaustarina.
Ehkä seuraavassa elämässä..? Toisaalta en usko sellaiseen, mutta ei kai mikään ole mahdotonta.
Toivotan vilpittömästi onnea aloittajalle, että löytää rakkauden. - Anonyymi
Kerro se vaan ihmeessä.
- Anonyymi
Kaikki on valetta vaan.
- Anonyymi
Niin.
Olin niin arvokas ja ainutlaatuinen että ansaitsin pelkkää ilkeyttä taholtasi. - Anonyymi
Hyvällä kohtelullakin voi viestittää paljon ellei aina pääse puhekohtaamiseen.
Ole kuitenkin varovainen. Nainen voi syyttää häirinnästä.
- Anonyymi
Kerro sille 😍
- Anonyymi
Olet kai kohdellut aloituksen sanojen mukaisesti, ihmismäisesti ja inhimillisesti, eikös ainutlaatuista ja arvokasta kohdella aina niin.
- Anonyymi
Ja näin!
- Anonyymi
Jos oot M, soita ihmeessä, tosin numero vaihtunut aikoja sitten, numerotiedustelusta löytyy nimellä.
- Anonyymi
Jos olet S niin kerro. Odotan sitä.
- Anonyymi
Kuka S? Ja kerro itsestäsikin jotain.
- Anonyymi
Ihana viesti. Selvitäthän asiat IRL...
- Anonyymi
Minulla meneillään suhteentapainen miehen kanssa, jonka uskon arkailevan samalla tavalla kertoa tunteistaan. Vaikka olen usein rohkaissut kertomaan, samalla kun kerron omistani. Aistin vahvasti hänen rakkautensa vaikka hän ei saa niistä puhuttua. Rakastan häntä niin valtavasti, että ei sanat meinaa riittää sitä kertomaan. Toivon, että ap saisi kerrottua tunteistaan myös ja että niiden kohteella olisi yhtä suuret tunteet häntä kohtaan. Liikuttavan ihanaa rakkautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1847699Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354913Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1262903- 822311
- 921635
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2171547Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171104- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002